Mistä pienen lapsen totaali yhäri löytää seuraa?
Onko seuran löytäminen edes mahdollista? Baariin pääsen tosi harvoin, yhden yön jutut eivät ole mahdollisia. Lisäksi opiskelen ja teen töitä satunnaisesti. Elämäntilanne toimii siis aika hyvin ehkäisynä.
Kommentit (113)
Nro 16, miehellä voisi olla lapsi tai lapsia. Silloin oltaisiin samassa elämäntilanteessa. Jotenkin epäilyttävää, jos ikää on yli neljäkymmentä vuotta ja ei ole lapsia.
Ihanaa, kun av:lla pitää heti alkaa opettamaan ja antamaan moraalisaarnoja. 20% alle kouluikäisten vanhemmista on eronneita, eiköhän tuossa aika monenlaista tallaajaa ole mukana.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:41"] Minkä takia ihan pienen lapsen YHn olis pakko löytää heti seuraa? Mitäpä jos huolehtisit muutaman vuoden siitä viime kertaisen seuran tuotoksesta [/quote] Ai naisen pitää ruveta nunnaksi, kun on lapsen hankkinut? -3- [/quote] Hienosti uhriudut. Meillä on vähän erillainen käsitys nunnasta. Jos pari vuotta lisää keskittyisi lapseen, eikä siihen mistä mamma saa seuraa ei tee kenestäkään nunnaa
[/quote]
Uhriudun? Olen mies. Olen tapaillut yh-äitejä. Mielestäni heidän ei tarvitse keskittyä 100% lapseen. Monet voivat sen seuranhaun suorittaa siinä ohessa, ilman että se lapsi siitä kärsii.
-3-
Hyviä ajatuksia. Ehkä mun kannattaa vain nauttia ajasta, kun lapsi on pieni, nopeasti aika kuitenkin menee. Kyllä säpinää sitten tulee ajallaan, vaikka leikkipuistossa, jos niikseen.
Ja muuten mä olen vapaaehtoinen, en uhriudu.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:50"]Missäpäin olet? Mitä mieltä olisit turvallisesta vakipanosta? txt.0505969202 [/quote] Oletko tosissasi? Fiksua laittaa tänne puhelinnumero!
[/quote] Otin oman riskin, luottavainen toistaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:58"]
Hei, kiitos numero, en nyt näin nopeasti ajatellut seuraa etsiä. Lapsi on muuten jo kaksi, ettei ihan pieni. Ajattelin lähinnä, että pitääkö mun odottaa, että lapsi menee kouluun ja että sillä on omat kaverit ja kuviot, ja alkaa sitten deittaamaan?
[/quote] Ehkä sä kaipaatkin ei miestä asumaan, vaan usein käymään ystävänä luonasi?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:32"]
Ei mitenkään. Itse olen yh eikä ole mitään mahdollisuuksia etsiä miestä. Tai varmaan netistä löytäisi mutta itse en ainakaan pysty tapailemaan ketään kun lapsia ei voi yksin jättää ja lapsien kanssa en tapaile. Yksin on hyvä olla ja kyllä ne lapset kasvaa.
[/quote] Meinaatko olla ilman munaa lasten teini-ikään asti? Et kai?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:41"]
Minkä takia ihan pienen lapsen YHn olis pakko löytää heti seuraa? Mitäpä jos huolehtisit muutaman vuoden siitä viime kertaisen seuran tuotoksesta
[/quote] Voihan ne YH:t tavata esimerkiksi "vakipanoa" ilman sitoutumista. Siitä ei lapset kärsi.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:07"]
Minä olen läski lähiössä asuva wt yh. Onko kiinnostuneita miehiä linjoilla?
[/quote] Kuinka läski?
Voit tulla tänne dokaan ja paneskeleen koko viikonlopuks. Mukulan voit ottaa mukaan sillä ehdolla, ettei se estä dokaamista.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:04"]
Minä olen myös totaaliyhäri, joten deittailu ei onnistu.
[/quote] Miksei onnistu? Oletko luopunut elämän iloistat? Vastako mummona taas innostuisit?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:02"]Jaa 2v ja nytjo erossa isästä. Oot varmaan kuumaa kamaa parisuhde markkinoilla
[/quote]
Mun lapsipa on 1v enkä ole ikinä ollutkaan isän kanssa yhdessä. Yhden yön jutusta tuli meille lapsi ja sen myötä ystävyys. Parisuhdetta ei koskaan, kumpikaan ei sellaista voisi kuvitellakaan mutta ollaan tosi läheisiä ja lapsi rakastaa selvästi kumpaakin vanhempaansa. Hui kamala.
(Tosin miestä en etsi alkuunkaan, mutta kerroinpa silti ;))
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:50"]
Voit tulla tänne dokaan ja paneskeleen koko viikonlopuks. Mukulan voit ottaa mukaan sillä ehdolla, ettei se estä dokaamista.
