Annelin tuskaa
Eristäminen on henkistä väkivaltaa, ja jättää varmasti jäljet Auerin nuorimpiin lapsiin. Tuskallista se on myös lähisukulaisille. Seuraavassa Anneli Auerin kommentteja asiasta toimittaja Sami Sinokille (litteroitu videohaastattelusta, ks. linkki alempana):
[…] mä kaipaan mun lapsiani. siis se on niinku kaikkein kamalin asia täss, kun ei oo ensinnäkään tavannut niit lapsia, ei tiedä oikein mitään heidän nykyisestä elämästä.
Ja sitt se, ett itsellä ois hirvee halu päästä selvitteleen näitä asioita, ja täss on sitten ihan kädetön sen asian kanss. Ett mä oon täysin riippuvainen siit ett mitä jotkut viranomaiset päättää näist asioist. Ett en... en mä syytä lapsia tästä vaan mä syytän niit aikuisia. Ett mä nään tilanteen sellasena, että ne mun lapset on nyt siellä niinku valheitten vankina sijaisperheessä. Ett heill ei siellä nii... et vaikka heill ehkä ois jotain haluakin kertoo miten asiat oikeesti on, ni he ei siell voi tuoda... koska siell niinku tää linja on se, ett kaikki nyt on totta. Ni he ei voi siellä niinku mitään kertoo...
...niin sitt, enhän mä edes tiedä mikä on tilanne täll hetkell... ne on kuitenkin aika nuoria olleet ne lapset, ett, niinku, miten paljon heill on sitten todellisuus ja nää kuvitelmat sekoittuneet, ett miten paljon he siit uskoo. Mutt tota... kyllä mä uskoisin ett kun näitä on kuitenkin kolme lasta, ett joku niist... ett niill on joku taju viel siitä, ett... niinku mitä oikeesti on ollut.
No mä oon ehdottanut ett otettais joku ihan ulkopuolinen henkilö, joku psykologi tai joku tämmönen ammatti-ihminen, nii joka on niinku... ihan puhtaalta pöydältä ottais tän, vaikk haastattelis kaikki, minut ja lapset ja sijaisvanhemmat ja isovanhemmat ja tän isosiskon... Vaikka haastattelis meit ens yksin, ja sitt alettais niinku jollain tavall miettiä ett mitä täss vois tehdä. Mä oon esimerkiksi semmost ehdottanut ett kateltais vaikk vahoja valokuvia ja juteltais niist, joku tämmönen vois olla niinku ensimmäinen kohtaaminen näiden pienempien, ja sitt joidenkin muiden kanssa.
Koska tilanne on nyt tällä hetkellä semmonen että nää elää tällä hetkell omass maailmassaan siellä nää pikkuset, ja sitt me kaikki muut muualla. Eli heill ei oo mitään kontaktia ei minuun, ei isosiskoon eikä myöskään isovanhempiin.
Kommentit (56)
FREE AUER & KUKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onko joltakin vielä lukematta Auerin heinäkuussa -13 laatima vastine?
TÄRKEÄÄ:
http://niinaberg.com/2013/07/25/julkinen-seloste-asiassa-auer-kukka/
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:01"] [quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:21"]Miksi uhrien pitäisi tavata raiskaajansa? Kai niiden pitäis mennä Kukka-setääkin tapaamaan vankilaan johonkin perhetapaamiseen? Antakaa niiden lasten jo olla, lopettakaa lasten ahdistelu. [/quote] Niitä lapsia ei ole koskaan raiskattu! Tässä tapauksessa näiden syyttömänä tuomittujen oikeudet ajavat heidän oikeuksiensa ohi. Lukekaa edes, idiootit, mitä nettiin on vuodettu asiasta. Turha kuvitella, ettei syyttäjäpuoli olisi vuotanut omia argumenttejaan, jos niitä olisi. [/quote] just, en ole koskaan nähnyt lentävää elefanttia joten elefantit muuttuvat näkymättömiksi lentäessään [/quote] Kerto ihan rauhallisesti ne faktat, jotka tukevat tätä tuomiota. Jos et osaa, häpeä.
[/quote]
Tuomioissa on yleensä perustelut, lue sieltä.
Monelta meni huomiotta kadonneiden lasten päivä 25.5. Suomessa se ei taida olla virallinen muistopäivä, mutta jenkeissä ja monissa Keski-Euroopan maissa on.
Tuli vaan mieleen, kun lemmikki kukkii meillä nyt, ja ikkunasta nään, että pelto on sinisenään tätä kukkaa. Joissakin maissa on tapana jaella näitä kukkia juuri kadonneiden lasten päivänä. Lemmikin nimi on englanniksi "forget-me-not", ranskaksi "ne-m'oublies-pas" ja saksaksi "verrgismeinnicht".
Missä ovat Annelin lapset? :'(
Tuo on juuri niiden viranomaisten kanta, jotka eivät pysty myöntämään virheitään Auer-keississä. Hovioikeus on jo selkeästi todennut, että AA on syytön murhaan, ja myös, että poliisin ja syyttäjän kyhäämä näyttö tämän syytteen osalta on ollut suoraan sanottuna tökerösti tekaistua (lue itse HO:n ratkaisu!). Samoin tulee käymään seksuaalirikostuomion osalta: se tullaan purkamaan. Anneli Auer ei ole syyllistynyt niihin rikoksiin joista häntä on syytetty.
Auer on uusi Nykänen? Eiks Matillakin ollut joku hovitoimittaja Seiskassa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 01:08"]Auer on uusi Nykänen? Eiks Matillakin ollut joku hovitoimittaja Seiskassa.
[/quote]Sami Sinokki on kirjoittanut Auer-juttunsa kunnioittavaan sävyyn, minkä niin paljon kärsinyt, syytön ihminen ansaitseekin. Ei siitä Nykäsen luottotoimittajasta (tai "juottotoimittajasta") voi puhua edes samana päivänä..
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:21"]Miksi uhrien pitäisi tavata raiskaajansa? Kai niiden pitäis mennä Kukka-setääkin tapaamaan vankilaan johonkin perhetapaamiseen? Antakaa niiden lasten jo olla, lopettakaa lasten ahdistelu. [/quote] Niitä lapsia ei ole koskaan raiskattu! Tässä tapauksessa näiden syyttömänä tuomittujen oikeudet ajavat heidän oikeuksiensa ohi. Lukekaa edes, idiootit, mitä nettiin on vuodettu asiasta. Turha kuvitella, ettei syyttäjäpuoli olisi vuotanut omia argumenttejaan, jos niitä olisi. [/quote] Vitun juntti, Auer ja se taksikuski käyttivät yhdessä seksuaalisesti hyväksi lapsia. Tämä on jo todettu ja todistettu. Mikään helvetin nettijulkasut sitä asiaa muuta. Tuomion miehensä murhasta vältti. Suomen oma OJ
[/quote]Ite oot oikein superjuntti pahimmasta päästä. Selvästi olet ainakin lukutaidoton, kun ei info mene perille etkä tiedä mistä Annelin tapauksessa oikein on kysymys: AJOJAHDISTA. Osaatko ääliö edes hävetä itseäsi.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:59"]Minä luin otsikon, että Annelin turskaa. Se olisi ollutkin paljon mielenkiintoisempi aihe kuin tämä ketjun sisältämä. Hohhoijjaa, Anneli linnasta sitten jollekin Etelämeren saarelle, jotta ei tarvitsisi enää kertaakaan muijaa nähdä eikä kuulla. Rasittavin ihminen, joka koskaan on tähän maahan syntynyt.
[/quote]Sinua ei sitten oikeusmurha ja siitä Annelille ja hänen lapsilleen aiheutuneet kärsimykset pahemmin heilauta. Sinun puolestasi syylliset rikoksiin voitaisiin vaikka arpoa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:11"]Kyseinen toimittaja Sami Sinokki on näköjään jo lukioaikoina perehtynyt "oikeudenmukaisuusteoriaan" ja kirjoittanut siitä esseen, joka palkittiin jossain tiedekilpailussa. Ilmankos...
