Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua ärsyttää eniten av-palstassa?

Vierailija
06.06.2015 |

Mua ärsyttää joidenkin tapa kommentoida jotain toisen kommenttia laittamalla vain pelkän :D-hymiön.

Arghh!!!!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:13"]Mua ärsyttää joidenkin tapa kommentoida jotain toisen kommenttia laittamalla vain pelkän :D-hymiön.

Arghh!!!!
[/quote]mä laitan sen tosi tyhmiin viesteihin juuri siksi, että eivät ansaitse kuin tyhmän hymiön.

Vierailija
2/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eniten? Tähän ei siis saa laittaa listaa? No eniten ärsyttää kaikki pilluun tai opettajiin liittyvä tyhmyys. No niin, lipsahti kaksi kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka ovat niin yksinkertaisia, että vastaavat johonkin esitettyyn asiaan ymmärrettyään ajatuksen täysin väärin.

Vierailija
4/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää provot, jotka perustuu vihalle naisia, työttömiä, köyhiä, vammaisia ja mamuja vastaan.

Vierailija
5/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:13"]Mua ärsyttää joidenkin tapa kommentoida jotain toisen kommenttia laittamalla vain pelkän :D-hymiön.

Arghh!!!!
[/quote]mä laitan sen tosi tyhmiin viesteihin juuri siksi, että eivät ansaitse kuin tyhmän hymiön.
[/quote]esim.johonkin " koska olemne akateemisesti kouluttautuneet, vakaavarainen perhe ja vaimokin miss Jyväskylä, eivät lapsemme saa leikkiä lähihoitaja Jonnan lasten kanssa"

Vierailija
6/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku mitäänsanomaton aloitus saa ihan älyttömästi vastauksia ja joku järkevä aloitus sivuutetaan ihan täysin.

Vierailija
7/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tätä ei voi lukea lukematta törkyä vähintäänkin otsikoiden muodossa, jatkuvasti tulee jotain anaali- ja ulostejuttua.

Vierailija
8/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää se, kun joku kommentoi jotain muka viisasta ja nokkelaa ja on niin tietävinään ja sitten häipyy, kun vastapuoli kommentoi ja perusteleekin argumenttinsa taitavasti. Eli häipyy, kun ei osaakan sanoa enää mitään järkevää.

Vierailija
9/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti provosoituvat, yksinkertaiset ja muita tuomitsevat ihmiset.

Vierailija
10/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että se tuhosi itsetuntoni.

Vierailija
11/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnaton ilkeys ja törkeys. Jos jollakin on eri maku musiikin, ruoan, lomanviettotavan jne. suhteen kuin minulla, niin minäpä kaadan kaikki sanavarastostani löytyvät loukkaukset sen "vitun wt-idiootin" niskaan. Miksi?

Vierailija
12/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva tökkiminen. >:-(

Vierailija
13/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samojen juttujen loputon jauhaminen vuodesta toiseen: peniksen koko, mamujen pahat teot, pimppikarvat jne.

Vierailija
14/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihanhuutajat ja uskovaiset, eniten kuitenkin ne raamatunlainailijat ja homofobikot

Vierailija
15/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etteivät ihmiset osaa enää keskustella. Tärkeintä tuntuu olevan kilpailu siitä, kuka osaa ilkeimmin tölväistä "väärää mieltä" olevalle. Hyvätkin keskustelunalut muuttuvat aina jossain vaiheessa kahden kirjoittelijan väittelyksi, jossa pääasiana tuntuu olevan lyödä toiselle luu kurkkuun ja loppukaneetiksi haukkua toinen vitun idiootiksi. Mobiililla selatessa nämä jankkaukset ovat äärimmäisen rasittavaa luettavaa.

Vierailija
16/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka sanoo joka keskustelussa "pakko olla provo"

Vierailija
17/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistofemakkotyperysten öykkäröinti!

Vierailija
18/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ja ahdasmieliset ihmiset, ja tyypit joille huumori ja ironia on täysin vieras käsite.

Vierailija
19/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmiston hyysärit, joiden mielestä täällä pitäisi olla pedofiili-huntu-rikastus -uskonnot ja mahdollisimman paljon heidän edustajiaan kera moskeijoiden.

Tämä ei heidän mielestään maksa mitään, vaan sillä tienataan (ihan kuten kreikan apupaketeillakin)

Vierailija
20/56 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää oikeasti hyvien ja asiallisten kommenttien alapeukutus vain siksi, että palstalaiset ovat eri mieltä. En itse alapeukuta järkeviä kommentteja, vaikka en olisikaan samaa mieltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä