Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annelin tuskaa

Vierailija
28.05.2015 |

Eristäminen on henkistä väkivaltaa, ja jättää varmasti jäljet Auerin nuorimpiin lapsiin. Tuskallista se on myös lähisukulaisille. Seuraavassa Anneli Auerin kommentteja asiasta toimittaja Sami Sinokille (litteroitu videohaastattelusta, ks. linkki alempana):

[…] mä kaipaan mun lapsiani. siis se on niinku kaikkein kamalin asia täss, kun ei oo ensinnäkään tavannut niit lapsia, ei tiedä oikein mitään heidän nykyisestä elämästä.

Ja sitt se, ett itsellä ois hirvee halu päästä selvitteleen näitä asioita, ja täss on sitten ihan kädetön sen asian kanss. Ett mä oon täysin riippuvainen siit ett mitä jotkut viranomaiset päättää näist asioist. Ett en... en mä syytä lapsia tästä vaan mä syytän niit aikuisia. Ett mä nään tilanteen sellasena, että ne mun lapset on nyt siellä niinku valheitten vankina sijaisperheessä. Ett heill ei siellä nii... et vaikka heill ehkä ois jotain haluakin kertoo miten asiat oikeesti on, ni he ei siell voi tuoda... koska siell niinku tää linja on se, ett kaikki nyt on totta. Ni he ei voi siellä niinku mitään kertoo... 

...niin sitt, enhän mä edes tiedä mikä on tilanne täll hetkell... ne on kuitenkin aika nuoria olleet ne lapset, ett, niinku, miten paljon heill on sitten todellisuus ja nää kuvitelmat sekoittuneet, ett miten paljon he siit uskoo. Mutt tota... kyllä mä uskoisin ett kun näitä on kuitenkin kolme lasta, ett joku niist... ett niill on joku taju viel siitä, ett... niinku mitä oikeesti on ollut. 

No mä oon ehdottanut ett otettais joku ihan ulkopuolinen henkilö, joku psykologi tai joku tämmönen ammatti-ihminen, nii joka on niinku... ihan puhtaalta pöydältä ottais tän, vaikk haastattelis kaikki, minut ja lapset ja sijaisvanhemmat ja isovanhemmat ja tän isosiskon... Vaikka haastattelis meit ens yksin, ja sitt alettais niinku jollain tavall miettiä ett mitä täss vois tehdä. Mä oon esimerkiksi semmost ehdottanut ett kateltais vaikk vahoja valokuvia ja juteltais niist, joku tämmönen vois olla niinku ensimmäinen kohtaaminen näiden pienempien, ja sitt joidenkin muiden kanssa. 

Koska tilanne on nyt tällä hetkellä semmonen että nää elää tällä hetkell omass maailmassaan siellä nää pikkuset, ja sitt me kaikki muut muualla. Eli heill ei oo mitään kontaktia ei minuun, ei isosiskoon eikä myöskään isovanhempiin
.

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/A...eniten/1068956

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne lapset kohta voi halutessaan itsekin ottaa yhtyettä. Sen verran isoja jo. 

Vierailija
22/56 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:21"]Miksi uhrien pitäisi tavata raiskaajansa? Kai niiden pitäis mennä Kukka-setääkin tapaamaan vankilaan johonkin perhetapaamiseen?

Antakaa niiden lasten jo olla, lopettakaa lasten ahdistelu.
[/quote]
Niitä lapsia ei ole koskaan raiskattu! Tässä tapauksessa näiden syyttömänä tuomittujen oikeudet ajavat heidän oikeuksiensa ohi. Lukekaa edes, idiootit, mitä nettiin on vuodettu asiasta. Turha kuvitella, ettei syyttäjäpuoli olisi vuotanut omia argumenttejaan, jos niitä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:14"]

Tämä skenaariohan vaatisi kymmenien ihmisten salaliittoa. Ja kun katsotaan, miten heikoilla uhrit ovat yleensä näissä seksuaalirikoksissa, niin iiiihan heti en usko kymmenien ihmisten vaarantavan uraansa ja mainettaan parin lapsen takia. Joku puhuu aina, joten ei mahdollista senkään takia.

[/quote]Salaliittokin on suhteellinen käsite. Kyse saattaa olla pelkästään niinsanotusta kollegialisuudesta ja siihen liittyvästä passiivisuudesta muiden virkamiesten väärinkäytösten suhteen: eri alojen virkamiehet ajattelevat, että muihin samanlaisiin pitää voida luottaa. Olisi ennenkuulumatonta, että virkaveli toisi ilmi epäilevänsä jonkun toisen ratkaisuja. Ajatellaan nyt esimerkiksi poliisia: Auerin syyllisyydestä vakuuttunut tutkinnanjohtaja Joutsenlahti sai selkäänsä oikein kunnolla kun sortui eri linjalle kuin kollegansa (siis moninaisten virkarikossyytteiden muodossa). Jos siis et noudata yhteistä linjaa, olet entinen virkamies.

Lisäksi asiaa mutkistaa viranomaisten vaitiolovelvollisuus, minkä taakse virkamies voi aina tällaisissa tapauksissa piiloutua, eli hänen ei tarvitse edes ottaa kantaa mihinkään.

Ei siihen "salaliittoon" sitten sen enempää vaaditakaan.

Vierailija
24/56 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:00"]

Kai ne lapset kohta voi halutessaan itsekin ottaa yhtyettä. Sen verran isoja jo. 

[/quote]Muistaakseni nykyään 11, 13 ja 15, eli minun mielestäni kyllä aika pieniä vielä - varsinkin kun ajattelee, että ovat olleet eristettyinä äidistään syyskuusta 2009 lähtien, siis kohta kuutisen vuotta. Lapselle se on pitkä aika. Asiat unohtuvat helposti, kun elämässä on muutenkin niin paljon opittavaa...

Vierailija
25/56 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:21"]Miksi uhrien pitäisi tavata raiskaajansa? Kai niiden pitäis mennä Kukka-setääkin tapaamaan vankilaan johonkin perhetapaamiseen? Antakaa niiden lasten jo olla, lopettakaa lasten ahdistelu. [/quote] Niitä lapsia ei ole koskaan raiskattu! Tässä tapauksessa näiden syyttömänä tuomittujen oikeudet ajavat heidän oikeuksiensa ohi. Lukekaa edes, idiootit, mitä nettiin on vuodettu asiasta. Turha kuvitella, ettei syyttäjäpuoli olisi vuotanut omia argumenttejaan, jos niitä olisi.

[/quote]

just, en ole koskaan nähnyt lentävää elefanttia joten elefantit muuttuvat näkymättömiksi lentäessään

Vierailija
26/56 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:14"]

Tämä skenaariohan vaatisi kymmenien ihmisten salaliittoa. Ja kun katsotaan, miten heikoilla uhrit ovat yleensä näissä seksuaalirikoksissa, niin iiiihan heti en usko kymmenien ihmisten vaarantavan uraansa ja mainettaan parin lapsen takia. Joku puhuu aina, joten ei mahdollista senkään takia.

[/quote]Salaliittokin on suhteellinen käsite. Kyse saattaa olla pelkästään niinsanotusta kollegialisuudesta ja siihen liittyvästä passiivisuudesta muiden virkamiesten väärinkäytösten suhteen: eri alojen virkamiehet ajattelevat, että muihin samanlaisiin pitää voida luottaa. Olisi ennenkuulumatonta, että virkaveli toisi ilmi epäilevänsä jonkun toisen ratkaisuja. Ajatellaan nyt esimerkiksi poliisia: Auerin syyllisyydestä vakuuttunut tutkinnanjohtaja Joutsenlahti sai selkäänsä oikein kunnolla kun sortui eri linjalle kuin kollegansa (siis moninaisten virkarikossyytteiden muodossa). Jos siis et noudata yhteistä linjaa, olet entinen virkamies.

Lisäksi asiaa mutkistaa viranomaisten vaitiolovelvollisuus, minkä taakse virkamies voi aina tällaisissa tapauksissa piiloutua, eli hänen ei tarvitse edes ottaa kantaa mihinkään.

Ei siihen "salaliittoon" sitten sen enempää vaaditakaan.

[/quote] Sorry, piti kirjoittaa Auerin syyttömyydestä vakuuttunut tutkinnanjohtaja Joutsenlahti

Vierailija
27/56 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:21"]Miksi uhrien pitäisi tavata raiskaajansa? Kai niiden pitäis mennä Kukka-setääkin tapaamaan vankilaan johonkin perhetapaamiseen? Antakaa niiden lasten jo olla, lopettakaa lasten ahdistelu. [/quote] Niitä lapsia ei ole koskaan raiskattu! Tässä tapauksessa näiden syyttömänä tuomittujen oikeudet ajavat heidän oikeuksiensa ohi. Lukekaa edes, idiootit, mitä nettiin on vuodettu asiasta. Turha kuvitella, ettei syyttäjäpuoli olisi vuotanut omia argumenttejaan, jos niitä olisi.

[/quote]

just, en ole koskaan nähnyt lentävää elefanttia joten elefantit muuttuvat näkymättömiksi lentäessään
[/quote]
Kerto ihan rauhallisesti ne faktat, jotka tukevat tätä tuomiota. Jos et osaa, häpeä.

Vierailija
28/56 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vieläkään voi tajuta tätä kuviota, että tavallisesta perheenäidistä lavastetaan syyllinen murhaan ja pedofiliaan. Mikä on voinut olla perimmäinen syy siihen, että syyttömän ihmisen tuomitseminen on katsottu vaihtoehdoista vähiten pahaksi? Annelin perheen kohtalo valvottaa öisin.. :(

Vierailija
29/56 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:11"]Kyseinen toimittaja Sami Sinokki on näköjään jo lukioaikoina perehtynyt "oikeudenmukaisuusteoriaan" ja kirjoittanut siitä esseen, joka palkittiin jossain tiedekilpailussa. Ilmankos...
[/quote]

Miten työmotivaatioteoria liittyy asiaan?

