Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Päivi Räsänen syyllistynyt rikokseen?

Vierailija
25.01.2022 |

Mitä mieltä olet?Onko Päivi tehnyt rikollisen teon?Onko oikein jos saa tuomion puheistaan?

Kommentit (317)

Vierailija
281/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syyttäjä saa kiusata Räsästä?

Suomessa on sanan- ja uskonvapaus.

Vierailija
282/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Räsänen on Raamattua siteeraamalla syyllistynyt rikokseen, Suomen valtionkirkko on syyllistynyt rikokseen käyttäesssään Raamattua ideologisena perustanaan. Räsäsen kunniaksi on tosin sanottava, että toisin kuin valtionkirkko hän ei sentään rohmua kansalaisilta verotuloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalinen marxilainen feminismi rules. Totalitarismin aika koittaa.

284/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiviaisen mielestä Raamattu saa siteerata, kunhan ilmoittaa, että on eri mieltä kuin Raamattu. Jos olet samaa mieltä kuin Raamattu, olet rikollinen ja saat sakot. Onko tämä todellista uskonnon-, mielipiteen- ja sananvapautta? Ei todellakaan.

Siltä vaikuttaa.

Vastaus ap:n kysymykseen: Räsänen ei ole syyllistynyt rikokseen.

Vierailija
285/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Räsäsen kunniaksi on tosin sanottava, että toisin kuin valtionkirkko hän ei sentään rohmua kansalaisilta verotuloja."

Kuule, kyllähän Päivi on meillä veronmaksajilla töissä...

Vierailija
286/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi on vanhoillinen ääliö, mutta syytettä en puolla.

Vierailija
287/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hän ei ole syyllistynyt rikokseen. Olen lesbo, eikä minua loukkaa yhtään hänen mielipiteensä. Se ei vaikuta minun elämääni eikä itsetuntooni. On huolestuttavaa että sananvapauteen puututaan näin törkeästi.

Vierailija
288/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkupoikia saa si l poa ihan vapaasti uskonnon nimissä, kun on tarpeeksi eksoottinen uskonto. Jännä ettei se ole ongelma, eikä ketään syyttäjää kiinnosta puuttua tuohon.

Mitä eksoottista juutalaisuudessa on?

Vierailija
289/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Raamattuun nojaaminen voi olla minkään rikoksen peruste.

Tai sitten tuo kirja on kiellettävä kokonaan!

Mutta hetkinen: mitä virkaa kirkolla enää sen jälkeen olisi?

Vierailija
290/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Räsäsen kunniaksi on tosin sanottava, että toisin kuin valtionkirkko hän ei sentään rohmua kansalaisilta verotuloja."

Kuule, kyllähän Päivi on meillä veronmaksajilla töissä...

Ja minä olen s-ryhmän omistaja.

Vierailija
291/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä eksoottista juutalaisuudessa on?"

Niin. Siitähän kristinuskokin on versonut. Olemme samaa sukupuuta.

Vierailija
292/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja minä olen s-ryhmän omistaja."

Onko Päivikin?

Vierailija
293/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin kristinopin varaan rakennetun valtionkirkon edustajat eivät irtisanoudu Raamatun pyhyydestä (kyseessähän on kristittyjen Pyhä Sana ja Jumalallinen ilmoitus!), Räsäsen syyttäminen on räikeimmän luokan tekopyhyyttä.

Miten Raamatun sana voi olla yhtä aikaa sekä pyhää Jumalan sanaa että tuomittavaa herjaamista?! Saatana (ups!), koittakaa nyt jo päättää!

Vierailija
294/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja minä olen s-ryhmän omistaja."

Onko Päivikin?

Päivikin on ja Päivikkikin on.

Vierailija
295/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivi siteraa homoja koko ajan. se on ihmisryhmän vainoamista. eli vainoaa homoja raamatun suojissa. eli on taparikollinen.

Vierailija
296/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä eksoottista juutalaisuudessa on?"

Niin. Siitähän kristinuskokin on versonut. Olemme samaa sukupuuta.

Nykyjuutalaisuus on fariseusten uskonnon jatke. Saddukeukset katosivat historiaan. Kristus piti fariseuksia vastustajinaan samoin kuin fariseukset Kristusta.

Vierailija
297/317 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valtionsyyttäjänä olisi mies, niin tätäkään ei luultavasti olisi tapahtunut.

Vierailija
298/317 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tehnyt rikosta. Elämme sairaassa yhteiskunnassa kun Raamatun siteeraaminen on rikos.

Ja sitäpaitsi tämä sairas viherpesu joka nykyään on valloillaan niin sehän jos mikään on kiihottamista kansanryhmää vastaan koska ei kaikki halua ajatella pakkoviherpiiprtäjien tavalla ja aiheuttaa itselleen rankaisumaksuja sekä sitä kautta köyhyyttä ja kurjuutta ne vihreät sinne epäuskottavaan oikeuslaitokseen pitää pistää vastaamaan teoistaan

Vierailija
299/317 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni tässä viestiketjussa asettuisi puolustamaan Raamattua, jos sen paikalle vaihdettaisiin erään lähi-itäläisen valtauskonnon pyhä kirja?

Jos vaikka Turun toripuukottaja vetoaisi tekojensa motiiviksi "Ei se ollut minun mielipide vaan tein sen, koska tässä pyhässä kirjassa niin käsketään vääräuskoisille tehdä".

Kyseisessä lähi-idän uskonnossa on se vika että se on määritelty jo valmiiksi olemaan ihmistä tuhoava ideologia koska se oikeuttaa tekemään mitä tahansa koska jakeita mielivaltaisesti voi poimia mistä kohtaa tahansa ja liittää niitä yhteen miten tahansa saaden näin ollen oikeutuksen toimia terroristisesti

Tuomari sen aivan oikein sanoi: Tässä salissa tuomitaan Suomen lain mukaan. Ei minkään muun auktoriteetin mukaan.

Vierailija
300/317 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, aivan vilpittömästi, että tuomitaan ankarimman mahdollisen mukaan.

Olet mielisairas kun et ymmärrä tätä keissiä oikein

Ketju on lukittu.