Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miltä yhdyntä tuntuu naisena?

Vierailija
26.01.2022 |

Näin miehenä kiinnostaisi tietää, miltä yhdyntä tuntuu naisena? Tuntuuko peniksen liike eri tavalla eri asennoissa? Tunteeko terskan erikseen vai tuntuuko koko penis yhtenä putkimaisena möhkäleenä?

Klitorishan jatkuu melko laajalle alueelle ja on sanottu, että osa klitoriksesta stimuloituu epäsuorasti yhdynnän aikana. Oletko havainnut tällaista? Meillä yleensä hierotaan klitorista yhdynnän aikana, muuttaako se myös tuntemusta vaginan sisällä? Onko tilanteita, joissa haluaisi nauttia pelkästä yhdynnästä ilman klitoriksen koskettelua?

Entä peppuseksin ero normiyhdyntään? Vaikuttaako siinä samanaikainen klitorisstimulaatio samalla tavalla vai eri tavalla?

Kommentit (238)

Vierailija
201/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki heterot haluavat yhdyntää. Myös naiset. Miksi mun tää pitää aikuisille kertoa.

Kaikille heteroille EI yhdyntä ole se pääasia, ei vaikka raivoisit kuinka ja haukkuisit hulluksi. Ei edes kaikille miehillekkään, saati naisille.

Olet täällä naukunut, että joku puhuu kaikkien naisetn puolesta, ja nyt sinä oikeasti puhut sekä miesten että naisten suulla! Mekoinenn pelle.

Sulle varsinkin naisen saama yhdyntäorgasmi on kauheinta, mitä naisella voi tapahtua. Ajatella, orgasmi kalu naisen sisällä!

Vierailija
202/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalu toisessa aukossa ja dildo toisessa aukossa. Ei tartte kauaa touhuta, kun silmissä sumenee ja aivoissa räjähtää. Suosittelen kokeilemaan anaalileikkejä Vielä viisi vuotta sitten asia oli mulla no go. Mutta mieheni olikin kärsivällinen asian kanssa. Ja onneksi niin. Kyllä nyt on todellista ilotulitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä se tietysti tuntuu ja siksi sitä haluaa aina uudestaan.

Vierailija
204/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä tuntuu olevan uskomus, että kun se kalu on melko täynnä niitä tunnereseptoreita, niin emätinkin on niitä täynnä. Näinhän se ei ole kylläkään. Se on se klitoris josta se ilo ja nautinto tulee ; siinähän paljon enemmän tuntoa kuin siinä kalussa.

Silti jotkut täällä tuputtavat uskomusta, että kun tosiaan sen kaluan painaa siisään ja alkaa sitä omaa nautintoaan hankkimaan, naisenkin pitäisi se saada samalla tavoin.  Miksi naisten ptäisikään olla kuten miehet, eihän heitäkään pyydetä naisiksi muuttumaan.

Vierailija
205/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä tuntuu olevan uskomus, että kun se kalu on melko täynnä niitä tunnereseptoreita, niin emätinkin on niitä täynnä. Näinhän se ei ole kylläkään. Se on se klitoris josta se ilo ja nautinto tulee ; siinähän paljon enemmän tuntoa kuin siinä kalussa.

Silti jotkut täällä tuputtavat uskomusta, että kun tosiaan sen kaluan painaa siisään ja alkaa sitä omaa nautintoaan hankkimaan, naisenkin pitäisi se saada samalla tavoin.  Miksi naisten ptäisikään olla kuten miehet, eihän heitäkään pyydetä naisiksi muuttumaan.

Ja yhdellä naisella on sellainen uskomus, että kun sen omassa pillussa ei muna tunnu miltään , niin kaikilla muillakin naisilla on sama tilanne. Tämä sama nainen kuvittelee myös, että muillakin naisilla on yhtä löysä pillu kun tällä yhdellä. Tämäkään ei pidä paikkansa. Lisäksi se kuvittelee, että kun se itse ei saa yhdyntäorgasmia, niin kukaan kuukaan muukaan nainen ei sitä saa. Kaiken huipuksi sen jutut on aivan sekopäistä yksinpuhelua itselleen.

