Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pienen lapsen totaali yhäri löytää seuraa?

Vierailija
28.05.2015 |

Onko seuran löytäminen edes mahdollista? Baariin pääsen tosi harvoin, yhden yön jutut eivät ole mahdollisia. Lisäksi opiskelen ja teen töitä satunnaisesti. Elämäntilanne toimii siis aika hyvin ehkäisynä.

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ollutkin ;)

Vierailija
82/113 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:28"]

Onko seuran löytäminen edes mahdollista? Baariin pääsen tosi harvoin, yhden yön jutut eivät ole mahdollisia. Lisäksi opiskelen ja teen töitä satunnaisesti. Elämäntilanne toimii siis aika hyvin ehkäisynä.

[/quote]

Ole sen lapsesi kanssa nyt! Lapsuus on elämän tärkeintä aikaa eikä se tule koskaan takaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kommentti 31, järkevää. Äitiyteen liittyy niin paljon vahvoja tunteita, syyllisyyttäkin.  Äitiys on näköjään oikea pyhä lehmä. Miksi mun pitäisi todistella, että olen vastuullinen ÄITI?  Jos joku totaaliyh isä olisi avannut saman ketjun, kommentit olisi olleet varmaan, että pidä nyt ittes miehenä, kyllähän sitä nyt joskus pitää pitää hauskaa jne.

Vierailija
84/113 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut ilma suhdetta ja seksiä jo monta vuotta ja totuuden nimissä pitää sanoa, että tämä on paljon kivempaa kuin ottaa joku pelle pomppimaan vierelle. 

[/quote] Moi, uskon ettei kukaan YH äiti ole kiinnostunut mainitsemastasi "pellestä", kunnollinen vakikaveri, joka käy luonasi silloin tällöin on ihan toinen juttu. / vilivallaton

Vierailija
85/113 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:54"]

Tinder

[/quote] Tinderissä on just niitä pellejä?

Vierailija
86/113 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 17:30"]

Eikö ollutkin ;)

[/quote] OK, en peräänny. Laitan kahdessa osassa yhteyden (muuten ei onnistu) nol.viis.nol,viis, asutko Hesassa? ysi,kuus,ysi ja sit kaks, nol, kaks

Vierailija
87/113 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihaniia YH ystäviä ;) vilivallaton

Vierailija
88/113 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:06"]

No voi huhhuh! AV mammat taas vauhdissa. Itsekin olen totaaliyh, mutta lapseni on jo 4vanha. Lapsen isä, aviomieheni, kuoli kun olin rv 25. En ole ollut aijemin valmis miettimäänkään toista suhdetta, mutta nyt on alkanut olemaan sellainen tilanne, että voisin kuvitella joskus jatkavani eteenpäin. Baarista en lähde suhteita etsimään. Fiksumpaa porukkaa ehkä löytyisi harrastuksista, koulusta taikka töistä.

Hei YH, oletko vielä YH? Haluaisitko keskustella kanssani? / M

Vierailija
89/113 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on kyllä vielä tosi pieni, ainakin muiden näkökulmasta. Joku lapsirakas mies voi hyvinkin puistossa potkia palloa jonkun 5 veen kanssa, mutta 2-vuotias uhmis on vielä pikkupallero.

Olen itse 4-vuotiaan lapsen lähivanhempi ja isä on lapsen kanssa muutaman päivän kuukaudessa. Kaipaan yksinoloa enemmän kuin miestä, joten en osaa täysin samastua ap:een.

Minulla kun iski miehenpuute, niin mietin läpi tutut (vapaat! ) miehet ja pyysin yhtä kanssani ulos. Meillä on ollut etäiset välit, mutta tunnemme vuosien takaa. Koskaan ei ollut mitään sutinaa, mutta minäpä ehdotin sitten suoraan. Suhde kehittyi ystävyydeksi myös.

Lapsi tuntee hänet, joten joskus voidaan kahvit juoda meillä. Pääasiassa pidän kuitenkin nämä asiat erillään. En ole rakastunut enkä halua tulevaisuutta tämän miehen kanssa. Muutenkin minulle on tullut sellainen tunne, että tällainen systeemi on aika kiva.

Joskus tämä loppuu, joten ehkä yritän nettiä sitten. Tai jotain siistiä pubia alkuillasta. Tai naapureita : D :D

Vierailija
90/113 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi on kyllä vielä tosi pieni, ainakin muiden näkökulmasta. Joku lapsirakas mies voi hyvinkin puistossa potkia palloa jonkun 5 veen kanssa, mutta 2-vuotias uhmis on vielä pikkupallero.

Olen itse 4-vuotiaan lapsen lähivanhempi ja isä on lapsen kanssa muutaman päivän kuukaudessa. Kaipaan yksinoloa enemmän kuin miestä, joten en osaa täysin samastua ap:een.

Minulla kun iski miehenpuute, niin mietin läpi tutut (vapaat! ) miehet ja pyysin yhtä kanssani ulos. Meillä on ollut etäiset välit, mutta tunnemme vuosien takaa. Koskaan ei ollut mitään sutinaa, mutta minäpä ehdotin sitten suoraan. Suhde kehittyi ystävyydeksi myös.

