Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juopot ja niiden naurettavuus

Vierailija
25.01.2022 |

Ootteko joutunut kärsimään muitten juopottelua esim sukulaisen tai miehenne? Miten tästä tilanteesta voi selvitä?

Itellä tämmöinen juopotteleva sukulainen, melkeinpä alkoholisti jota joutunut kestämään jo useiden vuosien ajan. Eikä siinä mitään, selvinpäin ihan ok seuraa, mutta humalassa rasittava.

Miten jaksatte juopottelua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemuksia ja vinkkejä, miten selvitä?

Vierailija
2/5 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilö itse ei näe ongelmaa, on vaikea tehdä mitään. Voi yrittää saada henkilön näkemään ongelman, mutta vaikeaa se on eikä syyttely toimi. Jos sivullinen kärsii tilanteesta, kannattaa vältellä henkilöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö itse ei näe ongelmaa, on vaikea tehdä mitään. Voi yrittää saada henkilön näkemään ongelman, mutta vaikeaa se on eikä syyttely toimi. Jos sivullinen kärsii tilanteesta, kannattaa vältellä henkilöä.

Tämä toimii kohtuullisesti, mutta kyseessä on suhde missä joutuu olemaan yhteyksissä ja väkisinkin joutuu tilanteisiin juopon kanssa. Yritän kuitenkin kestää ja ymmärtää, sitäkin addiktiota. Vaikka yleensä nää juopot ei tajuu sitä, että kenelläkään muilla ei ole hauskaa kuin juopolla itsellään ja vielä kun jää kaikenlainen elämän perustakin hoitamatta esim kodin siisteys ja oma hygienia.

Vierailija
4/5 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en esim.vastaa puhelimeen/tapaa juoppoa kun vauhti päällä ja olen saanut sen hänelle. Kuka jaksaa kuunnella katsella kännisen sekoilua, samojen asioiden jankkaamista, pahimmillaan solvaamista selvinpäin. Kun juoppo soittaa illalla soitan yleensä aamulla mitä asiaa oli niin koskaan ei ole ollut asiaa/ei muista.

Vierailija
5/5 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en esim.vastaa puhelimeen/tapaa juoppoa kun vauhti päällä ja olen saanut sen hänelle. Kuka jaksaa kuunnella katsella kännisen sekoilua, samojen asioiden jankkaamista, pahimmillaan solvaamista selvinpäin. Kun juoppo soittaa illalla soitan yleensä aamulla mitä asiaa oli niin koskaan ei ole ollut asiaa/ei muista.

Illalla puhelu vielä menettelee, mutta kahden jälkeen yöllä, "Me tullaan sun luo ryyppäämään." Kun olen ollut nukkumassa noin kolmisen tuntia.