Vierailija
206/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas miten hullu poikanen.... Noh Siperia opettaa.

Vierailija
207/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yhdellä naisella on sellainen uskomus, että kun sen omassa pillussa ei muna tunnu miltään , niin kaikilla muillakin naisilla on sama tilanne. Tämä sama nainen kuvittelee myös, että muillakin naisilla on yhtä löysä pillu kun tällä yhdellä. Tämäkään ei pidä paikkansa. Lisäksi se kuvittelee, että kun se itse ei saa yhdyntäorgasmia, niin kukaan kuukaan muukaan nainen ei sitä saa. Kaiken huipuksi sen jutut on aivan sekopäistä yksinpuhelua itselleen.

Nää sen jutut on jo niin nähty ja luettu. Sanaa vuodesta toiseen. Onkohan sillä itsellään mahdollisesti dementia?

Vierailija
208/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi taivas miten hullu poikanen.... Noh Siperia opettaa.

Opettais suakin, jos vaan muistaisit jotain.

Vierailija
209/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaa asento paljonkin. Takaa tuntuu ihan hirveän paljon enemmän, en tiedä johtuuko et menee syvemmälle vai kulmasta? Liian hidas ei tunnu miltään, välillä itse ainakin tykkään rynkytyksestä, ei tietenkään liian pitkään 😄 Pienellä munalla saakin sitten rynkyttää että tuntuis miltään... 

Vierailija
210/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaikuttaa asento paljonkin. Takaa tuntuu ihan hirveän paljon enemmän, en tiedä johtuuko et menee syvemmälle vai kulmasta? Liian hidas ei tunnu miltään, välillä itse ainakin tykkään rynkytyksestä, ei tietenkään liian pitkään 😄 Pienellä munalla saakin sitten rynkyttää että tuntuis miltään... 

Kyllä takaapäin tuntuu miehestäkin hyvältä

Rytmittää sopivasti naisen kiihkon kanssa

Siinä naisen vastatyönnöt tuntee..

Vierailija
211/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mahdollistaa "helposti peukalo pyllyyn" kikan. Lisäksi näyttää ihan s..tanan herkulliselta.

Vierailija
212/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen hyvä kommentti .  Saatko sitten orgasminkin takaa päin, jos se tuntuu enemmän.  Meillä rouva ei helpolla edes suostu antamaan takaa päin.  Rynkyttää ei anna missään asennossa , paitsi kun orkku on jo hilkulla.

Vierailija
213/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä makeeta, kun nainen oman orkkunsa jälkeen nai mulle tossa asennossa orkun.

Vierailija
214/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen hyvä kommentti .  Saatko sitten orgasminkin takaa päin, jos se tuntuu enemmän.  Meillä rouva ei helpolla edes suostu antamaan takaa päin.  Rynkyttää ei anna missään asennossa , paitsi kun orkku on jo hilkulla.

Häpeilee persettään. Mun omani näyttelee sitä ihan kiusatakseen minua.

Vierailija
215/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas miehet kertovat...miltä heistä tuntuu.

Vierailija
216/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihanalta. Eri asennoissa ja kulmissa erilaiselta. Klitoriksen hierominen samalla lähinnä häiritsee, se on erikseen mukavaa, mutta ei niin kivaa panon aikana. Terska tuntuu siinä vaiheessa kun mies vetää ulospäin, silloin kun se osuu g-pisteeseen. 

Vierailija
217/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sitten. Kerro sä, miltä naisesta tuntuu. Ai niin, mutta kun sulla ei tuntunut.

Vierailija
218/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos taas yhdestä informatiivisesta kommentistasi ja kiitos osallistumisesta keskuteluun!

Vierailija
219/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ihanalta. Eri asennoissa ja kulmissa erilaiselta. Klitoriksen hierominen samalla lähinnä häiritsee, se on erikseen mukavaa, mutta ei niin kivaa panon aikana. Terska tuntuu siinä vaiheessa kun mies vetää ulospäin, silloin kun se osuu g-pisteeseen. 

Upeasti kerroit..Arvaisin, että mieltymyksesi on silloin ihanan paksu.

Vierailija
220/238 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua yhtään hävetä peukuttaa omaa kommenttiasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi