Kuukautissiteet ym pitäisi saada ilmaiseksi valtiolta
Kommentit (122)
Koska ne ovat pakollisia että voi selvitä niistä kuukautisista.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:25"]
Tosiasiahan on se että miehiä tuetaan enemmän!
[/quote]
Ja niinkun missä?
[/quote]
Mietippä sitä pienillä aivonystyröilläsi!
[/quote]
Eikun sinä olet nyt vastausvelvollinen aivopieruusi.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:58"] Näin on. [/quote] Vitun kommari. Varmaan ruoka ja lääkkeet ja asunto ja vaatteet ja matkat ja puhelin ja....... Ja verotkin valtion maksettavaksi, ihqua!!!!!!!!!!!! [/quote] Oot yhtä tyhmä kuin moni muu vastaaja täällä. Yrittäkää nyt idiootit ymmärtää että pointti on se, että AINOASTAAN naiset joutuvat niitä siteitä ostamaan! Nuo mitä sinäkin luettelit on KAIKKIEN ongelma, miesten JA naisten! Ymmärsitkö nyt??
[/quote]
Suksi jorpakkoon lehmä. Miksi ei sinulle aikaisemmin ole tullut muuten asia mieleen, vaan idea piti lainata toiselta puolelta maapalloa. Kerronko?
Koska suomalainen nainen on saamaton, ajattelematon , laiska paska joka odottaa käsi ojossa muiden maksavan, ajattelevan, luovan yrityksiä ja antavan naisille etuuksia, oikeuksia ilman vastuita ja naiskiintiöitä.
Et kykene itsenäiseen ajatteluun etkä elämään. Vaadit jalkaa polkien itsellesi oikeuksia, mitään et ole niiden eteen valmis tekemään.
[/quote]
Oisko lääkkeiden aika? :D Mä en tätä ketjua aloittanut, vastasin vain koska täällä monella tuntuu olevan aivot jäässä. Minä en ole mitään vaatimassa. Tukia en saa, enkä ole hakenut koska käyn töissä. Pitäiskö sun käydä vähän juttelemassa jossain tosta sun naisvihasta? Et kuulosta ihan terveeltä.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:24"]No vähän tasa-arvoa kaipais. Mistä valtio saisi työntekijöitä jos nainen ei synnyttäisi? Kaikki tuet naisille!
[/quote]
Mistä naiset saa spermaa? [quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:19"]Tässä taloustilanteessa toki ihan fiksu idea. Naisille lisää etuuksia, matalaaa verotusta , oikeuksia ilman vastuita ja ansiotonta tulonsiirtoa lisää.
Minä kakkaan joka päivä, enkä silti vaadi eritteideni pyyhkimiseen tarvitsemaani paperia verottomaksi saati ilmaiseksi.
[/quote]
Ei voi verrata, myös naiset kakkaa. Mutta vain naisilla on kuukautiset, miehillä ei. Kuukautissiteisiin ym. menee ihan kivasti rahaa vuodessa ja koska miehet ei joudu niitä ostamaan , he voivat sen rahan säästää tai käyttää johonkin muuhun. Mitäs jos naiset ei enää käyttäisi mitään suojia menkkojen aikaan ja käveltäis kadulla veri valuen ja istuttais busseissa ja junissa perse veressä, oisko kivaa??
[/quote]
Miehet ja naiset ovat erilaisia. Ei se ole mikään syy laittaa epätasa-arvoisia verovähennyksiä käytäntöön. Parranajo vehkeet on paljon kalliimmat. Armeija on jo tarpeeksi epätasa-arvoinen asia. Miksei naiset joudu mennä? Ollaanko me jotenkin fyysisesti kykenemättömiä? No ei olla.
[/quote]
Partaa ei ole pakko ajaa. Ja myös naiset ajavat sääriään ja kainaloitaan. Keksi jotain muuta.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:58"] Näin on. [/quote] Vitun kommari. Varmaan ruoka ja lääkkeet ja asunto ja vaatteet ja matkat ja puhelin ja....... Ja verotkin valtion maksettavaksi, ihqua!!!!!!!!!!!! [/quote] Oot yhtä tyhmä kuin moni muu vastaaja täällä. Yrittäkää nyt idiootit ymmärtää että pointti on se, että AINOASTAAN naiset joutuvat niitä siteitä ostamaan! Nuo mitä sinäkin luettelit on KAIKKIEN ongelma, miesten JA naisten! Ymmärsitkö?
[/quote]
Kuule miehet joutuu ostamaan monia asioita, mitä naiset eivät. Ja kukaan ei pakota ostamaan siteitä, käytä kuukuppia tai vessapaperia. Siteet on etuoikeus, ei itsestään selvyys. Ja mulla ja miehellä on yhteiset rahat ja siteet on erittäin halpoja. Te ketkä kehtaatte tästä valittaa, ootte niin säälittäviä
[/quote]
Mitä pakollista miehet joutuu ostamaan mitä naiset eivät? Kuukuppi ei käy kaikille ja toivottavasti vitsailit tosta vessapaperista. Miten sun ja miehes yhteiset rahat liittyy asiaan? Joo ei ole siteet mikään itsestäänselvyys mutta on aika suotavaa että naiset sellaisia käyttää, ihan yleisen mukavuuden ja hygienian vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:06"]Vuodessa menee noin 70e suojiin. Sen rahan voisi käyttää paljon paremminkin, mutta ei viitsi verellä sotkea paikkoja.
