Miksi monelle naiselle on kauhistus, jos iho kiiltää?
Itse harvoin käytän edes puuteria, kun mattainen iho ei minusta ole kaunis.
Kommentit (15)
Moni oppi meikkaamaan aikana, jolloin kiilto oli kauhistus. Tuskin tämä nykyinen trendi kestää enää pitkään.
Kosmetiikkateollisuuden lanseeraama juttu. Voivat myydä tuotteita miljardeilla. Nyt sitten se on jo itseohjautuvaa, kun naisille ihon kiiltäminen on kauhistus ilman, että itsekään tietävät miksi.
On rasvainen ihotyyppi. En käytä meikkiä. Siinähän iho kiiltää ja on muutenkin ruma iho.
Hyväkuntoinen, sileä iho on kiiltävänä kaunis. Isohuokoinen ja epätasainen iho ei.
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikkateollisuuden lanseeraama juttu. Voivat myydä tuotteita miljardeilla. Nyt sitten se on jo itseohjautuvaa, kun naisille ihon kiiltäminen on kauhistus ilman, että itsekään tietävät miksi.
Nykyäänhän myydään kaikkia glow-tuotteita eikä mattapintaa.
Vierailija kirjoitti:
On rasvainen ihotyyppi. En käytä meikkiä. Siinähän iho kiiltää ja on muutenkin ruma iho.
Mullakin on rasvoittuva iho, mutta ruma se ei ole ilman meikkiäkään.
Ap
Kiilto tuo mieleen, että henkilö hikoilee. Esim kiiltävä nenä. Pitääkö senkin nykyisin kiiltää?
Vierailija kirjoitti:
Kiilto tuo mieleen, että henkilö hikoilee. Esim kiiltävä nenä. Pitääkö senkin nykyisin kiiltää?
Pitää kiiltää ns. oikealla tavalla. On tää vaikeeta puuuhhhh
Vanhemman väen juttuja. Itse olen 32 ja puuteroin naamaani tunnollisesti sillä jo teini-ikäisenä opin että kiiltää ei saa. Nykyäänhän meikkimuodissa naama saa kiiltää, mutta toki juuri tietyllä tavalla eikä hikisen tai rasvaisen näköisenä.
Nenä näyttää isommalta jos se kiiltää.
Olen rasvainen setä. Pyöreä kuunaamani kiiltää kuin sian mulkku, kun hikoilen tansseissa ja haen neitiseuraa humpan pyörteisiin.
Joskus teininä ja nuorena oli kauhistus jos nenä tai otsa kiilsi. En ole enää jaksanut välittää 20 vuoteen. Iho on hyvä.
Pöh. Minulla naama kiiltää melkein aina, koska lätkin siihen kunnolla rasvaa ja öljyä, ettei iho kuivu ja kiristä. Vielä nyt nelikymppisenä iho onkin ihan sileä ja rypytön. Otan paljon mieluummin kiillon kuin rypyt ja epämiellyttävän tunteen iholla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on rasvoittuva iho, mutta ruma se ei ole ilman meikkiäkään.
Ap
Aha
riikkuliko siellä mainostaa vasellinia jolla saa kiillon kohdalleen