miltä yhdyntä tuntuu naisena?
Näin miehenä kiinnostaisi tietää, miltä yhdyntä tuntuu naisena? Tuntuuko peniksen liike eri tavalla eri asennoissa? Tunteeko terskan erikseen vai tuntuuko koko penis yhtenä putkimaisena möhkäleenä?
Klitorishan jatkuu melko laajalle alueelle ja on sanottu, että osa klitoriksesta stimuloituu epäsuorasti yhdynnän aikana. Oletko havainnut tällaista? Meillä yleensä hierotaan klitorista yhdynnän aikana, muuttaako se myös tuntemusta vaginan sisällä? Onko tilanteita, joissa haluaisi nauttia pelkästä yhdynnästä ilman klitoriksen koskettelua?
Entä peppuseksin ero normiyhdyntään? Vaikuttaako siinä samanaikainen klitorisstimulaatio samalla tavalla vai eri tavalla?
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein kumppanin kanssa ja oikeassa tilanteessa, tuntuu ihan huikealta. Perus tilanteesakin oikein hyvältä.. ilman klitoriksen räpläilyä. En saa vain yhdynnässä mutta se tuntuu riittävän hyvältä sellaisenaan eikä orkun puuttuminen haittaa ollenkaan, tykkään keskittyä siihen miltä pano tuntuu.
Ilmiselvästi miehen kirjoitus! Kukaan mies ei kirjoittaisi ettei pidä kalun räpläyksestä, kyllä miehet pitää, ja naiset klittansa.
En ole kirjoittaja, mutta minulle miehenä ei riitä pelkkä kullin räpläys ilman yhdyntää. Eikä riitä vaimollekaan pelkkä klitoriksen räpläys. Yhtä tyhjänkanssa. Kullin paikka on pillun perilllä samoin siementen.Sinne ne pitää laskea. Joten sopii puhua vain omista haluistasi eikä yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein kumppanin kanssa ja oikeassa tilanteessa, tuntuu ihan huikealta. Perus tilanteesakin oikein hyvältä.. ilman klitoriksen räpläilyä. En saa vain yhdynnässä mutta se tuntuu riittävän hyvältä sellaisenaan eikä orkun puuttuminen haittaa ollenkaan, tykkään keskittyä siihen miltä pano tuntuu.
Ilmiselvästi miehen kirjoitus! Kukaan mies ei kirjoittaisi ettei pidä kalun räpläyksestä, kyllä miehet pitää, ja naiset klittansa.
En ole kirjoittaja, mutta minulle miehenä ei riitä pelkkä kullin räpläys ilman yhdyntää. Eikä riitä vaimollekaan pelkkä klitoriksen räpläys. Yhtä tyhjänkanssa. Kullin paikka on pillun perilllä samoin siementen.Sinne ne pitää laskea. Joten sopii puhua vain omista haluistasi eikä yleistää.
Sinäkö et siis pidä siitä, että kaluasi hyväillään? Sitten olet kyllä massasta poikkeava! Kaikki tähänasti tapaamani miehet ovat siitä todellakin pitäneet. Naiminen on toinen juttu, siitä ei tässä puhuttukkaan.Ei ollut mistän riittävyydestä nyt puhe.
Ei ole klitoriksen hyväily "yhtä tyhjän kanssa" kuten aiemmassa kirjoituksessa sanottiin. Erittäin nautinnollista aina orgasmiin asti. Puhu sinä omasta kalustasi vaan ja sen räpeltämisen tyhjänpäiväydestä!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole klitoriksen hyväily "yhtä tyhjän kanssa" kuten aiemmassa kirjoituksessa sanottiin. Erittäin nautinnollista aina orgasmiin asti. Puhu sinä omasta kalustasi vaan ja sen räpeltämisen tyhjänpäiväydestä!
Ilman yhdyntää on. Vaimokaan ei tyydy pelkkään suuseksi- ja sormetusorgasmiin. Ei suostu seksiin ilman yhdyntää. On eläissään saanut enemmän orgasmeja yhdynnöissa kuin suuseksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman yhdyntää on. Vaimokaan ei tyydy pelkkään suuseksi- ja sormetusorgasmiin. Ei suostu seksiin ilman yhdyntää. On eläissään saanut enemmän orgasmeja yhdynnöissa kuin suuseksillä.
No ei ole sun vaimos sama kuin kaikki naiset.Eikä nyt ollut kyse yhdynnästä, vaan hyvilyjen vähättelystä, tyhjänpäivääisinä. Itse saan helposti noin, joten älkää vähätelkö! ja mieheni rakastaa sitä kun eritavoin hellin hänen kaluaan ja pallit myös tykkää. Ettekö osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen ihan nainen vaikka poikkeaa massasta. Lukeekin joka paikassa että naiset haluaa tollasta mutta ei se tarkoita että sitä silti kaikki kaipaa. Tollaset voi tehdä itekseen. Panoon en sitä tarvi.
Niin, aina löytyy poikkeuksia toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole sun vaimos sama kuin kaikki naiset.Eikä nyt ollut kyse yhdynnästä, vaan hyvilyjen vähättelystä, tyhjänpäivääisinä. Itse saan helposti noin, joten älkää vähätelkö! ja mieheni rakastaa sitä kun eritavoin hellin hänen kaluaan ja pallit myös tykkää. Ettekö osaa lukea?
Ei ole,siksi kirjoitankin vain vaimostani. Mutta et ole sinäkään kaikki naiset, joten josko et sinäkään kirjoittaisi muista naisista kun et heistä teidä yhtään sen enempää kuin minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole,siksi
No naisena tunnen naisten asian ja kehon tunnot taatusti paremmin kuin sinä. Ja jos sanon, että klitoriksen hyväily on ihanaa, niin miten sinä senväität jonninjoutavaa olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisena tunnen naisten asian ja kehon tunnot taatusti paremmin kuin sinä. Ja jos sanon, että klitoriksen hyväily on ihanaa, niin miten sinä senväität jonninjoutavaa olevan
Naisena sinä et tiedä kuin omat asiasi et muiden naisten. En minäkään miehenä tiedä muiden miesten haluista yhtään mitään.
Toisekseen en sanonut, että klitoriksen hyväily on jonninjoutavaa. Sanoin että pelkkä klitoriksen hyväily ilman yhdyntää on vaimostani jonnin joutavaa ajanhukkaa. Mutta ennen yhdyntää se on vaimostani ehdottoman pakollista nautintoa. Kannattaisi lukea koko ajatus, eikä vain poimia tekstistä osia. Ihan tietodsi, ettei meillä ole ollut koskaan seksiä ilman klitoriksen hyväilyjä, sormetusta ja nuolemista. Ei ollut edes ekalla kerralla kun ekaa kertaa naitiin. Sormetin klitorista jo ennen ensimmäistäkään yhdyntää koskaan. Millä muulla olisin saanut vaimoni pillun kiimasta sekaisin, jotta sai yhdynnässä orgasmit. Suuseksi tuli kuvioon helpottamaan vasta ekan vuoden jälkeen. Mulle on turha tulla selittämään, että vähättelen klitoriksen hyväilyjä.
No sehän hyvä. Mutta minä olen nainen ja tiedän omasta kehostani, sekä mitä mun naisystävät kertoneet.
Pelkkä yhdyntä on minusta melkein jonninjoutavaa, ilman sen klitoriksen hyväilyä. Paitsi että nautin siitä kun saan antaa miehelle nautintoa...(mm. äsken)
Älkää te miehet aina nostako sitä naimista parhaaksi, ja vähätelkö naisten muunlaisia nautintoja. Jokainen saa saada parhaan nautintonsa miten haluaa ja saa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin että pelkkä klitoriksen hyväily ilman yhdyntää on vaimostani jonnin joutavaa ajanhukkaa. Mutta ennen yhdyntää se on vaimostani ehdottoman pakollista nautintoa.
