Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tahattomia loukkauksia, joita olet saanut osaksesi?

Vierailija
29.05.2015 |

Oltiin kaverin kanssa kosmetiikkaliikkeessä. Hän avasi yhden huulipunatesterin ja siinä olikin helmiäispunaa. Kaveri siinä kommentoi, että vain juntit käyttää tuollaisia. Itselläni oli juuri helmiäispunaa sinä päivänä. Kaveri sitten yhtäkkiä tajusi ja yritti seivata tilannetta tyyliin "tai siis kyllä se joillain näyttää hyvältä ja on itse asiassa ihan kivakin" :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin anoreksiaa (BMI jotain 15 silloin) ja söin muutaman lusikallisen jäätelöä kun osastolla jonkun juhlan kunniaksi tarjosivat, sairaanhoitaja totesi siihen, että sinähän se melkonen herkkuperse olet. Ai, kiitti.

Vierailija
2/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllähän sinusta onkin ihan nätti tyttö tullut", totesi eräs tuttavatäti hämmästyneen oloisena, kun olin noin 20-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:27"]

Tuntematon ihminen päätti kommentoida "Sä oot tuollainen kukkakeppi." Sanoi sen niin kuin se olisi sopivaa. Muitakin vastaavia kommentteja saanut kuulla muiltakin, ihan kuin hoikka ei saisi tai voisi loukkaantua kun painoa kommentoidaan.

[/quote] Joo tuttua! Ärsyttävää. Joskus myös vastaan samalla mitalla. Tyyliin: "sulla on tuota ylimäärästä.."

Vierailija
4/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sullakin olis syytä olla katkera! Onneksi et ole."
En vieläkään tiedä, miksi pitäisi olla katkera. Ei suostunut kaveri kertomaan, kun tivasin syytä tuolle mitä hän sanoi.

Vierailija
5/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika herkästi otatte loukkauksina tavalliset ja jopa kehuiksi tarkoitetut asiat.
T: kolmekymppinen babyface, joka ei ole loukkaantunut edes raskauskommenteista, rölly mikä rölly

Vierailija
6/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en kyllä käsitä, miten sä voit syödä noin paljon." Sanojana paras kaverini, jolla vaatekoko XXL, minulla S. Sama kaveri on myös estoitta kommentoinut rintojeni pienemistä, hiusteni likaisuutta, vaatteideni rumuutta ja mieheni lihomista. En usko, että tarkoittaa pahaa, mutta on kyllä ihan käsittämätön töräyttelijä :D

Vierailija
7/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisit ihan nätti tyttö, jos vaan lopettaisit suklaan mässyttämisen ettei naamas näyttäis pizzalta." Tämä tuli isäni suusta, kun olin lukioikäinen ja naamassani oli jonkun verran finnejä niin kuin aika monella siinä iässä nyt on. Suklaata söin ehkä pari kertaa kuussa.

Vierailija
8/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivotaan parasta ja pelätään pahinta miten pärjäätte lapsen kanssa" kun kerroimme raskausuutisesta. Olemme tavallinen aviopari, ja hyvin on muuten pärjätty.

Vierailija
9/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, koska on laskettu aika?
-15kg ylipainoa

Vierailija
10/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"You're so lucky, your mom is beautiful!" Tämä sanottiin mun miesystävälle kohteliaisuutena, nyökäyttäen päätä mua kohtaan. Mä oon sitä 2v nuorempi. Kivajee.

Vierailija
11/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä olet kyllä sellainen Babyface, ettei ikinä uskoisi sun olevan jo 30 vuotias..."

Vierailija
12/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toi housumalli sopii sulle tosi hyvin nyt kun olet lihonut"

Vierailija
13/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:58"]

"Sä olet kyllä sellainen Babyface, ettei ikinä uskoisi sun olevan jo 30 vuotias..."

[/quote]

Mitä pahaa tässä on?

Vierailija
14/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuleeko teille vauva?" Ei tule, enkä oo edes lihava, mutta maha ei oo lankku. 

Vierailija
15/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävältäni udeltiin sukujuhlien jälkeen, että odotammeko vauvaa. Poikaystäväni yritti vielä pelastaa järkytykseni toteamalla että "eiks se oo vaan kohteliaisuus, odottavat äidithän on aina niin hehkeitä"
T. Normaalipainoinen, mutta ilmeisesti liian pullukka hoikkien ja pienten ihmisten sukuun

Vierailija
16/31 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:48"]

Poikaystävältäni udeltiin sukujuhlien jälkeen, että odotammeko vauvaa. Poikaystäväni yritti vielä pelastaa järkytykseni toteamalla että "eiks se oo vaan kohteliaisuus, odottavat äidithän on aina niin hehkeitä" T. Normaalipainoinen, mutta ilmeisesti liian pullukka hoikkien ja pienten ihmisten sukuun

[/quote]

Älä huoli, pikemminkin suvun perinne on tehdä lapset jo ennen avioliittoa.

Vierailija
17/31 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

...ja sä oot... 21-v?

Vierailija
19/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta "Babyface" on loukkaava sana. Joo, ehkä olen yliherkkä, koska olen tehnyt nuorempana mallintöitä...

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:39"]

[/quote]

Mitä pahaa tässä on?

[/quote]

Vierailija
20/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinähän olet tosi fiksu. Niin se ulkonäkö pettää."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi