G: Tahattomia loukkauksia, joita olet saanut osaksesi?
Oltiin kaverin kanssa kosmetiikkaliikkeessä. Hän avasi yhden huulipunatesterin ja siinä olikin helmiäispunaa. Kaveri siinä kommentoi, että vain juntit käyttää tuollaisia. Itselläni oli juuri helmiäispunaa sinä päivänä. Kaveri sitten yhtäkkiä tajusi ja yritti seivata tilannetta tyyliin "tai siis kyllä se joillain näyttää hyvältä ja on itse asiassa ihan kivakin" :)
Kommentit (31)
. "kerrankin sun hiukset näyttää hyvältä"
Tuntematon ihminen päätti kommentoida "Sä oot tuollainen kukkakeppi." Sanoi sen niin kuin se olisi sopivaa. Muitakin vastaavia kommentteja saanut kuulla muiltakin, ihan kuin hoikka ei saisi tai voisi loukkaantua kun painoa kommentoidaan.
Hoitaja tokaisi kun löytyi vihdoin syy keskenmenoihin: "Sulla on siis 8 keskenmenoa ja kolme lasta. Aika hurjalta kuulostaa". Odotin juuri meidän neljättä. Mietin mitä helvettiä tuollaiseen letkautukseen pitäisi vastata varsinkin kun keskenmenojen syy oli vihdoin selvinnyt.
"Silmät sulla on kyllä tosi nätit" kertoi työkaveri käyttäessäni pitkästä aikaa piilareita.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:58"]
Hoitaja tokaisi kun löytyi vihdoin syy keskenmenoihin: "Sulla on siis 8 keskenmenoa ja kolme lasta. Aika hurjalta kuulostaa". Odotin juuri meidän neljättä. Mietin mitä helvettiä tuollaiseen letkautukseen pitäisi vastata varsinkin kun keskenmenojen syy oli vihdoin selvinnyt.
[/quote]
Ei se ollut mikään letkautus, vaan myötätuntoinen kommentti. Hyvä, jos et vastannut mitään, kun et kerran ymmärtänyt pointti.a
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:58"]
[/quote]
Ei se ollut mikään letkautus, vaan myötätuntoinen kommentti. Hyvä, jos et vastannut mitään, kun et kerran ymmärtänyt pointti.a
[/quote]
Ei siitä virneestä saa myötätuntosta millään.
Kerroin puoliksi tyytyväisenä pakaralihasten olevan kipeinä lenkin jälkeen. Kaveri siihen iloisena: "No niin! Saat ympärysmittaa pienemmäksi!"
Enpä itse ollut milloinkaan pitänyt persettäni liian isona.
Tuo babyface on loukannut myös mua