[/quote] Ei kai. Dokaaminen ja Äitiys on kaksi eri asiaa. Ei YH voi lähteä johonkin lapsensa kanssa dokaamaan ja paneskelemaan. Selvinpäin kotona luotettavan miehen kanssa asia on ihan toinen asia.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:50"]
[/quote] Ei kai. Dokaaminen ja Äitiys on kaksi eri asiaa. Ei YH voi lähteä johonkin lapsensa kanssa dokaamaan ja paneskelemaan. Selvinpäin kotona luotettavan miehen kanssa asia on ihan toinen asia.
[/quote]
Taidat olla vähän tylsä.
Edellinen kirjoittaja on mies, eikä ymmärrä äidin vastuuta ja tunteita lastaan kohtaan. Ei kukaan YH lähde juopottelu panoille lapsi mukanaan.
MInä pääsin baariin, kun lapsi oli hoidossa isovanhemmilla. Uskomattomalla tuurilla tapasin siellä miehen, jonka kanssa olemme nyt menossa naimisiinkin! Kyllä se on mahdollista, ja sitten kun joskus pääsee johonkin käymään, niin ei pidä hukata aikaa vaan mennä itse juttelemaan kivan näköiselle miehelle. Tehokkuus ajankäytössä siis siinäkin... :)
Joku nyt kommentoi taas, että yh:na yritän saada miehen joksikin maksumieheksi itselleni. Päinvastoin, olen varakkaampi ja paremmin koulutettu kuin mies ja hän esim. muutti minun asuntooni. Avioehtokin tulee minun vaatimuksestani eikä miehen.
Mutta tosiaan, kyllä se on mahdollista, mukavaa kesää sinulle ap!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:10"]
Edellinen kirjoittaja on mies, eikä ymmärrä äidin vastuuta ja tunteita lastaan kohtaan. Ei kukaan YH lähde juopottelu panoille lapsi mukanaan.
[/quote]
Pieni mukulahan nukkuu jo alkuillasta. Miten se muka dokaamisen estää?
Ehkä se on sitä, että kun lapsi on jo tehty, on suvunjatkaminen hoidettu omalta osaltani. Ainakin mulle on helpotus, olen täyttänyt elämäntehtäväni. Nyt siis voin vain nauttia, eikä tarvii miettiä seksiä minkään muun syyn takia. Luonnotonta, mutta helpottavaa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:02"]Jaa 2v ja nytjo erossa isästä. Oot varmaan kuumaa kamaa parisuhde markkinoilla [/quote] Mun lapsipa on 1v enkä ole ikinä ollutkaan isän kanssa yhdessä. Yhden yön jutusta tuli meille lapsi ja sen myötä ystävyys. Parisuhdetta ei koskaan, kumpikaan ei sellaista voisi kuvitellakaan mutta ollaan tosi läheisiä ja lapsi rakastaa selvästi kumpaakin vanhempaansa. Hui kamala. (Tosin miestä en etsi alkuunkaan, mutta kerroinpa silti ;))
[/quote] Entä sopisiko sinulle saman miehen kanssa tapaaminen "sillälailla" silloin tällöin, eli silloin kun haluat?
Netistä löytää ihan laadukastakin seuraa jos osaa etsiä/ on sitä itsekin. Meillä lapset oli tosi pieniä kun heidän isänsä päätti lähteä. Pari ekaa vuota deittailu oli aika helppoa, kävin parit treffit ja jos kiinnostus oli molemminpuolista tämän jälkeen alettiin tapailemaan meillä. Lapset menivät nukkumaan klo 19 ja olivat sikeässä unessa jo 19.30.No joskus tietysti käytiin leffassa/ syömässä ulkonakin kun hankin lapsille hoitajan.
Miesystäväni kävi siis meillä, kokkailimme ja juttelimme kynttilän valossa ja köllöteltiin sohvalla.
En halunnut silloin tuoda pikkulasten elämään ketään ylimääräistä, tämä toimi meillä hyvin. Nyt on hankalampaa kun vanhempi on jo viisi ja nukkuu kunnolla vasta 20.30 enkä ehdi enää itse nukkua päikkäreitä että jaksaisin valvoa.
Ja sanottakoon vielä että ero ei ollut minun toiveeni, ex mies rasittui kai kuopuksen vauva vuodesta ja kyllästyi perhe-elämään, löysi puolet itseään nuoremman tytön. Enkä ollut totaali yh tietysti, en tosin päästänyt lapsia ex än ja tyttöystävänsä luoke yöksi vaan exä tapasi lapsia vaan päivisin ja toi yöksi kotiin.
Nyt isompana ovat ollet yhden yön kerrallaan, haluan että lapsilla on koti jossain einkä suostu siihen että ne on missä milloinkin.