Selittäkää! Miten friends with
Benefits-suhde eroaa seurustelusuhteesta?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:48"]
Koska seksi ei vaadi tunteita. Mulla on ollut joskus tällainen friends with benefits -suhde ja hyvin toimii. Sitä on kavereita jonkun kanssa, jonkun johon ei ole mitään romanttisia tunteita. Sitten (minun tapauksessani) molempien ollessa sinkkuja vakituista seksiseuraa ei ollut niin tällainen kävi oikein hyvin. Ei se kaverisuhde romanttiseksi siinä sekunnissa muutu kun keppi sujahtaa koloon. Myöhemmin tuli molemmille vastaan henkilö jota kohtaan koki romanttisia tunteita, friends with benefits -suhde päättyi ja ihan tavallinen kaveruus jäi. Niin se toimii. Tosin kaikki eivät kykene seksiin ilman tunteita.
[/quote]
Jos seksi oli teillä "keppi sujahtaa koloon".., kuulostaa niin mekaaniselta ja tylsältä, että varmaan toimikin hyvin.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:48"]
Koska seksi ei vaadi tunteita. Mulla on ollut joskus tällainen friends with benefits -suhde ja hyvin toimii. Sitä on kavereita jonkun kanssa, jonkun johon ei ole mitään romanttisia tunteita. Sitten (minun tapauksessani) molempien ollessa sinkkuja vakituista seksiseuraa ei ollut niin tällainen kävi oikein hyvin. Ei se kaverisuhde romanttiseksi siinä sekunnissa muutu kun keppi sujahtaa koloon. Myöhemmin tuli molemmille vastaan henkilö jota kohtaan koki romanttisia tunteita, friends with benefits -suhde päättyi ja ihan tavallinen kaveruus jäi. Niin se toimii. Tosin kaikki eivät kykene seksiin ilman tunteita.
[/quote]
Käsitykseni mukaan aika suuri osa ihmisistä liittää seksiin tunteita, se kuuluu siihen tapahtumaan ihan biologisesti/kemiallisesti. Toki tässä varmaan on yksilöllistä vaihtelua. Minä rakastun aina ihmisiin, joiden kanssa saan orgasmeja... Irtoseksi silti onnistuu, kun tiedostan että tunteet menee ohi ja minulla ei mitään yhteistä ole ihmisen kanssa. Fuckbuddy-suhteeseen sen sijaan en pysty, koska se orgasmi -> rakastuminen tapahtuu monta kertaa ja altistaa kiintymään toiseen.
Minua myös kyllä häiritsisi, jos poikaystäväni olisi kaveri jonkun naisen kanssa, jota on säännöllisesti pannut. Eikö teillä ole tullut ongelmaksi tällaiset asiat?