Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miltä yhdyntä tuntuu naisena?

Vierailija
26.01.2022 |

Näin miehenä kiinnostaisi tietää, miltä yhdyntä tuntuu naisena? Tuntuuko peniksen liike eri tavalla eri asennoissa? Tunteeko terskan erikseen vai tuntuuko koko penis yhtenä putkimaisena möhkäleenä?

Klitorishan jatkuu melko laajalle alueelle ja on sanottu, että osa klitoriksesta stimuloituu epäsuorasti yhdynnän aikana. Oletko havainnut tällaista? Meillä yleensä hierotaan klitorista yhdynnän aikana, muuttaako se myös tuntemusta vaginan sisällä? Onko tilanteita, joissa haluaisi nauttia pelkästä yhdynnästä ilman klitoriksen koskettelua?

Entä peppuseksin ero normiyhdyntään? Vaikuttaako siinä samanaikainen klitorisstimulaatio samalla tavalla vai eri tavalla?

Kommentit (186)

Vierailija
101/186 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä tuntuu siltä kuin jokin työntyisi emättimeen ja pois. Se että tuntuuko se hyvälle vai pahalle, riippuu monista tekijöistä. Aamen.

Vierailija
102/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä tuntuu siltä kuin jokin työntyisi emättimeen ja pois. Se että tuntuuko se hyvälle vai pahalle, riippuu monista tekijöistä. Aamen.

Juurinäin! Muutoinhan esim raiskauksen uhrit kiljuisivat nautinnosta... Eli ei se sinne työntyminen itsessään tunnu miltään.

Miten nämä miehet voivat väittää muuta. Tosiaankin Aamen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kauheelta kiristelyltä ennenkuin tajusin ajaa karvat pois,karvat hankas kikkelin mukana huulia sisään ulos ja tuntui pahalta. Posliinina nauttii nyt täysin rinnoin.

Vierailija
104/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla kysymättä, että onko pimppi- ja peppuyhdynnällä loppujen lopuksi paljon eroa?

Kunhan klitoris saa hyväilyä ja muuten kiihotus ja olosuhteet kohdallaan.

Varmaan saan tällä kysymyksellä monet pillastumaan, mutta otan riskin :)

Vierailija
105/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei ole perskokemusts.

Vierailija
106/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurinäin! Muutoinhan esim raiskauksen uhrit kiljuisivat nautinnosta... Eli ei se sinne työntyminen itsessään tunnu miltään.

Miten nämä miehet voivat väittää muuta. Tosiaankin Aamen.

Huhheijaa että asioita taas sekoitetaan. Kyllä se työntyminen itsessään tuntuu hyvältä silloin kun on kiihottunut, kostunut ja klitoris on erektoitunut. Sama juttuhan se on miehellä, että vehkeen pitää olla erektiossa, jotta saa nautinnon. Vertauksesi raiskaukseen on hyvin outo, sillä raiskaus on väkivaltaa ei seksiä. Tottakai kun emätintä pahoinpitelee, se tuntuu pahalta. Sen sijaan normaali yhdyntä ei ole raiskaus.

Vierailija
107/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi olla kysymättä, että onko pimppi- ja peppuyhdynnällä loppujen lopuksi paljon eroa?

Kyllä on eroa. Luonto on tarkoittanut, että nimenomaan emättimeen yhdytään ja emätin kosteuttaa itsensä ja klitoris on jatkuu emättimen vierellä. Emättimessä on tuntoa hyvin. Lisäksi esim yhdynnäntarve tuntuu nimenomaan emättimessä, emätin siis kouristelee ja "vaatii" penistä sisäänsä.

Toki on niin, että osalla naisista anatomia on sellainen, että anaaliyhdyntä tuntuu hyvältä. Mutta ei minulla ainakaan koskaan suoli ole kouristellut ja vaatinut penistä sisäänsä :D

Vierailija
108/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että suolessa voi koskaan olla niin paljoa tuntoa kuin mitä pimpassa on.. Lisäksi suolihan ei purista penistä.

Vierailija
109/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelevatko naiset, jotka kertovat, etteivät nauti tai saa orgasmia pelkällä yhdynnällä. Niinkö miehet luulevat vai kuinka?

Vierailija
110/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelevatko naiset, jotka kertovat, etteivät nauti tai saa orgasmia pelkällä yhdynnällä. Niinkö miehet luulevat vai kuinka?

Eivät ne naiset valehtele, mutta eivät vain edusta kaikkia naisia.

Vierailija
111/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietty kaikkia mutta ikävä kyllä suurinta osaa.

Vierailija
112/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän oikaiset toisten kertomaa. Puolet eivät saa yhdynnässä orgasmeja, mutta enin osa saa siitä nautintoa silti. Siten suurin osa naisista nauttii yhdynnöistä, eikä vähemmistö.

Vierailija
113/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän oikaiset toisten kertomaa. Puolet eivät saa yhdynnässä orgasmeja, mutta enin osa saa siitä nautintoa silti. Siten suurin osa naisista nauttii yhdynnöistä, eikä vähemmistö.

Tuostakin puolesta, joka ei saa, voisi moni saada, jos mies olisi oikean kokoinen...

Vierailija
114/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis olikin puhe pelkästä yhdynnästä pelkästä siis. En minä ole muuta väittänytkään. Ja itse nautin orgasmeja kun mies paneeli ja samalla hellii klitorista. Harva kai niin tekee.

Vierailija
115/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis olikin puhe pelkästä yhdynnästä pelkästä siis. En minä ole muuta väittänytkään. Ja itse nautin orgasmeja kun mies paneeli ja samalla hellii klitorista. Harva kai niin tekee.

No aika moni noin tekee jos nainen sitä haluaa, kaikki eivät vain halua klitoriksen ulkoisen osan koskettelua naidessa.

Vierailija
116/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pillun sisäosissa ei ole mitään klitorista,piste. Se on ulkopuolella ja tuottaa suurta nautintoa, kai minä sen eron huomaan itse paremmin kuin mies.

Ja jos naisilla tosiaan olis niitä "ihmeellisiä kihotuspisteitä" jotka kalun niitä hieroessaa aiheuttaisivat tajnnnäräjäyttäviä orgasmeja, niin mistä se pillu tietäs esim, mikä olis  väkisnpano ja mikä toivottu? Luulettekos, että ne ovat niin viisaita että tunnistavat vihamielisen kalun, ja sitten jättäsivät regoimatta siihen.

Jos miehen kalua hieroo tarpeeksi kauan, kyllä ruiskahtaa - ja tässä on se ero!

Ja kyllä se on pienempiosa kuin puolet,jotka eivät sillä pelkällä panolla saa. Ja näistäkin tutkituista ei ole kerrottu millätavoin se klitoris ollut osallisena. Luultavasti aina on ollut, vaikka vain just se höpyluun painamana.

Vierailija
117/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pillun sisäosissa ei ole mitään klitorista,piste. Se on ulkopuolella ja tuottaa suurta nautintoa, kai minä sen eron huomaan itse paremmin kuin mies.

Ja jos naisilla tosiaan olis niitä "ihmeellisiä kihotuspisteitä" jotka kalun niitä hieroessaa aiheuttaisivat tajnnnäräjäyttäviä orgasmeja, niin mistä se pillu tietäs esim, mikä olis  väkisnpano ja mikä toivottu? Luulettekos, että ne ovat niin viisaita että tunnistavat vihamielisen kalun, ja sitten jättäsivät regoimatta siihen.

Ja kyllä se on pienempiosa kuin puolet,jotka eivät sillä pelkällä panolla saa. Ja näistäkin tutkituista ei ole kerrottu millätavoin se klitoris ollut osallisena. Luultavasti aina on ollut, vaikka vain just se höpyluun painamana.

Ota lääkkeesi, olet pihalla kuin lumiukko kun et edes ymmärrä mitä eroa on kiihoittuneella pilulla ja väkisin otetulla?? Onko sun pillu halvaantunut vai miten on täysin tunnottomaksi muuttunut??

Vierailija
118/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota lääkkeesi, olet pihalla kuin lumiukko kun et edes ymmärrä mitä eroa on kiihoittuneella pilulla ja väkisin otetulla?? Onko sun pillu halvaantunut vai miten on täysin tunnottomaksi muuttunut??

Tyypillistä, kun nainen sanoo oman mielipiteens alkaa ihan ääliömäinen yritys loukata jollain kuvitelluilla typeryyksillä.

Ihan tottahan tuo on mitä yllä kirjoitettu. Pitäskö nyt sinua sanoa sitteen vaikka impotentiksi? Voi voi. En alennu tasollesi.

Yhä vaan yrität väittää että naiset nauttivat kunahn vaan mies työntelee ees taas kalullaan.

"”Olisi pitänyt aina vaatia miehiltä enemmän ja sanoa heti ihan suoraan, kun tylsistytti. Ihan turhaan olen feikannut satoja orgasmeja, jotta se jyystäminen loppuisi. En ainakaan tehnyt palvelusta näiden miesten seuraaville kumppaneille.” Nainen, 30

”Olisi pitänyt aina vaatia miehiltä enemmän ja sanoa heti ihan suoraan, kun tylsistytti. Ihan turhaan olen feikannut satoja orgasmeja, jotta se jyystäminen loppuisi. En ainakaan tehnyt palvelusta näiden miesten seuraaville kumppaneille.”

Onko em naisen lehdestä kopiota myös vale? Vai poikkeusnainen vaan, epäkelpo?

Vierailija
119/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinullakin klitoris jatkuu laajasti siellä lantion sisällä. Jos ei jatkuisi, olisi sinulla jokin vakava kehityshäiriö.

Mitä taas raiskaukseen tulee, niin ei raiskauksen aikana naisen klitoris ole erektoitunut eikä nainen ole kiihottunut. Samalla tavalla kuin mieskin tarvitsee tyydyttävään seksiin erektion, tarvitsee nainen myös erektion. Jota ei raiskauksessa ole. Ei se pimppa ole "naintivalmis" sellaisenaan, senhän takia raiskaus tekee niin sairaan kipeää.

Vierailija
120/186 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinullakin klitoris jatkuu laajasti siellä lantion sisällä. Jos ei jatkuisi, olisi sinulla jokin vakava kehityshäiriö.

Mitä taas raiskaukseen tulee, niin ei raiskauksen aikana naisen klitoris ole erektoitunut eikä nainen ole kiihottunut. Samalla tavalla kuin mieskin tarvitsee tyydyttävään seksiin erektion, tarvitsee nainen myös erektion. Jota ei raiskauksessa ole. Ei se pimppa ole "naintivalmis" sellaisenaan, senhän takia raiskaus tekee niin sairaan kipeää.

Mun sisällä ja muidenkin naisetn voi olla vaikka mikä, mutta jos se ei 'tunnu niin ei tunnu" Mitä te jankkaattae? Miksi naiset on iät ajat tosiaan feikanneet, miettikkääs sitä! 2 asiaa. miehen miellytäminen on yksi,ja toinen juuri tuo miehen halveksiva asenne jos et saa siinä "perinteisessä yhdynnässä" joka siis katsottu siksi "normaaliksi "tavaksi.