Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*MAALISMASUT perjantaina*~*

22.09.2006 |

Huomenta kaikille!

Aikaisin täällä taas keikkumassa, mut kun hereillä ollaan eikä töihinkään ole kiire, ja kaikki muut vielä nukkuu, ni mikäs tässä.

Tervetuloa huiskutin ja tuplafani minunkin puolestani.

Omaan napaan ei ihmeitä, väsymys alkaa ehkä aavistuksen hellittää otettaan, tai ainakin eilen sain oikein kunnon siivouspuuskan, tosin vasta alakerta on kunnolla siivottu, mutta se on jo paljon sekin, kun en moneen viikkoon ole jaksanut siivota, kuin ihan päällisin puolin jos sitäkään. Ja töissäkin tuntuu ett olis intoa tehdä vaikka mitä, hyvä niin. Vauveli liikkuu kyllä, mut en huomaa liikkeitä muuten kuin ett oikein pysähdyn ja keskityn niihin.

Hauskaa, me asutaan tälläisessa paritaloyhtiössä, jossa on samanlaisia taloja useampi vierekkäin, ja eilen kuulin, ett meitä on tässä peräkkäisissä taloissa kolme mammaa, ja kaikilla on kuukauden sisällä laskettu aika. Että keväällä meitä möhömahoja täällä pihalla keikkuu sit useampikin.

Mut nyt juniori heräs, ihana aurinkoinen hymy kurkkii tuolta rappusten välistä:)

Mukavaa päivää kaikille...

T Petriina rv 15+

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kirjoittelin tänne vaikka mitä. Juuri kun sain kuulumiseni valmiiksi, tuli sähkökatkos ja langaton verkkoyhteys tilttas... Juuri mun tuuria :)

Tervetuloa kaikille uusille maalismammoille! Tuli sitten yksi tuplaodottajakin joukkoomme...

Pitäisi varmaan joku päivä lähteä vaateostoksille. Parit housut pitäisi löytää ja muutama paitakaan ei olisi yhtään pahitteeksi. Nyt omat vaatteeni puristaa niin paljon, et lainaan mieheni kalsareitakin!! Onneksi kukaan ei ole näkemässä... Heh!!

Omaan masuun ei mitään ihmeellistä. Hentoja potkuja tuntuu aina silloin tällöin... Kivaa!! Aamulla väasytti ihan mielettömästi, muttei onneksi enää. Nukun nykyään jostain syystä ihan mielettömän levottomasti. Kääntyilen ja pyöriskelen koko ajan. Olenkohan yliväsynyt??

Mutta nyt pitää mennä ruokkimaan poikaa.

Mukavaa viikonloppua kaikille. Olemme lähdössä reissuun, joten palailen varmaan sunnuntaina koneelle.

Hanna

Vierailija
22/24 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei mitään erik. Rv kohta 16. Töitä painan, otin liikuntatunteja lisää ohjelmaan sillä... Ruoka maistuu, kuten aina. Ei nukuta vaan on taas virkeä vaihe. Phv on mennyt ohi , samoin suurin huokuminen. En tunne liikkeitäkään vielä, joten välistä tulee mieleen että mitenkähän mahassa voidaan. Edellisten kohdalla oon tuntenut liikkeitä siinä 17 vkon jälkeen mutta oon kyllä ollut paljon hoikempikin. Nyty on tota ihramakkaraa kertynyt kun en oo säännöstellyt vaan ahtanut kitaan älyn isoja annoksia. Ei opi vaikka jo mones odotus. Ja suklaakin maisutuu niin hyvälle. Se oli jopa poissa se mieliteko kun oli huono olo.

Mulla on joskus lokakuun puolivälissä seuraava nla ja lrikin samalla viikolla. Että sinne asti saukkeli kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, vapaa viikonloppui alkoi! Ajateltiin huomenna lähtee miehen kanssa Tampereelle hiukan shoppaileen, siis miehen tarttis ostella jotain työvaatteita, mutta eiköhän sieltä jotain mullekin mukaan tartu, yleensä on ollut tapana.. =)

-Careless-: Olen reilun vuoden ajan ollut äetsäläinen (vieläkin vaikea mieltää.. =) ), käyn Vammalassa töissä. Eipä mullakaan noita äippä-ystäviä pahemmin ole, suurin osa omista kavereista on ihan eri elämän vaiheessa, eli olis kyllä mukava vaihdella kuulumisia. =)

Tervetuloa mukaan kaikille uusille, halutessanne voitte pistää esittelyä tuonne meidän esittelylistalle: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8378896&p=3&tmode=1&smode…

(.) Olen huomannut että jos hermostun jostain, niin heti alkaa alamahaa vähän särkemään, pitäis ilmeisesti vaan ymmärtää olla stressaamatta kaikesta turhasta, kuten viimeksi siitä että missä digikameran laturi on, se kun ei ehkä kuitenkaan ole niitä maailman tärkeimpiä asioita.. =) Muuten vointi on hyvä, kun toi flunssa vaan malttaisi päästää musta irti.

sohvi84 + sipsu 14+3

Vierailija
24/24 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon tervetuloa uusille maalismasuille!! Taidetaankin olla Mammanalku77:n kanssa samaa vuosikertaa! :) Ja esikoista odotellaan täälläkin...

Eilen jumpassa ohjaaja huomasi että olen raskaana, juteltiin sitten pitkät pätkät pukuhuoneen puolella, sain hyviä vinkkejä raskauden ajan liikuntaan. Sen verran tiukat on nuo treenivaatteet, että niissä on enää turha yrittää vatsaa piilottaa. Äsken lähdin muuten epähuomiossa työpaikan käytäville vaelteleen farkkujen nappi auki, heh! Töissä en ole edelleenkään kertonut kenellekään, mutta voi olla että kohta alkaa jutut kulkea... varsinkin jos kuljen housut auki pitkin poikin!

Mahtavaa että jotkut maalismasut tuntevat jo liikkeitä, sitä odottelen itsekin innolla.

Mulla on tänään lyhyt työpäivä kun lähden hiuskuontaloa leikkauttaan jo kahden maissa, JEE. Onkin jo kamalan pitkä ja muodoton.

Hyvää viikonloppua kaikille! Ainakin tänne Pirkanmaalle on luvattu huomiselle aurinkoista ja +21!

Despelote, rv. 14+5