--KYMPPITYTÖT--
Heippa ja perjantaita. Pistin uuden aloituksen kun tuota toista rupee olemaan niin hiton hankala lukea! Vauveli on päiväunilla, joten taidan olla perjantain eka/ainoa, jolla on aikaa rillutella netissä.
en nyt muista kuka suositteli niitä kutri.net sivustoja, kävin sielläkin yksi ilta lukemassa juttuja. Niillä sivuilla on niin paljon asiaa, ettei aikani riittänyt kaiken läpikäymiseen. Keskityin enemmän niihin artikkeileihin, joissa puhuttiin myös painonvartijoista, ja onhan se 20p kaloreissa aika tuhottoman vähän! (n. max 1200, kun keskivertonainen kuluttaa min. 1800kcal/pvä lähde: Ruoka ja Ravitsemus, Parkkinen K., Sertti P., Otava 2003 --jos nyt joku rupee ruikuttamaan ettei niin voi olla.). jatkan kuitenkin painonvartijoissa, lisään sitten pari pistettä päivään jahka pääsen niin pieniin lukemiin.
Jos ei muuta, niin ainakin sivut saivat itsenikin suhtautumaan hieman kriittisemmin pisteisiin. Toisaalta painonvartijoissa on paljon hyvääkin, ja onhan tämän ruoka ja ravitsemus -kirjan toinen kirjoittaja (ravitsemusterapeutti Päivi Sertti) itse tarkastanut painonvartijoiden jakaman materiaalin, eli voisin olettaa sen olevan luotettavaa tietoa.
Tällä hetkellä saan imetyksen ansiosta vetää 27p/pvä (n.1600kcal), ja siihen määrään voi jo syödä ihan hyvin.
Olen jakanut päivän pisteeni suunnilleen näin:
aamupala 4,5-5p
lounas 6p
(välipala)
Illallinen 7-10p
(iltapala)
ja välipaloille jää siten n. 3-4p.
Tässä sitten strategiset mitat:
aloitus 89,9
paino nyt 85,1
erotus viime vko -600g
pudotus yht. -4,8kg
5 vkoa sitten vyötärönympärys oli komeat 94cm,
eilen mitattuna 92cm.
hauskaa viikonloppua!!
Kommentit (62)
Eli herkku- ja karkkilakko sekä vaunulenkit ovat nyt jo parissa päivässä tuottaneet tulosta. Tosin en kyllä usko, että paino on ihan parissa päivässä voinut kiloa pudota, mutta eiköhän tässä alaspäin olla nyt kuitenkin menossa. Eli eilen ja toissapäivänä olen saanut käytyä 30-40 minuutin lenkillä ja herkuttomuus on pitänyt.
lähtöpaino (1.10): 68 kg
paino nyt: 67 kg
pudotus: -1 kg
Tulen taas kertomaan kuulumisia, kun pääsen koneelle. Haluaisko joku ruveta myös karkkilakkoon marraskuun loppuun asti?
Marja
Punnitus oli jo viime torstaina, ollut niin paskamainen viikko, etten ole aikaisemmin jaksanut kirjotella.
miinusta tuli 1,4kg edelliseen viikkoon, mutta kaikki muu onkin sitten mennyt päin persettä. tällä viikolla en ole sitten pisteitä paljon laskeskellutkaan ja olen syöpötellyt iltaisin. eli +-0:aa tai plussaa odotettavissa tällä viikolla.
Jahka loppuu ukon flunssailu ja vauvan hampaiden tulo, niin eiköhän tästä taas elämä ala rullaamaan. harmittaa kun ei ole edes päässyt lenkkeilemään kohta 2 viikkoon tahi muuta harrastamaan. :(
Vetää apeaksi.
Menen pois marmattamasta ja jatkan kun on jotain positiivista sanomista!
tässä vielä strategiset mitat:
aloitus 89,9
paino nyt 83,4
ero viime vko -1,4kg
kokonaan: -6,5kg