Vierailija
30/56 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:59"]Minä luin otsikon, että Annelin turskaa. Se olisi ollutkin paljon mielenkiintoisempi aihe kuin tämä ketjun sisältämä. Hohhoijjaa, Anneli linnasta sitten jollekin Etelämeren saarelle, jotta ei tarvitsisi enää kertaakaan muijaa nähdä eikä kuulla. Rasittavin ihminen, joka koskaan on tähän maahan syntynyt.
[/quote]Sinua ei sitten oikeusmurha ja siitä Annelille ja hänen lapsilleen aiheutuneet kärsimykset pahemmin heilauta. Sinun puolestasi syylliset rikoksiin voitaisiin vaikka arpoa.
[/quote]Kusipäitä maailma täynnä

Vierailija
31/56 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli sitä ja Anneli tätä.... eikö jo riitä!!!!

Vierailija
32/56 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 05:56"]Anneli sitä ja Anneli tätä.... eikö jo riitä!!!!
[/quote]Sorry, kyllä nyt maailma on menny niin pahaksi, että tätä asiaa on pakko murehtia ja märehtiä. Eikö sua häiritse syyttömän tuomitseminen? Kuka tahansa meistä voi olla seuraava. :[

Vierailija
33/56 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 05:49"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:11"]Kyseinen toimittaja Sami Sinokki on näköjään jo lukioaikoina perehtynyt "oikeudenmukaisuusteoriaan" ja kirjoittanut siitä esseen, joka palkittiin jossain tiedekilpailussa. Ilmankos...
[/quote]

[/quote]
Ei kai sit mitenkään

Vierailija
34/56 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 06:19"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 05:49"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:11"]Kyseinen toimittaja Sami Sinokki on näköjään jo lukioaikoina perehtynyt "oikeudenmukaisuusteoriaan" ja kirjoittanut siitä esseen, joka palkittiin jossain tiedekilpailussa. Ilmankos...
[/quote]

[/quote]
Ei kai sit mitenkään
[/quote]
Kuulosti vaa nii ylevältä tuo oikeudenmukaisuusteoria ;)

Vierailija
35/56 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Auer on oikeudessa tuomittu lukuisista lasten raiskauksista, hyväksikäytöstä ja pahoinpitelyistä. Kyseessä on nainen ja tapaus on saanut paljon julkisuutta ja on mediaseksikäs aihe. Jos jotain pedofiliasta tuomittua miestä puolusteltaisiin täällä näin hanakasti niin kirjoittajalle pamahtaisi banni ja kirjoitus poistettaisiin samantien.

Auerin on oikeus todennut mitä iljettävämmäksi lastenraiskariksi. Se nyt pätee. Ei AV-palstan vikisijöiden itkupotkuraivarit.

Vierailija
36/56 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä kyseistä henkilöä syyttömänä.

Vierailija
37/56 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää niin vihaksi kun tällaista Jammu-tätiä täällä edelleenkin puolustellaan. 

Vierailija
38/56 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:01"]Niitä lapsia ei ole koskaan raiskattu! Tässä tapauksessa näiden syyttömänä tuomittujen oikeudet ajavat heidän oikeuksiensa ohi.[/quote]

Ei ole raiskattu? Se oli sitä molemminpuolista rakkautta sitten varmaan mistä tämän palstan vakiopedarikin aina selittää...

Olet sairas. 

Vierailija
39/56 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 06:03"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 05:56"]Anneli sitä ja Anneli tätä.... eikö jo riitä!!!!
[/quote]Sorry, kyllä nyt maailma on menny niin pahaksi, että tätä asiaa on pakko murehtia ja märehtiä. Eikö sua häiritse syyttömän tuomitseminen? Kuka tahansa meistä voi olla seuraava. :[
[/quote]

Kuule. Aa on syyllinen ja olen ainoastaan pahoillani, että oikeus ei vielä voittanut. Tullaan kyllä tuomitsemaan

Vierailija
40/56 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:00"]

[/quote]Muistaakseni nykyään 11, 13 ja 15, eli minun mielestäni kyllä aika pieniä vielä - varsinkin kun ajattelee, että ovat olleet eristettyinä äidistään syyskuusta 2009 lähtien, siis kohta kuutisen vuotta. Lapselle se on pitkä aika. Asiat unohtuvat helposti, kun elämässä on muutenkin niin paljon opittavaa...

[/quote]

Pienin on jo varmaan unohtanut äidin. Tämäkin tapauksen taustalta löytyy todennäköisesti sossutanttojen aivoitukset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi