Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****marrasmurut perjantaina****

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, viime yönä tuli sitten oikein nukuttua. Ja pitkään. Voisi melkein hävettää, mutta kun menen illaksi töihin, niin tiedän tarvitsevani kaiken mahdollisen levon. Ja sitten huomenna olisi vielä pieni työpaikan virkistysreissu, pääsee pelaan curlinkia! :) Itse ajattelin kyllä vain katsella vierestä, ei oikein tällä masulla enää taivu. Kuinkahan sitä jaksaa lyllertää muiden perässä. Voisin lyödä vetoa että kaikki muut ovat loppu ehtoosta aivan tillintallin, ja sitähän on sitten mukava seurata vierestä.

Äippäpakkauksesta ei tietoakaan täällä päässä, vaikka olen jättänyt paperit sisään jo aikoja sitten. Muistaakseni? Kyllä huomaa että vauva vie muistin ja sen vähänkin älyn mitä mulla oli..

Jahas, täytyy lähteä katsomaan olisiko musta mitään hyötyä raksalla. Tuntuu siltä että koko ajan tarttis tehdä jotain. No, onneksi on tuo taloprojekti niin ei pitäisi ihan heti hommat loppua. ;)

mekku rv 31+2

Vierailija
42/42 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liityn mukaan. Olen tiivisti lukenut mutta kirjoitellut huonosti.

Kolmatta odotan, iltatähti tulossa. Tyttö 10 vuotias ja poika 8 v.

Tuntuu kuin ensimmäistä odottaisi. Raskaus ollut hankala. Sairaslomalla ollut jo juhannuksesta asti ja kahteen otteeseen viikon pätkät sairaalassa. Minulla on kumpikin lapsista syntyneet viikolla 34 ilman mitään selitettävää syytä. Olen siitä outo tapaus ettei juuri ole ennakoivia supistuksia ja kanavakin on lähtenyt lyhenemään vasta synnytyksessä. Tytöstä kun supistukset alko niin tyttö oli 5 h päästä maalimassa. Sen takia tämä raskaus on ollut hermoja raastavaa. Koko ajan pelko joko nyt syntyy. Onnes aletaan jo olla kohtalaisen hyvillä viikoilla. Minäkin odotan tuota 34 viikkoa kuin kuuta nousevaa. Uskaltas hiukan elää normaalia elämää. Aika menee sohvalla pötkötellessä ja kevyitä koti hommia tehdessä.

Välillä tympii tämä yksin olo. Mies päivät töissä ja lapset kotona. Mutta näin ne viikot vain on hurahtaneet. Odotan kovasti että pääsis aloittamaan lenkkeilyn.

Maanataina äitipolilla käynti. Kaksi viikkoa sitten oli kohdunsuu pehmentynyt ja kanavaa 3 cm.Saa nähdä onko tilanne huonontunut. Lääkäri arveli että taitaa ollavain niin että synnytän jostain syystä aina 34 viikolla. Sinne kun pääsisikin

Juuri tein mokkapaloja jotka lasten herkkua. Kohta ensimmäinen tuleekin jo koulusta.

Laitankin teille hyvän mokkapalojen ohjeen jos joku innostuu kokeilemaan viikonloppuna

3 munaa

3 dl sokeria

200g marg sulatettuna

2 dl maitoa

5 dl vehnäjauhoja

3-4 tl leivinjauhetta

3 tl vaniliasokeria

3 rkl kaakaojauhetta

Kuorrutus

4 dl tomusokeria

75 g marg

5 rkl kahvia

1 rkl kaakaojauhetta

2 tl vaniliasokeria

Vaahdota munat ja sokeri. Lisää marg jamaito ja lopuksi siivilän läpi kuivat aineet. Kaada leivinpaperilla vuoratulle pellille ja paista 200 asteessa 15 -20 min. Kiehauta kuorutusaineet ka kaada tortun päälle ja levitä.

Terveisin

Piini 30 ja 5 ( vielä piinaa kolme viikkoa)

Laskettuaika 26.11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla