Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsivesi mennyt viikolla 15

Vierailija
27.05.2015 |

Kertokaa kokemuksia,hyviä ja huonoja. Minulta meni vedet 15+1,ja 15+3 oli vain hyvin vähän vettä. Edelleen vauvan sydämen syke näkyi ja liikkeet. Eilen 15+3 alkoi paha migreeni,oksensin aamusta iltaan,kävin päivystyksessä tiputuksessa ja vauvan vointi näytti normaalilta. Jännittää koko ajan,että milloin keskenmeno alkaisi,kun siitä heti sanottiin,että todennäköisempää on,että tulee keskeytymään. Mitään vuotoa ei ole ollut,tänään 15+4 pientä valkovuotoa. Päästä huimaa ja heikottaa,otin juuri särkylääkkeen ja voin vain maata. Aikaisemmat neljä raskautta sujuneet ilman vuotoja,eikä yhdestäkään menny vedet ennen kuin kalvot puhkaistiin synnytyksessä. Tiedän ettei odotukset ole keskenään samanlaisia,omat kaikki olleet keskenään erilaisia. Tämä asia on uusi,ei ole keskenmenoja ollut koskaan. Henkisesti olen varautunut pahimpaan...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulin ambulanssilla päivystys sairaalaan,sain migreenilääkkeen ja pahoinvointi lääkkeen. Näillä viikoilla ei synnytys sairaalaan oteta lepäämään ainakaan pääkaupunkiseudulla,en tiedä otetaanko missään päin Suomessa. Olen silti päättänyt levätä,vaikka olo helpottaisi. Makaan sohvalla tai sängyssä kun kotiin lähtö tulee. Sitten ainakin tiedän tehneeni sen mitä pystyn. Ihmeitä voi tapahtua,mutta niitä ei voi pitää itsestään selvänä. Oli pakko päästä hoitoon itse,vaikka vauvaa ei katsottaisikaan tällä kertaa. Jos en itse voi hyvin,ei voi pikkuinenkaan.. Kiitos kommenteista,ihan kaikista. Realistinen pitää olla,ja siksi varmaan on tää migreenikin,kun asiat painaa mieltä vaikka yrittää olla ajattelematta.

Vierailija
22/25 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,ja lapsiveden määrästä. Heräsin puolen yön jälkeen la-su yönä,kun sänky oli märkä. Vesi lammikko halkaisijaltaan n.15cm. Kävelin heti vessaan ja jalkoja pitkin valui vettä. Soitin heti synnytys sairaalaan,ja sovittiin että nukun yön ja tulen päivällä käymään. En osannut arvata,että multa oikeesti meni kaikki vedet. Lääkäri sanoi,että keskenmeno näyttää käynnistyvän. Nyt on kolmas päivä siiitä,ei vuotoa,eikä ole kaikki vedet menny. Eilen vauva liikkui ja syke näkyi. Oli "vähän" vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen epätietoisuus on varmasti kaikkein raskainta, en osaa kuvitella miten sitä osaisi olla pyörittämättä koko ajan päässään. Toivon totta kai että pikkuinen pysyisi matkassa, mutta ellei, niin jaksamista asian käsittelyssä. Ja hyvää vointia sulle, toivottavasti migreeni helpottaisi pian!! :)

Vierailija
24/25 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan että reikä paikkaantuu itse ja vettä alkaa tulla lisää. tsemppiä!

Vierailija
25/25 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestettä itseäsi todella hyvi, katso jos vesi lisääntyy. Lepää