Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pienen lapsen totaali yhäri löytää seuraa?

Vierailija
28.05.2015 |

Onko seuran löytäminen edes mahdollista? Baariin pääsen tosi harvoin, yhden yön jutut eivät ole mahdollisia. Lisäksi opiskelen ja teen töitä satunnaisesti. Elämäntilanne toimii siis aika hyvin ehkäisynä.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:10"]

Edellinen kirjoittaja on mies, eikä ymmärrä äidin vastuuta ja tunteita lastaan kohtaan. Ei kukaan YH lähde juopottelu panoille lapsi mukanaan.

[/quote]

Pieni mukulahan nukkuu jo alkuillasta. Miten se muka dokaamisen estää?

[/quote] Taidat olla vähän vastuuntunnoton. Lapsi ei ole esine. Yritä ymmärtää äitien tunteet.

[/quote]

Vaikuttaa vaan tekosyyltä sille ettei kestä viinaa.

[/quote] Etkö usko että äitinä en todellakaan halua viinan kanssa sekoilla.

Vierailija
42/113 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkumies ja voin sanoa että järkevä mies ei ala elättää toisen miehen lapsia. Se on evoluution vastaista vaikka sitä jotkut beta-miehet tekevätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua että miksi ei vaan voi keskittyä siihen pieneen lapseen? Jos jäisin yksin niin mä etsisin jonkun toisen yh äidin ja muuttaisin vaikka samaan taloon/naapuriin asumaan :D

Vierailija
44/113 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivatko nämä munankipeät yyhoot etsiä seuransa jostain muualta kuin tältä palstalta?

Ällöttää lukea tällaisia aloituksia kun itse kuulun viiteryhmään yh.

Ja todellakin jos on lapsen hankkinut voi uhrata lapselle ne  lapsuusvuodet 0-5 vähintään ilman, että pitää munaa metsästää. On montakymmentä vuotta aikaa metsästää sitä munaa kun lapsi vähän kasvaa, ette te puutteeseen kuole. 

Itse olen ollut ilma suhdetta ja seksiä jo monta vuotta ja totuuden nimissä pitää sanoa, että tämä on paljon kivempaa kuin ottaa joku pelle pomppimaan vierelle. 

Vierailija
45/113 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:17"]

Voisivatko nämä munankipeät yyhoot etsiä seuransa jostain muualta kuin tältä palstalta?

Ja todellakin jos on lapsen hankkinut voi uhrata lapselle ne  lapsuusvuodet 0-5 vähintään ilman, että pitää munaa metsästää. On montakymmentä vuotta aikaa metsästää sitä munaa kun lapsi vähän kasvaa, ette te puutteeseen kuole. 

Itse olen ollut ilma suhdetta ja seksiä jo monta vuotta ja totuuden nimissä pitää sanoa, että tämä on paljon kivempaa kuin ottaa joku pelle pomppimaan vierelle. 

[/quote] Ymmärrän mitä tarkoitat, olen kanssasi samaa mieltä, siksi ei mikään dokaaminen sovi kuvioihin. Sitävastoin joku ystävä voisi käydä pitämässä sinusta "huolta", ettet olisi vuositolkulla puutteessa.

Vierailija
46/113 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:17"]

[/quote] Ymmärrän mitä tarkoitat, olen kanssasi samaa mieltä, siksi ei mikään dokaaminen sovi kuvioihin. Sitävastoin joku ystävä voisi käydä pitämässä sinusta "huolta", ettet olisi vuositolkulla puutteessa.

[/quote] Olen tämän kaverin kanssa samaa mieltä. Ei ole yhtään hävettävää sanoa miehelle olensa YH ja tarttis kaveria silloin tällöin. Minä ainakin ymmärtäisin asian oikealla tavalla./ vilivallaton

Vierailija
47/113 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder

Vierailija
48/113 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Pellet ei ajattele lapsia ollenkaan, niillä on mielessä vain oman munan tyydytys.

