miltä yhdyntä tuntuu naisena?
Näin miehenä kiinnostaisi tietää, miltä yhdyntä tuntuu naisena? Tuntuuko peniksen liike eri tavalla eri asennoissa? Tunteeko terskan erikseen vai tuntuuko koko penis yhtenä putkimaisena möhkäleenä?
Klitorishan jatkuu melko laajalle alueelle ja on sanottu, että osa klitoriksesta stimuloituu epäsuorasti yhdynnän aikana. Oletko havainnut tällaista? Meillä yleensä hierotaan klitorista yhdynnän aikana, muuttaako se myös tuntemusta vaginan sisällä? Onko tilanteita, joissa haluaisi nauttia pelkästä yhdynnästä ilman klitoriksen koskettelua?
Entä peppuseksin ero normiyhdyntään? Vaikuttaako siinä samanaikainen klitorisstimulaatio samalla tavalla vai eri tavalla?
Kommentit (186)
Kiihottuneena ja etenkin jos olen jo saanut sormetusorkun g-pisteestä yhdyntä tuntuu parhaimmalta.
Joskus voi vihlaista ikävästi, jos osuu väärin ja väärään aikaan kohdunkaulaan. Takaapäin tykkään eniten ja ratsastaessa.
Pääasiassa kuitenkin yhdyntä tuntuu vain ihan ok hyvältä, ei niin hyvältä, että kiihotus nousisi ja voisi saada orgasmin.
Anatomisesti sormi tai g-pistedildo saa mun pillun orkkuun, minkäänkokoinen penis ei.
Kaikenkaikkiaan harrastamme monenlaista seksiä ja yhdyntääkin usein. Minulle käsiseksi on ehdoton ykkönen.
Ruotsin miljonääriäidit -ohjelmasta tutun Gunilla Perssonin 19-vuotias Erika-tytär on kirjoittamassa kirjaa, joka tarjoaa seksineuvoja miehille.
Kaliforniassa asuva Erika Persson aloitti viime syksynä korkeakoulun, ja häntä seuraa Instagramissa liki 60 000 ihmistä. Erika otti hiljattain somessa kantaa naisten orgasmiin ja paljasti kirjoittavansa ystävänsä kanssa seksiopasta miehille, Nyheter24-sivusto kirjoittaa.
– 95 prosenttia naisista saa orgasmin masturboidessaan. Vain seitsemän prosenttia saa ensimmäisellä kerralla orgasmin, kun he harrastavat seksiä miehen kanssa. Se on kauheaa! Erika kirjoitti Stories-osiossa sivuston mukaan.
– Siksi luomme oppaan miehille, jotka harrastavat seksiä naisten kanssa. Sen pitäisi kattaa kaikki esileikistä siihen, kun juttelet kumppanisi kanssa mieltymyksistäsi.
Nyt tulee taas vääriä vastauksia, kohta tuleepanohullu raivoomaan.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa ilman mitään lisäystä, se tuntuu ihan hydrauliikalta; tunne että joku meneesisään ja ulos.
Sitten kun siihen lisää muuta kaikkea, tunne muuttuu riippuen sen lisän määrästä ja sen hyvyydestä, sekä tunteistakin.Tässä kohtaa varmaan mies ja nainen useimmiten eroavat toisistaan. En usko että nainen vois saada esim orgasmia jonkun tuntemattoman miehen pelkästä peniksestä, tyylin glory hole. En ainakaan minä. Siitähän sitäpaitsi jäisi puuttumaan se kosketu siihen klitorikseen, toisin kuin miehellä, joka voi painaa kalullaan jostain seinäpillua ja saada siitä orgasmin.
Tämä siis minun mielipide, jottei taas ala raivo.
Ei jää klitoris yhdynnässä ilman koskettamista, sillä klitoris jatkuu emättimen vieressä. Itse nautin eniten siitä, että klitorista hyväillään emättimen kautta syvältä.
Klitorisko jatkuu emättimen vieressä? No sitten se on tosi kaukana vieressä, kun ei tunnu miltään. Vain se ulkonaoleva klitoris tuntuu, ja hyvältä tuntuukin!
Taas joku mies kirjottaa tietävänsä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee taas vääriä vastauksia, kohta tuleepanohullu raivoomaan.
Klitorishullu on räplännyt klittaansa niin paljon ettei mikään muu tunnu enää miltään. Tai mahdollisesti aloittanut nussmisen liian nuorena ja liian usein, joten nyt värkki on pilalla ja kulunut.
Tulihan se panohullu paikalle... :D
Vierailija kirjoitti:
Klitorisko jatkuu emättimen vieressä? No sitten se on tosi kaukana vieressä, kun ei tunnu miltään. Vain se ulkonaoleva klitoris tuntuu, ja hyvältä tuntuukin!
Taas joku mies kirjottaa tietävänsä paremmin.
Tietenkin on anatomisia eroja, mutta kyllä minulla nimenomaisesti se syvällä emättimessä oleva a-piste on se herkkupiste. Ulkona oleva osahan on vain jäävuoren huippu ja hyvin hyvin pieni osa klitorista.
Tämä on herkkunannaa KH:lle, ja aihe on syöttö suoraan lapaan. On paikalla kuin kärppä, ja aivan liekeissä...
Mutta kyllä se on ei tunnu missään,jollei mies kunnolla hyväile klitorista ja vulvaa joka puolelta, orgasmin voi saada tottakai ja rajun ihan noinkin. Mies saa sitten kun nai ja silloin se tuntuu minustakin paremmalle.
Onko tää jotain peliä? Pitäkää kalunne. Heippa!
Oikein kumppanin kanssa ja oikeassa tilanteessa, tuntuu ihan huikealta. Perus tilanteesakin oikein hyvältä.. ilman klitoriksen räpläilyä. En saa vain yhdynnässä mutta se tuntuu riittävän hyvältä sellaisenaan eikä orkun puuttuminen haittaa ollenkaan, tykkään keskittyä siihen miltä pano tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Oikein kumppanin kanssa ja oikeassa tilanteessa, tuntuu ihan huikealta. Perus tilanteesakin oikein hyvältä.. ilman klitoriksen räpläilyä. En saa vain yhdynnässä mutta se tuntuu riittävän hyvältä sellaisenaan eikä orkun puuttuminen haittaa ollenkaan, tykkään keskittyä siihen miltä pano tuntuu.
No ei.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa ilman mitään lisäystä, se tuntuu ihan hydrauliikalta; tunne että joku meneesisään ja ulos.
Sitten kun siihen lisää muuta kaikkea, tunne muuttuu riippuen sen lisän määrästä ja sen hyvyydestä, sekä tunteistakin.Tässä kohtaa varmaan mies ja nainen useimmiten eroavat toisistaan. En usko että nainen vois saada esim orgasmia jonkun tuntemattoman miehen pelkästä peniksestä, tyylin glory hole. En ainakaan minä. Siitähän sitäpaitsi jäisi puuttumaan se kosketu siihen klitorikseen, toisin kuin miehellä, joka voi painaa kalullaan jostain seinäpillua ja saada siitä orgasmin.
Juuri näin!
Alkoi vtuttaa lukea kuinka enemmistö sitä ja tätä, jätin kesken. Kyllä se emätinorgasmi on kaikille tuntemilleni naisille ollut vaikeaa, itselleni mukaan lukien. Eikä auta klitan hieromiset. Yleensä tuntuu vain ihan kivalta, jokin liikkuu ontelossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelevatko naiset, jotka kertovat, etteivät nauti tai saa orgasmia pelkällä yhdynnällä. Niinkö miehet luulevat vai kuinka?
Eivät ne naiset valehtele, mutta eivät vain edusta kaikkia naisia.
No ei tietty kaikkia mutta ikävä kyllä suurinta osaa.
Vähän oikaiset toisten kertomaa. Puolet eivät saa yhdynnässä orgasmeja, mutta enin osa saa siitä nautintoa silti. Siten suurin osa naisista nauttii yhdynnöistä, eikä vähemmistö.
siis olikin puhe pelkästä yhdynnästä pelkästä siis. En minä ole muuta väittänytkään. Ja itse nautin orgasmeja kun mies paneeli ja samalla hellii klitorista. Harva kai niin te
Erikoinen toteamus kyllä tuo, että harva hyväilisi klitorista yhdynnän aikana. En ole tainnut harrastaa elämässäni kuin ihan yksittäisiä kertoja seksiä siten, etten olisi hyväillyt klitorista. Ja niissäkin ollut nimenomaisesti naisen toive, ettei hyväillä. Oletusarvoisesti ajattelen, että naisen orgasmi vaatii klitoriksen hyväilyä ellei hän ole aivan megalomaanisessa puuttessa.
On sitä miehellä kaikenmoisia murheita!