Olen ennenkin sanonut, mutta mun vaimoni on Paten vaimon kanssa ihan samaa maata tässä asiassa. Suuseksillä ja sormetuksella on paikkansa ja sillä tavalla saa myös (jonkinlaisen) orgasmin. Pelkästään se paitsi ei riitä, mutta ei myöskään ole edes ollenkaan toivottavaa jos panoa ei seuraa. Edelliselläkin kerralla, kuten aina, hänellä tuli kiire hätistellä minut panoasentoon heti kun nuoleminen teki tehtävänsä.
Ja tämän sanon nyt vain sitä osoittaakseni, että naisia on kaikenlaisia, ja sen vuoksi tärkeintä on aina tietää millainen se oma kumppani on. En aseta tässä ketään enkä mitään tapaa minkäänlaiseen arvojärjestykseen, jos sellainen tunne tulee, niin se on sitten lukijan omassa päässä. Jos minulta arvojärjestystä kysyttäisiin, niin pitäisin paljon enemmän pitkistä suu- ja muuseksisessioista kuin äkkiä panemaan -touhusta. Vaimoni silti on se mikä on eikä sitä käy muuksi muuttaminen.
Älköön kukaan nyt ottako tästä itseensä, sillä en puhu tässä nyt kenenkään muun seksielämästä kuin omasta ja vaimoni.
M54
Vierailija kirjoitti:
No sehän hyvä. Mutta minä olen nainen ja tiedän omasta kehostani, sekä mitä mun naisystävät kertoneet.
Pelkkä yhdyntä on minusta melkein jonninjoutavaa, ilman sen klitoriksen hyväilyä. Paitsi että nautin siitä kun saan antaa miehelle nautintoa...(mm. äsken)
Älkää te miehet aina nostako sitä naimista parhaaksi, ja vähätelkö naisten muunlaisia nautintoja. Jokainen saa saada parhaan nautintonsa miten haluaa ja saa.
Ei siinä klitoriksen hyväilyssä yhdynnän aikana ole mitään erikoista. En oikein saa kiinni miksi täällä tästä tehdään niik iso asia. Täällä esitetään kokoajan vaihtoehtoina vain pelkkä klitoriksen hyväily tai pelkkä yhdyntä, vaikka yleisintä lienee yhdistää molemmat. Ja tokihan voi mennä fiiliksen mukaan, aina ei ole pakko olla yhdyntää ja toisaalta aika ajoin, erityisesti naisen jo saatua orgasmin, klitoris voi tuntua liian herkältä hyväilyn jatkamiseksi yhdynnän aikana.
Juuri kuten edellä kirjoitti joku! Miksi pitää kokoajan dissata klitoriksen hyväilyä täysinn typeränä ja tarpeettomana, sitä en tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä taas jankkaa siinä. Sinä tunnet vain oman kehosi ja herkkunappulasi. Et kenenkään muun. Jollet ole lesbo. Tätä oikeasti epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se täällä naisen nautintoa vähättelet, jos sen saa kalulla. Hyi h..vetti, kalulla.
Kuvittelet tietäväsi kaikesta kaiken ja olevasi aina oikeassa. Siksi sulla ei kumppania olekaan. Muuta kun se dildo yöpöydän laatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole sun vaimos sama kuin kaikki naiset.Eikä nyt ollut kyse yhdynnästä, vaan hyvilyjen vähättelystä, tyhjänpäivääisinä. Itse saan helposti noin, joten älkää vähätelkö! ja mieheni rakastaa sitä kun eritavoin hellin hänen kalu
Mitä sinä Pate mistään naisista tiedät! Itse muuten olet täällä kertonut, miten hinkkaat vaimosi klitorista häpyluullasi, ja sillai saanut orgasmin vaimosi.
Olet ihan törkeä, kuten täällä tapana naisille olla.
Hyvälle, ihanalle, siitä pitää nauttia ja ottaa ilo irti kaikin puolin. N 49
Eikö ole hiukan outoa, kun kysytään miltä NAISENA tuntuu, niin miehet tulevat tänne haukkumaan lesboiksi yms ja että et tiedä kun olet vain nainen.
Siis minä en itse tiedä miltä tuntuu, ja jos sanon saan haukkkumiset niskaan.
On tää jumalauta kumma palsta!