Naisen tyydytys ei käy mielessä. Etsin miestä, en avoimiestä, vaan sellaista joka tapaisi minua silloin tällöin sopivasti.

Vierailija
49/113 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:17"]Voisivatko nämä munankipeät yyhoot etsiä seuransa jostain muualta kuin tältä palstalta?

[/quote]
No huomaa sun kirjotuksesta kuinka puutteessa oot. Mulla ei ole mitään tarvetta kärsiä vuosia puutteessa. Se ei vaikuta mun ja mun lapsen suhteeseen mitenkään jos kerran kuussa saan nakkia hodariin.

Vierailija
50/113 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:49"]

En oikein näe, että mulla olisi ainakaan pariin vuoteen mitään vakavampaa seurustelusuhdetta. Kuvio on vähän haastava tässä vaiheessa. Mutta kiva kaveri tulee kyseeseen. 

[/quote] Mitä toivot kivalta kaveriltaaa?

Vierailija
51/113 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:17"]Voisivatko nämä munankipeät yyhoot etsiä seuransa jostain muualta kuin tältä palstalta? Ällöttää lukea tällaisia aloituksia kun itse kuulun viiteryhmään yh. Ja todellakin jos on lapsen hankkinut voi uhrata lapselle ne  lapsuusvuodet 0-5 vähintään ilman, että pitää munaa metsästää. On montakymmentä vuotta aikaa metsästää sitä munaa kun lapsi vähän kasvaa, ette te puutteeseen kuole.  Itse olen ollut ilma suhdetta ja seksiä jo monta vuotta ja totuuden nimissä pitää sanoa, että tämä on paljon kivempaa kuin ottaa joku pelle pomppimaan vierelle.    [/quote] No huomaa sun kirjotuksesta kuinka puutteessa oot. Mulla ei ole mitään tarvetta kärsiä vuosia puutteessa. Se ei vaikuta mun ja mun lapsen suhteeseen mitenkään jos kerran kuussa saan nakkia hodariin.

[/quote] Höh, äläarvio toista, hän on vaan sellaisessa elämäntilanteessa. Puutteemme on itsekullakin.

/ vilivallaton

Vierailija
52/113 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sentään uskallan krtoa nimimerkkini. / vilivallaton

Vierailija
53/113 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan inhimillinen lista ;) / vilivallaton

Vierailija
54/113 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:21"]

Eti (vaikka netistä) mies, joka heti alusta lähtien hyväksyy sinun olevan äiti.

[/quote] Siitähän alunperin jo pitäisi olla itsestään selvyys, eihän kukaan ole YH olematta äiti.

Vierailija
55/113 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:50"]Missäpäin olet? Mitä mieltä olisit turvallisesta vakipanosta? txt.0505969202   [/quote] Oletko tosissasi? Fiksua laittaa tänne puhelinnumero!

[/quote]

Luulin että tää oli anonyymi viesti.

Vierailija
56/113 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:50"]Missäpäin olet? Mitä mieltä olisit turvallisesta vakipanosta? txt.0505969202   [/quote] Oletko tosissasi? Fiksua laittaa tänne puhelinnumero!

[/quote]

[/quote]

Etsin siis yhäriä jolla ei ole lapsia. Voi soittaa tuohon numeroon. Päivisin.

Vierailija
57/113 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät, kohta on jo kesä. Ei mitään prepaideja tai muita anonyymi-muumeja enää, kiitos! Vähän eforttia ja eteenpäin. 

Vierailija
58/113 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:10"]

[/quote]

[/quote]

Etsin siis yhäriä jolla ei ole lapsia. Voi soittaa tuohon numeroon. Päivisin.

[/quote] Joku 000 kirjoittelee toisen nimissä tyhmyyksiä, en viitsi enempää sanoa.

Vierailija
59/113 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pidä omana tietonasi vain. Vähän on sekalaista seurakuntaa.

Vierailija
60/113 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan