Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PERJANTAIPIRKOT 22.9.06

22.09.2006 |

Huomenta kaikille!

En nähnyt aloitusta, joten minäpä sitten aloitan.

Viikko on ollut kiireinen,mutta mennyt ihan hyvin laihdutuksen kannalta.

Paino oli tänään siis tuo 91,3kg eli pudotusta 400g, ei kovin hyvä tulos, mutta olen tyytyväinen kuitenkin, kun menee alaspäin.

Tsemppiä kaikille!

Aloitus 92,4

8.9 91,9

15.9 91,7

22.9 91,3

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI

Täällä miinusta -300g. olen yrittänyt kovasti rajoittaa perheemme herkuttelua. Laualtai on tuo herkuttelupäivä. Keskiviikkona tuli syötyä jäätelöt pojan kanssa mutta ei se mitään, ei saa olla liian tukkapipoinen. Kouluun olen ottanut evästä mukaan ja se on toiminut!

Liikuntaa en ole päässyt harrastamaan. On satanut lähes joka ilta. Perjantain cirkuitit ei onnistunut kun mies oli sopinut muuta...

paino 1.9.....64

paino nyt.....64,7

tavoite.........62

ihanne.........55

pituus.......153 cm

Vierailija
2/10 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla miinusta 100 g. Ei kovin hyvin, mutta ei niin huonostikaan. Pisteiden lasku on nimittäin ollut varsin suurpiirteistä. Oltiin pari yötä kylässä vanhempieni luona ja äidin ruuathan ovat nykyisin paljon suurempaa herkkua kuin kotona asuessa :).

Aloitus (7.9.) 70,0

edellinen viikko 68,5

nyt 68,4 eli total -1,6

tavoite 63

Tästä on hyvä jatkaa kohti uutta punnituspäivää :).

Napos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paino samassa,mutta olen tyytväinen viikkoon ja tietenkin itseeni. Herkuttelu on pysynyt melkein kokonaan aisoissa ja treeneihin pääsin kolme kertaa tällä viikolla! Eli liikuntaa on ollut nyt hyvin, ja olokin paljon parempi! =) Ehkäpä seuraavaan punnituskertaan paino jo vähän tippuisikin..

Eli aloituspaino 67,3kg

Paino 22.9 67,3kg

välitavoite 62kg

Iloista viikonloppua!!

Vierailija
4/10 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun se vaaka ei vieläkään kuulu kodin kalustukseen, niin vasta tänään pääsin käymään. No 200 g oli pudotusta edellisviikosta, parempi tietenkin kun ei mitään, mutta kovin vähäiseltä se tuntuu. Huomenna ristiäiset, täytyisi malttaa herkutella maltillisesti. Nyt olen saanut karsittua karkkiherkut pois viikolta, vielä kun ehtisi useammin lenkille. Tai ei kait se ehtimisestä ole kiinni, oikeasti.

alkupaino 68,8 g

nyt 68,2 kg

tavoite 60 kg

kukka

Vierailija
5/10 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vaaka näyttää:62 kg, joten pudotusta on jonkin verran. Edelleen lueskelen mielenkiinnolla ravitsemukseen liittyvää kirjallisuutta.

Työt kutsuu, ensi viikkoon!

Vierailija
6/10 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin punnituspäivänä reissun päällä, mutta katsoin aiemmin viikolla painoni. Eli nihkeästi mennään eteenpin, mutta pääasia, että edes hieman paino tippuu.

Lukema oli 71.3kg ja aiemmalla viikolla 71.5kg.

Tavoite siellä 68kg paikkeilla.

Vierailija
7/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin jo säikähtää, että ryhmä on kutistunut.

Mulla meinaa olla hieman " motivaatio" ongelmaa, mutta pakko on vain puskea eteenpäin ja pienempään painoon. Liikkumista pitäisi lisätä paljon, mutta ehkä tämä tästä. Tsemppiä kaikille.

Miten muuten selviätte makeanhimosta? jos jollakin on kevyitä vinkkejä makean himoon niin otan oikein mielelläni niitä vastaan

Vierailija
8/10 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka, mulla makeanhimo johtuu osittain siitä, että oli liian pitkät syömisvälit, joten verensokerit alkoivat aina laskea ja siitä syntyi kova makeanhimo.. Huomsin, että kun olen yrittänyt syödä useimmin ja välipaloina esim omenan, niin makeanhimokin vähän helpottaa..

Vierailija
9/10 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä annan makeanhimolle periksi, mutta se menee ohi pienelläkin määrällä. Pari pientä lakupötkyä helpottaa jo. Suklaa mulle ei oikein maistukaan - onneksi. Kun neljä vuotta sitten karistelin kiloja, leivoin usein Painonvartijoiden ohjeilla - ja hyvää tuli. Marie-keksit hillonokareen kanssa ovat ihan jees :).

Mullakin on motivaatio hukassa. Tämä viikko on mennyt ihan höpsis. Ajatukset olleet aivan muualla. Tähän painonpudotukseen kun pitää oikein keskittyä. Jos jotakin muuta ajatusenergiaa vievää tapahtuu samaan aikaan, pisteiden lasku tuntuu ylivoimaiselta. Mulla on nyt opettelemista siinä, että opiskelen äitinä. En osaa vielä suunnitella ajankäyttöäni järkevästi. Ei auta kuin yrittää pelastaa mitä pelastettavissa on. Painaa jarrua ja olla tarkempi syömisten laadun ja määrän kanssa!

Perjantaihin!

Vierailija
10/10 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla auttaa sopivan pituiset ruokinta-ajat, eli syön välipalana omenaa. Toinen merkittävä juttu on, ettei kotona ole herkkuja! Jos kaapissa on jotain en osaa pitää sitä vierasvarana vaan heikon hetken tullen voi syödä keksipaketin noin vain.

Viikolla koulussa alkoi potitaa kovasti ja tulin ostaneeksi irtokarkkeja. Tajusin että herkutteluun vaikuttaa paljon myös mieliala... Ei kannnata ottaa stressiä, niin ei tule syötyä herkkuja.

Perjantaihin eli huomiseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan