Minkä ikäisenä et uskaltanut tehdä enää kärrynpyörää tai kuperkeikkaa?
Kommentit (17)
Olen 48, vielä menee molemmat.
Tosin kuperkeikan jälkeen pää pyörällä. 🤪
V*tuttaa tää vanheneminen, kun ei millään halua hyväksyä liikerajoitteitaan.
47 v. ylipainoa reilusti, molemmat onnistuvat. Onnistuisi varmasti puolivolttikin (eteenpäin), mutta en ole varma mitä vatsalihakseni tykkäisivät siitä. No huonoahan ne.
Ei ole tullut kyllä mieleenkään vuosikymmeniin. Olen viisikymppinen.
Hyvä että selkä antaa periksi kävellä ja istua alas ja nousta ylös.
Olen 51 v, vielä menee molemmat, samoin käsilläseisonta. Mainittakoon, että olen lievästi ylipainoinenkin vielä nykyään.
Kärrynpyörä jäi milloin lienee, kuperkeikan tein ehkä 5v sitten viimeksi ollessani 42v.
En minkään. Mikä oletus se on, että kärrynpyörä olisi joku hemmetin kansalaistaito?
Taidan olla todella huonokuntoinen jos kerran ylipainoiset viiskymppiset heittää kärrynpyöriä ja minä en. Ap
Minkä ikäisenä lopetit tyhmien kyselyn tuntemattomilta, 🙄
En oo ikinä osannut kärrynpyörää, enkä harjotellutkaan, kai kun niin hennot kädet ja alakropassa voimaa. Kuperkeikan uskalsin helposti tehdä vielä parikymppisenä, nyt 3kymppisenä en jotenkin uskalla.
Kunnollista kärrynpyörää en ikinä ole osannut. Kuperkeikkaa kokeilin äsken, meni. Ikä 58.
En tiedä osasinko kärrynpyörää kunnolla koskaan. Mutta kuperkeikka menee helposti etuperin ja takaperin. Olen 53v mies.
Vierailija kirjoitti:
Kunnollista kärrynpyörää en ikinä ole osannut. Kuperkeikkaa kokeilin äsken, meni. Ikä 58.
Siis sekä eteen että taakse. Eteen vaikeampi, mutta onnistui.
Varmaan tajusin jo teininä ja parikymppisenä ettei ole järkevää tehdä liikkeitä jossa on niska mukana. Ellei ole todella joustava ihminen. Yksi lapsikin säikähti että niska menee. Jos pyörryttää helposti ei pyöräilykään sovi kaikille aikuisille.
Alle 16 v en uskaltanut tehdä kuperkeikkaa, sitten aloin harrastaa taistelulajeja ja opin ukemit. Nykyään voin tehdä kuperkeikankin, mutta edelleen mieluummin ukemin. N 56
Kärrynpyörää en ole ikinä tehnyt, mutta kuperkeikkoja tein viimeksi joulun ja uuden vuoden välipäivinä lastenlasten kanssa.
N59v
Kärrynpyörää en ole ikinä osannut. Kuperkeikan tein huvikseni n. vuosi sitten 39-vuotiaana. Sekin vaati kamalasti varmistelua, että ympärillä on tarpeeksi tilaa ja alusta pehmeä. Pää meni pyörälle ja suoritus oli kömpelö lässähdys.
5v