Ketä inhoat?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Pyhä Vulva -miestä. Haluaisin todellakin tavata tämän riemuidiootin kasvokkain!
Miksi? Tapaaminen voidaan kyllä sopia.
En ketään, jos vihaisin jotakin ihmistä ,niin vihaisin sitten itseänikin.
Kun ymmärtää ,että kukaan ihminen ei ole täydellinen ja ,että kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita puutteineen päivineen niin sillon on hyvä.
Elämä opettaa!
Suurinta osaa omista luokkalaisista, oon 8 lk. Ne on itsekkäitä idiootteja, oikeita paskiaisia. Joku ihme adhd varmaan kaikilla ja ne on kiusanneet mua ( oon "lellikki". Ka 9.9. Oikeasti opettajien ja muiden aikuisten mielestä melkein ainut normali ja vastuuntuntoinen ihminen) nämä ovat kaikki aiheuttaneet mulle syömishäiriön, josta oon kärsinyt 5 luokalta asti.
Vihaan joitakin, aika useitakin, sukulaisiani. Ihme kyyliä, alkoholisteja. Isäni veljen perheestä minun pitäisikin tehdä rikosilmoitus. He pahoinpitelevät toisiaan ja käyttävät voimakasta henkistä väkivaltaa.
Minä vihaan itseänikin. En jaksaisi olla iloinen, vaikka kaikki olisikin hyvin. En kykene nauttimaan mistään ja olen loppuunpalamisen pisteessä.
Vierailija kirjoitti:
Neekereitä ja manneja. Loisivia rottia kummatkin.
Oletko laskenut, kuinka paljon Suomi on sinusta hyötynyt?
Yläkerran miestä .... Kävelee kantapäillä. Äärettömän paha aakelvirhe tuolla ääliöllä.
Ymmärrän hyvin, miksi joku inhoaa tiettyä ihmistä, vaikka inhoon johtaneet syyt olisivat tapahtuneet kauan sitten. Itseni kohdalla esim. tuli koulun keskeytys, muutto, yms. syystä, että pari vastenmielistä ihmistä ottivat minut silmätikukseen. Syynä lähinnä se, että olin kaunis ja poikien suosiossa. Nämä ns. kovismuijat kun olettivat, että vain heistä ollaan kiinnostuneita ja he päättävät, kuka saa olla kenen kanssa. En jaksanut jatkuvaa vainoamista, pilkkaamista ja perättömiä juttuja. Oli helpompi jättää koulu kesken ja lähteä muualle. Jälkeenpäin olen ollut hyvin katkera, kun tajuan, että annoin tuollaisten ääliöiden vaikuttaa koko tulevan elämäni suuntaan. Nyt vanhempana ja rohkeampana en ikinä antaisi kenenkään vaikuttaa itseeni noin, mutta nuorena se tuntui ainoalta ratkaisulta. Kyllä minä ainakin voin sanoa rehellisesti inhoavani noita ihmisiä, ja oikein sydämeni pohjasta! Miksi ajattelisin toisin?? Eivät he ole minulta anteeksi pyytäneet, eivätkä pysty muuttamaan asioita, joita tekivät ja joiden vuoksi menetin elämäsSäni monia mahdollisuuksia. INHOAN HEITÄ JA OLEN VIELÄPÄ HELVETIN YLPEÄ SANOESSANI NIIN!!!
Vierailija kirjoitti:
Ilkeitä ihmisiä. Kiusaajia ja niitä vätyksiä jotka antavat kiusaamisen ja piinaamisen jatkua.
Komppi tälle!
Ihmisiä jotka esittävät jotain ihan muuta mitä ovat, jos sillä piilottetaan oikea tosi julma j muiden vahingoista ja kiusaamiseesta kiksinsä. Minullekin selvisi monta vuotteron jäkeen tällaisesa jälkeen, millaisen ihmisen kanss olin.minuun otti poliisi tällaisen tiimoilta suoraan yhteyttä,kun oli
vastaa täysin minulta pimennossa olevia töekeiitå rikosia mua kohtaan. Juttyy nyt koski lopulta myös viranomaisia, ja kukaties mitaha ja ölqskelmiitua yllätyksiÄ vielä lötyy mu
Ihmistä joka on tahallaan satuttanut minua lukuisat kerrat, hän on tunteeton. No, maksaa vielä.
Melkein kaikkia kauniita naisia ja komeita miehiä. Lähinnä sen takia, koska heillä on kusi kihahtanut yleensä hattuun niin pahasti, että ihan oksettaa. Toki mukana on ripaus kateuttakin komeita miehiä kohtaan, ehkä noin 10% kateutta ja loput 90% inhoa kusipäisyydestä. Kaikille en edes ole kateellinen vaan hyvilläni heidän puolestaan jos ovat mukavia ihmisiä.
Terveisin Naispelko22