raskaustestistä yms. kyselyä
Mulla menkat viimeksi alkoi 2.4. Eli koska voin tehdä raskaustestin?
Millaisia testejä olette käyttäneet ja mikä on hyvä, halpa ja varma ?
Olisi kiva jo nyt tietää että tärppäsikö ja siten voi suunnitella miten vappua uskaltaa viettää ;)
Onko teillä ollut jo hyvin varhaisessa vaiheessa mitään oireita raskauden vuoksi?
Miten olette uskaltaneet ottaa permanettia ja värjätä hiuksia jo varhaisessa raskauden vaiheessa?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
Kommentit (4)
Aconin testihän lienee herkin markkinoilla oleva testi, eikä ole hurjan kalliskaan 5 ¿ paikkeilla on hinta, niitä löytyy lähes kaikista apteekeista.
Lisäksi netistä www.mammaksi.com ja www.kotitesti.com saa edullisia testejä, ehdit vielä hyvin tilaamaan ne toimitusaika muutama päivä.
meijukka80:
Mulla menkat viimeksi alkoi 2.4. Eli koska voin tehdä raskaustestin?
Millaisia testejä olette käyttäneet ja mikä on hyvä, halpa ja varma ?
Olisi kiva jo nyt tietää että tärppäsikö ja siten voi suunnitella miten vappua uskaltaa viettää ;)
Onko teillä ollut jo hyvin varhaisessa vaiheessa mitään oireita raskauden vuoksi?
Miten olette uskaltaneet ottaa permanettia ja värjätä hiuksia jo varhaisessa raskauden vaiheessa?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
1) Varmaankin voit testailla kuun lopusta. Itse tein raskaustestin kun menkat oli neljä päivää myöhässä. Eli normaali kiertom oli 27 pvä ja tein plussatestin 31pvä. Mutta perjaatteessa apteekin testissä lukee,että testin voi tehdä samana päivänä kuin menkkojen pitäis alkaa. Mä tein Mammaksi.fi raskaustestillä ja se näytti haaleaa plussaa,mikä sitten voimistui hetken päästä voimakkaaksi plussaksi. Noi netin testit tulee tosi nopeesti postissa kotiin,ei tarvia lähtee apteekkiin hakeen. Ne on ihan yhtä luotettavia kuin apteekin omatkin testit.
2)Mulla oli ihan ensteks aivan älytön väsy,sitten olin aivan todella kiukkunen ja suutuin aivan tosi pienestä. Kolmas mistä aloin epäileen raskautta oli,että meinas tulla oksennus kun hastoin työkaverin hiustenhoitoaineen tuoksun. Nämä kaikki oireet olivat ennen plussa testiä.
Ei muuta kuin onnea testaamiseen
Lilli81 34+0
eli se oli mammaksi.com eikä fi.
Lilli81 taas
Moikka Meijukka,
Ihan varmasti ei tietenkään voi tietää milloin kannattaa testata, mutta jos kiertosi on normaali 28 vrkja ovulaatio noin 14 vrk paikkeilla niin periaatteessahan voit testata 29.4 tai muutamaa päivää aiemmin.
Turha ottaa asiasta sen kummempaa stressiä, itse olen sitä mieltä että jos lasta tosissaan yrittää ja haluaa varmasti pystyy olemaan yhden vapun ilman känniä.
Parista siideristä nyt ei ole haittaa sikiölle, varsinkaan tuossa vaiheessa raskautta
Itse olin juhlissa viikon ja 3 päivää ennen + tulosta, nautin siellä lasin shampanjaa ja kaksi lasillista punaviiniä ja ihan hyvin on mennyt tähän asti.
Minulla ei ole tietoa siitä miten permanentit tai värjäykset vaikuttavat sikiöön, mutta olen itse käynyt suoristamassa ( chi-suoristusmenetelmä ) ja värjäämässä hiuksiani kampaajalla ja olen valinnut " myrkyttömän" väriaineen ja hyvin on toiminut.
Tsemppiä nyt lapsen tekoon ja älä ota turhaa murhetta asiasta
terkuin Aino ja masuasukki rv 6+0