[/quote]Hienoa, että AA on saanut tällaisen toimittajaystävän. Toivottavasti Seiska pitää meidät ajantasalla, jos Annelin sukulaiset saavat joskus nähdä lapset ja kuulla, että näillä on kaikki ok.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:10"]AIka turha ruikuttaa syyttömyydestä jos on joka-ainoassa oikeusasteessa tuomittu. Jättäkää ne lapset nyt rauhaan.
[/quote]Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, ettei lasten pitäisi saada tavata edes isovanhempiaan tai isosiskoaan. Mihin perustaltaan tämän näkemyksesi?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:10"]AIka turha ruikuttaa syyttömyydestä jos on joka-ainoassa oikeusasteessa tuomittu. Jättäkää ne lapset nyt rauhaan. [/quote]Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, ettei lasten pitäisi saada tavata edes isovanhempiaan tai isosiskoaan. Mihin perustaltaan tämän näkemyksesi?
[/quote]
Jos itse joutuisit jonkun kauhean rikoksen uhriksi, niin kuinka paljon haluaisit tavata niitä ihmisiä, jotka eivät usko rikosta tapahtuneen, jotka pitäisivät sinua valehtelijana, jotka olisivat rikoksen tehneen puolella ja mahdollisesti yrittäisivät saada sinua perumaan rikosilmoituksen?
Nimimerkki It's the parrot kirjoittaa Niina Bergin sivuilla seuraavasti:
Porin syyttäjä haluaa ennakkopäätöksen tuomitsemiskynnyksen korkeudesta! Tässä tapauksessa täytyisi pikemminkin kysyä, mikä on syyttämiskynnyksen mataluus, kun syytetyn syyllisyydestä ei löydy mitään näyttöä, ainoastaan syyttäjän ja poliisin keksimät aihetodisteet, ja todelliset ainetodisteet puhuvat ulkopuolisen tekijän puolesta. Mutta Porin syyttäjähän sanoi, että mitään näyttöä ei tarvitse olla, riittää kunhan siltä tuntuu!?!?!
Jos KKO antaa tästä valitusluvan, niin ei voi muuta todeta kuin että Porin syyttäjälaitos vie koko Suomen oikeuslaitosta kuin pässiä narussa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:21"]Miksi uhrien pitäisi tavata raiskaajansa? Kai niiden pitäis mennä Kukka-setääkin tapaamaan vankilaan johonkin perhetapaamiseen?
Antakaa niiden lasten jo olla, lopettakaa lasten ahdistelu.
[/quote]
Niitä lapsia ei ole koskaan raiskattu! Tässä tapauksessa näiden syyttömänä tuomittujen oikeudet ajavat heidän oikeuksiensa ohi. Lukekaa edes, idiootit, mitä nettiin on vuodettu asiasta. Turha kuvitella, ettei syyttäjäpuoli olisi vuotanut omia argumenttejaan, jos niitä olisi.
[/quote]
Vitun juntti, Auer ja se taksikuski käyttivät yhdessä seksuaalisesti hyväksi lapsia. Tämä on jo todettu ja todistettu. Mikään helvetin nettijulkasut sitä asiaa muuta. Tuomion miehensä murhasta vältti. Suomen oma OJ
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 07:26"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:00"]
Kai ne lapset kohta voi halutessaan itsekin ottaa yhtyettä. Sen verran isoja jo.
[/quote]Muistaakseni nykyään 11, 13 ja 15, eli minun mielestäni kyllä aika pieniä vielä - varsinkin kun ajattelee, että ovat olleet eristettyinä äidistään syyskuusta 2009 lähtien, siis kohta kuutisen vuotta. Lapselle se on pitkä aika. Asiat unohtuvat helposti, kun elämässä on muutenkin niin paljon opittavaa...
[/quote]
Pienin on jo varmaan unohtanut äidin. Tämäkin tapauksen taustalta löytyy todennäköisesti sossutanttojen aivoitukset.
[/quote]Sossutanttojen ja lahkolaisten. Sijaisvanhemmat ovat uskovaisia.