Lapsi tuntee hänet, joten joskus voidaan kahvit juoda meillä. Pääasiassa pidän kuitenkin nämä asiat erillään. En ole rakastunut enkä halua tulevaisuutta tämän miehen kanssa. Muutenkin minulle on tullut sellainen tunne, että tällainen systeemi on aika kiva.

Joskus tämä loppuu, joten ehkä yritän nettiä sitten. Tai jotain siistiä pubia alkuillasta. Tai naapureita : D :D

Tosi hienoa :)

mut jos kaipaat joskus toista ystävää, niin ota yhteyttä niin keskustellaan vaikka kahvin puitteissa puolueettomalla alueella jossain kahvilassa./ M

Vierailija
91/113 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hienoa :)

mut jos kaipaat joskus toista ystävää, niin ota yhteyttä niin keskustellaan vaikka kahvin puitteissa puolueettomalla alueella jossain kahvilassa./ M

Missä se kahvila olisi?

Vierailija
92/113 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko hesan keskustassa oleva Pic nic?

Vierailija
93/113 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani nappasi yh-äidin, jolla oli 3 lasta eri miehille, nuorin vähän alle 2-v.

Nainen oli kaverilleni oikea löytö. Reipas arkipäivän organisoija, joka ei pienistä hätkähtänyt. Todellinen tehopakkaus, joka pisti kaverini ruotuun, oppipahan ottamaan vastuuta itsestään ja elämästään. Tarkkaan ja tehokkaaseen rahankäyttöön tottunut, kodin tyylikkäästi sisustanut. Pisti kaverinkin vaatekerran ja tyylin uusiksi sekä jätkän elämäntaparemonttiin. Nainen on upea tapaus: huumorintajuinen, rempseä, iloinen, suoraselkäinen nainen. Ja pitää seksistä.

Todellinen win-win -suhde, johon on syntynyt myös yhteisiä lapsia JA kaverini otti myös aiemmat lapset nimilleen (isät eivät heistä piitanneet).

Nyt kaverini on edennyt urallaan, palkkapussi on leventynyt mutta vararengas on hävinnyt vyötäröltä. Hänen vaimonsa viettää tällä hetkellä ansaittua vapaa-aikaa kotiäitinä, ja koska rahasta ei ole puutetta, voi ikävimmät kotityöt ja osan lastenhoidosta myös ulkoistaa, jolloin sekä lapset että vanhemmat saavat laatuaikaa.

Eikä nainen todellakaan ole missään tossun alla oleva kotiorja.

Vierailija
94/113 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy tollasi yhäreitä?

Tähän asti kaikki haluaisi ensin naimisiin ja vasta sitten riisuu alkkarit.

Vierailija
95/113 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttavani nappasi yh-äidin, jolla oli 3 lasta eri miehille, nuorin vähän alle 2-v.

Nainen oli kaverilleni oikea löytö. Reipas arkipäivän organisoija, joka ei pienistä hätkähtänyt. Todellinen tehopakkaus, joka pisti kaverini ruotuun, oppipahan ottamaan vastuuta itsestään ja elämästään. Tarkkaan ja tehokkaaseen rahankäyttöön tottunut, kodin tyylikkäästi sisustanut. Pisti kaverinkin vaatekerran ja tyylin uusiksi sekä jätkän elämäntaparemonttiin. Nainen on upea tapaus: huumorintajuinen, rempseä, iloinen, suoraselkäinen nainen. Ja pitää seksistä.

Todellinen win-win -suhde, johon on syntynyt myös yhteisiä lapsia JA kaverini otti myös aiemmat lapset nimilleen (isät eivät heistä piitanneet).

Nyt kaverini on edennyt urallaan, palkkapussi on leventynyt mutta vararengas on hävinnyt vyötäröltä. Hänen vaimonsa viettää tällä hetkellä ansaittua vapaa-aikaa kotiäitinä, ja koska rahasta ei ole puutetta, voi ikävimmät kotityöt ja osan lastenhoidosta myös ulkoistaa, jolloin sekä lapset että vanhemmat saavat laatuaikaa.

Eikä nainen todellakaan ole missään tossun alla oleva kotiorja.

Ei hyvältä kuulosta naisen kannalta.

Vierailija
96/113 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kaikista suurin ongelma yhäreiden uusien naimisiin mejojen suhteen.

Vierailija
97/113 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko naimisiin menojen suhteen?

Vierailija
98/113 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naisen ja miehen pitää tutustua, jotta tietää millainen toinen on ennenkuin ylpäänsä edes ajatellaan seurustelua.

Vierailija
99/113 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän kysymykseen varmaan moni mies toivoisi naisten vastaavan.

Onko naisilla sellainen pelko, että miehet luulee naista jakorasiaksi ?

Vierailija
100/113 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaali? Siis totaalikieltäytyjä? Olet siis yh-isä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi