Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV: Työpaikoille koronapassi? "Ehdotus tarkoitus saada valmiiksi helmikuussa"

Vierailija
25.01.2022 |

Edellinen poistui jostain syystä.

"Hallitus aloitti viime vuoden lopulla valmistelemaan keinoja, joilla voitaisiin vahvistaa työelämän turvallisuutta koronaepidemian aikana.

Esiin nousi esimerkiksi työelämän koronapassi.

– Ennen joulua linjattiin, että lähdetään kolmikantaisesti valmistelemaan, miten työturvallisuutta voidaan vahvistaa, kertoo sosiaali- ja terveysministeri Hanna Sarkkinen Uutisaamussa.

– Odotus on, että helmikuussa saataisiin työ päätökseen ja ehdotus valmiiksi.

Sarkkisen mukaan lopputulos ei välttämättä ole se, että työpaikoilla olisi sama koronapassi käytössä kuin muualla.

– Lähdemme etsimään, voimmeko löytää lainsäädännöllisiä keinoja esimerkiksi työnantajille saada tietoa työntekijöiden rokotustilanteesta.

Sarkkisen sanoin työjärjestelyjen kautta voitaisiin pyrkiä estämään taudin leviäminen ja vakavat sairastumiset."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tyopaikoille-koronapassi-ehdotus-on…

Eihän koronapassin pitänyt tulla työpaikoille?

Kommentit (993)

Vierailija
381/993 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, passi käyttöön. Vastuulliset kansalaiset voivat ansaitusti elää vapaasti ja pyörittää yhteiskuntaa, ja vapaat sielut voivat sitten olla onnellisia keskenänsä. Ja lasku tehohoidosta perään.

Vierailija
382/993 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ihmiset retostelevat tehneensä kansalaisvelvollisuutensa, kun ovat ottaneet rokotteen tautiin, joka menee ohi muutamalla aivastuksella ja päivän kuumeella. Samaan aikaan pitäisi päästä baariin liottamaan haimaa ja maksaa toimintakyvyttömiksi alkoholilla. Ei ole kuulkaa haimatulehduksen hoitokaan ilmaista, saati maksansiirto. Niitä muuten ylipainon ja alkoholinkulutuksen lisääntyessä joudutaan tekemään yhä enemmän ja yhä nuoremmille. 

Ai niin, maailmassa kuolee antibioottiresistenssiin tämän vuoden aikana enemmän ihmisiä kuin kahden vuoden aikana on kuollut koronaan. Mutta piti jättää antibioottikuuri kesken, kun ei huvittanut syödä loppuun. Ja piti päästä kaukomaille hakemaan resistenttejä bakteerikantoja. Mutta onneksi on koronarokote otettu, niin voi tuntea itsensa vastuulliseksi ihmiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/993 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mihin passia tarvittaisiin, kun parhaillaan koronaa sairastavat hyvävointiset saavat mennä töihin.

Siihen että sillä on helppo ohjailla lammaslaumaa. Passi menee jäähylle kun lampaiden omistaja haluaa lampaat uudestaan rokotettavaksi. Koronapassilla ei ole mitään tekemistä koronan kanssa vaan se on tottelevaisuus koe kansalle.

Seuraavaksi jos tulee määräys että pitää syödä keltaista lunta että saa koronapassin niin tämä sama lammaslauma syö keltaista lunta että ne saa koronapassin takaisin käyttöönsä.

Maski oli vasta alkusoittoa näille koronarokotteilla ja mikäköhän on seuraavaksi tulossa?

Eipä taida sinulla olla kaikki muumit laaksossa?

Vierailija
384/993 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu, passi käyttöön. Vastuulliset kansalaiset voivat ansaitusti elää vapaasti ja pyörittää yhteiskuntaa, ja vapaat sielut voivat sitten olla onnellisia keskenänsä. Ja lasku tehohoidosta perään.

Voidaan myös säätää laki, että itseaiheutettuun pöyhkeyteen tukehtuminen ei oikeuta sairaalahoitoon.

Vierailija
385/993 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee kakkostyypin diabeteskin yhteiskunnalle kalliiksi. Dialyysihoidot, kaihileikkaukset, neuropatiat ja ennenaikaiset kuolemat, kallista lystiö ja kaikki estettävissä. Mutta kun kukaan ei ole vielä keksinyt rokotetta, en viitsi nähdä itse vaivaa. Menen baariin sen sijaan että lenkille. Juon kaksin käsin olutta veden sijaan. Syön suklaata kuin leipää enkä välitä omenoista. Kerranhan täällä eletään. Pääasia, ettei joudu koronan takia sairaalahoitoon, muuten voi elää kuin pellossa. Ja niinhän te elätte.

Vierailija
386/993 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on riskitekijä terveydenhuollon kuormittumiselle. Ylipainoset täytyy laittaa kuriin. 

Vierailija
387/993 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulee kakkostyypin diabeteskin yhteiskunnalle kalliiksi. Dialyysihoidot, kaihileikkaukset, neuropatiat ja ennenaikaiset kuolemat, kallista lystiö ja kaikki estettävissä. Mutta kun kukaan ei ole vielä keksinyt rokotetta, en viitsi nähdä itse vaivaa. Menen baariin sen sijaan että lenkille. Juon kaksin käsin olutta veden sijaan. Syön suklaata kuin leipää enkä välitä omenoista. Kerranhan täällä eletään. Pääasia, ettei joudu koronan takia sairaalahoitoon, muuten voi elää kuin pellossa. Ja niinhän te elätte.

Tämä. Aivan kuin Suomesta olisi kadonnut kaikki muut sairaudet ja terveys on yhtä kuin yhden taudin vältteleminen. Suomessa vuonna 2020 yli 18 000 ihmistä kuoli sydän- ja verisuonitauteihin. Koronaan kuoli yli 500. Miksi sitten ei vöyhötetty mediassa, miten voi pitää huolta sydämen ja verisuonten kunnosta ja ehkäistä noita tauteja?

Vierailija
388/993 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koronarokote onkin joku kokeellinen diabetes rokote. Heureka.

Vierailija
389/993 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä tiedote ja ohje niille henkilöille jotka ovat käyneet ja oleilleet Tikkurilan alueella 17. - 26.1. välisenä aikana.

Olette altistuneet koronalle ja siksi teidän on hakeuduttava testeihin pikimmiten.

Ennen testiin pääsyä teidän on oltava kotikaranteenissa ja vältettävä kaikkia kontakteja.

Vierailija
390/993 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.myytinkertojat.com/tiedustelumedia/paljastukset/rokottamato… Lukekaa mitä kieroa globalistien propagandaa.

Ne jotka menee mukaan em. suunnitelmiin ovat rikollisia.

Ettekö seuraa mitä maailmalla tapahtuu oikeasti? MEDIA Ei kerro kuin valheita.

Jos ei ym,ärrä mistä on kyse vieläkään on täysi kahjo.

Kukahan tässä se kahjo on ? Eikö nuo sinun jutut epäilytä yhtään itseäsi ?

Vierailija
391/993 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain kolmannen rokotteen jälkeen neljä eri virustautia ja sydänoireita, joita terveydenhuollossa vähätellään. Olin 2 kk sairauslomalla ja vieläkään en ole tervehtynyt kunnolla. Neljättä rokotetta en aio ottaa. Olen riskiryhmää lääkityksen vuoksi. Jos koronapassi tulee ja se velvoittaa neljänteen piikkiin jollain aikavälillä, saa kuntamme yhden avoimen toimen varhaiskasvatukseen ja esiopetukseen lisää. Tulijoita ei ole liiemmin viime aikoina ollut ja esim esiopetusta ei olla pystytty järjestämään lakisääteisesti.

Miten 4 eri virusta todettiin?

Eihän rokote estä kuin koronaa ja siinäkin erityisesti vakavia muotoja, joten aivan hyvin voit saada muita virustartuntoja.

Immuniteettiin on hiukan heikoilla, jos lyhyen ajan sisään noin paljon eri tauteja,mutta syy voi olla lääkityksessä tms, ei automaattisesti rokotteessa.

Vierailija
392/993 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla kävijöille tiedoksi kirjoitti:

Tärkeä tiedote ja ohje niille henkilöille jotka ovat käyneet ja oleilleet Tikkurilan alueella 17. - 26.1. välisenä aikana.

Olette altistuneet koronalle ja siksi teidän on hakeuduttava testeihin pikimmiten.

Ennen testiin pääsyä teidän on oltava kotikaranteenissa ja vältettävä kaikkia kontakteja.

Monta päivää pitää olla karanteenissa? 2 viikkoa? Ja ilmoittaa niille keiden kanssa on ollut siis keiden seurassa on ollut.

Vierailija
393/993 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaalla kävijöille tiedoksi kirjoitti:

Monta päivää pitää olla karanteenissa? 2 viikkoa? Ja ilmoittaa niille keiden kanssa on ollut siis keiden seurassa on ollut.

Mikä tää on? Riittääkö että on ollu tikkurilassa ulkona? Pitääkö jäädä karanteeniin?

Vierailija
394/993 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hyvinkin ymmärrettävää, että ei haluta ottaa rokotetta, joka ei estä tarttumista ja muiden tartuttamista. Rokotetta, jota ei THL suosittele lapsille, vaan kirjaa, että se voidaan antaa lapsille (siis jos molemmat vanhemmat niin tahtovat). Jos rokote olisi tehokkaampi, niin sitten sen suosio olisi varmaan parempi. Itse otin rokotteet vasta myöhään, koska en edes pystynyt lääketieteellisistä syistä siihen aiemmin. Ja olin molemmista kerroista todella kipeä. Enkä ihan varmasti olisi niitä ottanut, jos töiden tekeminen ja eläminen ei ahdistettaisi niin mahdottomaksi ilman rokotetta. Suurin osa ihmisistä on selvinnyt sairaudesta vähällä. Joten useat luottavat omaan hyvään terveyteensä ja luonnolliseen vastustuskykyyn. Näin se vain on ja mielestäni ihmisillä pitää olla oikeus siihen ilman syyllistämistä ja kansan kahtiajakoa. Rokotukset eivät kuitenkaan ole pelastaneet meitä tältä sairaudelta, niinkuin vielä syksyllä luultiin. Koronapassilla lähinnä rokotetut pääsivät kokoontumaan ja tartunnat vain lisääntyivät. Ilman rokotusta passia ei niin vain saanutkaan (tuloksessa saattoi mennä 48-72h, jonka jälkeen testi olikin jo mitätön).

Mitä nyt vähentänyt kuolemia, tehohoidon tarvetta ja sairaalaan joutumisia.

Lievillä taudinkuvilla ei ole merkitystä, kun keskiössä on terveydenhuollon kantokyky.

Sitä rokottamattomat kuormittavat edelleen suhteettoman paljon.

Vierailija
395/993 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä kohtaa ole mitään järkeä ottaa rokotuspasseja työpaikoille.

No, jos ne kohta otetaan, niin juuri siksi kun siinä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
396/993 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain kolmannen rokotteen jälkeen neljä eri virustautia ja sydänoireita, joita terveydenhuollossa vähätellään. Olin 2 kk sairauslomalla ja vieläkään en ole tervehtynyt kunnolla. Neljättä rokotetta en aio ottaa. Olen riskiryhmää lääkityksen vuoksi. Jos koronapassi tulee ja se velvoittaa neljänteen piikkiin jollain aikavälillä, saa kuntamme yhden avoimen toimen varhaiskasvatukseen ja esiopetukseen lisää. Tulijoita ei ole liiemmin viime aikoina ollut ja esim esiopetusta ei olla pystytty järjestämään lakisääteisesti.

Miten 4 eri virusta todettiin?

Eihän rokote estä kuin koronaa ja siinäkin erityisesti vakavia muotoja, joten aivan hyvin voit saada muita virustartuntoja.

Immuniteettiin on hiukan heikoilla, jos lyhyen ajan sisään noin paljon eri tauteja,mutta syy voi olla lääkityksessä tms, ei automaattisesti rokotteessa.

No kerro ihmeessä ne virukset. Jotain nuhakuume viruksia vai eksoottisempaa?

Vierailija
397/993 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkhimedes kirjoitti:

Diabetes unholaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koronarokote onkin joku kokeellinen diabetes rokote. Heureka.

Eiku aids eiku joku outo. Jos se on vaan loisrokote.

Eikös se ollutkaan iivarin metkulitku....eikö tehoakaan loisiin....no tuskin sitten koronaankaan.

Vierailija
398/993 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein vallan_käyttö_väline... Tämä kertoo kyllä sinun älykkyydestäsi ihan riittävästi. Opettele yhdyssanat. Ei nimittäin oikein nyt vakuuta. :D

Vierailija
399/993 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä. olen tuurannut poissaoloja viime vuonna 7kk oman työni ohessa. Olen aivan loppu. Olen sairastanut koronan, ja sen takia passi ja rokote kiinnosta vaan paskan vertaa. Kiva jos helpotus tulee tätä kautta, voin lopettaa yrityksen, ja potkia pois 4 työntekijää kun lopetan. Absurdi ajatus että en voi mennä yritykseeni töihin koska ei rokotetta / passia, varmaan vielä pitäis maksaa saikkua työntekijöille kellä ei rokotetta / passia ja nekään ei voi tulla töihin?

Älkää ikinä alkako yrittäjäksi, olen aivan valmis lopettamaan tän kaiken paskan.

Vierailija
400/993 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittäjä. olen tuurannut poissaoloja viime vuonna 7kk oman työni ohessa. Olen aivan loppu. Olen sairastanut koronan, ja sen takia passi ja rokote kiinnosta vaan paskan vertaa. Kiva jos helpotus tulee tätä kautta, voin lopettaa yrityksen, ja potkia pois 4 työntekijää kun lopetan. Absurdi ajatus että en voi mennä yritykseeni töihin koska ei rokotetta / passia, varmaan vielä pitäis maksaa saikkua työntekijöille kellä ei rokotetta / passia ja nekään ei voi tulla töihin?

Älkää ikinä alkako yrittäjäksi, olen aivan valmis lopettamaan tän kaiken paskan.

Ei se sun tautis sua suojaa kuin muutaman kk ajan, tuskin on mitään enää jäljellä se tuomasta suojasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi