Mistä pienen lapsen totaali yhäri löytää seuraa?
Onko seuran löytäminen edes mahdollista? Baariin pääsen tosi harvoin, yhden yön jutut eivät ole mahdollisia. Lisäksi opiskelen ja teen töitä satunnaisesti. Elämäntilanne toimii siis aika hyvin ehkäisynä.
Kommentit (113)
en käsitä että joidenkin mielestä seksielämää pitäisi siirtää vuosilla, koska pitää keskittyä lapsiin! Minä olisin ainakin masentunut ilman fyysistä kontaktia aikuiseen, vaikka en vakavampaa hakenutkaan. Lapset voi ottaa huomioon siten, että ei esittele niille aina uutta isäpuolta, vaan hoitaa deittailun arkielon ulkopuolella. Ei kenenkään pidä lakata olemasta nainen/mies/ihminen, koska on tullut vanhemmaksi. ;(
T. 6v:n yh
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:44"]en käsitä että joidenkin mielestä seksielämää pitäisi siirtää vuosilla, koska pitää keskittyä lapsiin! Minä olisin ainakin masentunut ilman fyysistä kontaktia aikuiseen, vaikka en vakavampaa hakenutkaan. Lapset voi ottaa huomioon siten, että ei esittele niille aina uutta isäpuolta, vaan hoitaa deittailun arkielon ulkopuolella. Ei kenenkään pidä lakata olemasta nainen/mies/ihminen, koska on tullut vanhemmaksi. ;(
T. 6v:n yh
[/quote]
Oon ihan samaa mieltä ja masentaa ihmisten kommentit. Olen vähän päälle parikymppinen, eksäni kanssa vuosia kestävässä parisuhteessa. Arvioin vain tän miehen täysin väärin ja tehtiin lapsi. Nytkö tästä virhepariutumisesta tulisi kärsiä koko nuoruus, joka kuitenkin eletään vain kerran? Ja huomautus, että tän vuoden aikana, jonka olen ollut yh, oon harrastanut seksiä kerran. Enkä todellakaan ole mikään läski tupakoiva pubiruusu. Ihan normaali, opiskeleva ja nätti nainen. En esittelisi ketään miestä lapselleni, mutta enkö saisi tavata jotain tyyppiä vaikka kaksi kertaa kuussa kun lapsi on isovanhemmilla hoidossa? Onko nämä yh:iden haukkujat jotain katkeria huonossa sugteessa riutuvia naisia? Mulla on harkintakykyä sen verran että en vahingoittaisi tai jättäisi mun lasta vähemmälle huomiolle parisuhteen takia.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:10"]
Edellinen kirjoittaja on mies, eikä ymmärrä äidin vastuuta ja tunteita lastaan kohtaan. Ei kukaan YH lähde juopottelu panoille lapsi mukanaan.
[/quote]
Pieni mukulahan nukkuu jo alkuillasta. Miten se muka dokaamisen estää?
[/quote] Taidat olla vähän vastuuntunnoton. Lapsi ei ole esine. Yritä ymmärtää äitien tunteet.
[/quote]
Vaikuttaa vaan tekosyyltä sille ettei kestä viinaa.
Niin ompa se jännä kun parisuhteessa olevilta ei vaadita että nyt ei saa kumppani kiinnostaa vaan pitää nyt vaan keskittyä siihen lapseen eikä mihinkään muuhun.
Mulla oli vähän useampikin lapsi ja kyllä olin kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla, 34-37v olin yh. Eka aloin suhteeseen jo raskausaikana mutta sittemmin mies ei täyttänyt laatuvaatimuksia vaan vaihdoin lennosta parempaan. Kumpikin lähes 10v nuorempia, nyt on varsinainen komistus ja sielunkumppani vierellä. Ja tosiaan tämä 5v erosta lasten isästä on ollut vaan nämä kaksi miestä minkäänlaisissa suhteissa ja ihan tositarkoituksella kummankin kanssa alettu, mikään panosuhde ei kiinnosta.
En tiedä keitä nämä katkerat täällä ovat, lassukoita jotka eivät kelpaa kellekään, vastaavia katkeria vanhojapiikoja vai huonossa suhteessa kituvia vaimoja kulissiliitoissaan. Aina kun samasta aiheesta kirjoittaa tulee hirveästi alapeukkuja, jotain tosiaan hiertää kovasti että toiset ei katkeroidu ja jatkavat elämää. Etenkin jos yh:lla on vientiä tositarkoituksella tuntuu se olevan kovin monelle punainen vaate.
Kaikki YH:t, lukekaa eilisen Iltalehden sivut 22-23.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:02"]
[/quote] Aika järkevä kirjoitus. YH anja
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:19"]
[/quote] Joo, jopa minä sen ymmärsin. Satu (entinen yh)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:19"]
[/quote] Joo, jopa minä sen ymmärsin. Satu (entinen yh)
[/quote] Jep, minäkin ymmärsin. Siinä kirjoitettiin järkeviä asioita naisen kannalta. Miehenä olen täysin samaa mieltä. / Vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:49"]
En oikein näe, että mulla olisi ainakaan pariin vuoteen mitään vakavampaa seurustelusuhdetta. Kuvio on vähän haastava tässä vaiheessa. Mutta kiva kaveri tulee kyseeseen.
[/quote] Mitä toivot kivalta kaveriltaaa?
[/quote]
Kemiat pitäisi jollakin tasolla kohdata, siis hiukan ihastusta. Myös sen näköinen mies, että joku muukin nainen silmäilee kadulla, baarissa yms, hauskan näköinen mies, sanotaan. Sitten voisi olla samoja kiinnostuksen kohteita, riittäisi varmaan juttua enemmän kuin säästä. Ikähaarukka noin 30 - 45 vuotta. Opiskeluja takana ja työssäkäyvä. Itsestään huoltapitävä ja siisti. Siinäpä nuo.
Hei, musta alkaa vähän vaikuttaa siltä, että jätän tän palstan seuraamisen. Ehkä löydän jonkun mukavan ja kunnollisen ihan normaaliin tapaan. Sori, olisit varmasti ollut kiva tyyppi!
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:23"]
Hei, musta alkaa vähän vaikuttaa siltä, että jätän tän palstan seuraamisen. Ehkä löydän jonkun mukavan ja kunnollisen ihan normaaliin tapaan. Sori, olisit varmasti ollut kiva tyyppi!
[/quote] Ehkä parempi näin, aurinkoista kevättä sinulle.
Eti (vaikka netistä) mies, joka heti alusta lähtien hyväksyy sinun olevan äiti.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:44"]
Voi elämän kevät, kohta on jo kesä. Ei mitään prepaideja tai muita anonyymi-muumeja enää, kiitos! Vähän eforttia ja eteenpäin.
[/quote] Tyhmä olet! Ei voi olla YH ilman lapsia.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:06"]
No voi huhhuh! AV mammat taas vauhdissa. Itsekin olen totaaliyh, mutta lapseni on jo 4vanha. Lapsen isä, aviomieheni, kuoli kun olin rv 25. En ole ollut aijemin valmis miettimäänkään toista suhdetta, mutta nyt on alkanut olemaan sellainen tilanne, että voisin kuvitella joskus jatkavani eteenpäin. Baarista en lähde suhteita etsimään. Fiksumpaa porukkaa ehkä löytyisi harrastuksista, koulusta taikka töistä.
[/quote] Tunnen asiasi, hirvittää kirjoittaa, mutta kunnioitan miestäsi, mutta tuskin hän halusi sinun olevan kärsivä "nunna" näissä asioissa. / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:50"]Missäpäin olet? Mitä mieltä olisit turvallisesta vakipanosta? txt.0505969202 [/quote] Oletko tosissasi? Fiksua laittaa tänne puhelinnumero!
[/quote] Otin oman riskin, luottavainen toistaiseksi.
[/quote] Taidat luottaa aika paljon?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:10"]
Edellinen kirjoittaja on mies, eikä ymmärrä äidin vastuuta ja tunteita lastaan kohtaan. Ei kukaan YH lähde juopottelu panoille lapsi mukanaan.
[/quote]
Pieni mukulahan nukkuu jo alkuillasta. Miten se muka dokaamisen estää?
[/quote] Taidat olla vähän vastuuntunnoton. Lapsi ei ole esine. Yritä ymmärtää äitien tunteet.
Minä olen myös totaaliyhäri, joten deittailu ei onnistu.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:33"]
Täällä on ihaniia YH ystäviä ;) vilivallaton
[/quote] Hih, kiitos
En oikein näe, että mulla olisi ainakaan pariin vuoteen mitään vakavampaa seurustelusuhdetta. Kuvio on vähän haastava tässä vaiheessa. Mutta kiva kaveri tulee kyseeseen.
Tuo kuulostaa hyvältä, kun sen noin muotoilit. Oikeastaan myös pieni käytännön apu, kuten lampun vaihdot ym. tulisi tarpeeseen.