[/quote]
On tavaroita, joita naiset joutuvat ostamaan ja on tavaroita, joita miehet joutuvat ostamaan. Pitäskö miesten sitten saada partakoneet tai partavaahdot ja höylät ilmaseksi? Ei naiset näitä ostele. Sitä paitsi, siteitä ei ole pakko käyttää, käytä sitten kuukuppia jos menee vararikkoon muutamasta eurosta kuussa. (Inhoan kuukuppeja, mutta näköjään sopiva vaihtoehto teille marisijoille.) Ilmaset siteet on kyllä naurettavin idea mitä oon vähään aikaan kuullu. :D
N21
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:03"]Jos miehillä olis menkat, niin varmasti olis ilmasia.
[/quote]
Ja saisivat myös päivärahaa kivuista ja säryistä ja vitutuksesta.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:02"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:58"] Näin on. [/quote] Vitun kommari. Varmaan ruoka ja lääkkeet ja asunto ja vaatteet ja matkat ja puhelin ja....... Ja verotkin valtion maksettavaksi, ihqua!!!!!!!!!!!! [/quote] Oot yhtä tyhmä kuin moni muu vastaaja täällä. Yrittäkää nyt idiootit ymmärtää että pointti on se, että AINOASTAAN naiset joutuvat niitä siteitä ostamaan! Nuo mitä sinäkin luettelit on KAIKKIEN ongelma, miesten JA naisten! Ymmärsitkö nyt??
[/quote]
Suksi jorpakkoon lehmä. Miksi ei sinulle aikaisemmin ole tullut muuten asia mieleen, vaan idea piti lainata toiselta puolelta maapalloa. Kerronko?
Koska suomalainen nainen on saamaton, ajattelematon , laiska paska joka odottaa käsi ojossa muiden maksavan, ajattelevan, luovan yrityksiä ja antavan naisille etuuksia, oikeuksia ilman vastuita ja naiskiintiöitä.
Et kykene itsenäiseen ajatteluun etkä elämään. Vaadit jalkaa polkien itsellesi oikeuksia, mitään et ole niiden eteen valmis tekemään.
[/quote]
Minä olen suomalainen nainen, joka perusti yrityksen ja maksan miehen veneet, autot, matkat, merkkivaatteet jne. Älä vittu kehtaa sanoa noin!
Ja todellakin, jos valtio kustantaisi naisille siteet, niin laatu olisi nii surkeaa ettei kukaan niitä käyttäisi. Saisitte Pirkan tai Extran siivellisiä lärpäkkeitä, joiden imukyky kaikissa sama. Malli aina sama joten mammahousut pakolliset käyttää menkkojen aikana. Hajusteita tai käärintäsysteemeitä hävitystä varten ei ole. Että vali vali, aikuset naiset.
N21
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:45"] [quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:19"]Tässä taloustilanteessa toki ihan fiksu idea. Naisille lisää etuuksia, matalaaa verotusta , oikeuksia ilman vastuita ja ansiotonta tulonsiirtoa lisää. Minä kakkaan joka päivä, enkä silti vaadi eritteideni pyyhkimiseen tarvitsemaani paperia verottomaksi saati ilmaiseksi. [/quote] Ei voi verrata, myös naiset kakkaa. Mutta vain naisilla on kuukautiset, miehillä ei. Kuukautissiteisiin ym. menee ihan kivasti rahaa vuodessa ja koska miehet ei joudu niitä ostamaan , he voivat sen rahan säästää tai käyttää johonkin muuhun. Mitäs jos naiset ei enää käyttäisi mitään suojia menkkojen aikaan ja käveltäis kadulla veri valuen ja istuttais busseissa ja junissa perse veressä, oisko kivaa?? [/quote] Miehiltä saat kuitenkin mukavasti ansiotonta ja verotonta tulonsiirtoa? Se kelpaa? [/quote] Jaa mitähän tuloja mä miehiltä saan? Ihan omat rahat tienaan.
[/quote]
Odotat kuitenkin treffeillä että mies maksaa, tottakai? Tai jos sulla on jo mies, niin pidät helvetillisen mykkäkoulun jos miehen antama lahja ei maksanutkaan satasia?
[/quote]
Aikamoisia oletuksia teet, en oleta että mies maksaa treffeillä enkä vaadi kalliita lahjoja. Aikaisemmin jo sanoin että tienaan omat rahani ja kulut meillä menee miehen kanssa puoliksi. Mutta ei tämä sinua kiinnosta koska olet jo päättänyt että kaikki naiset on hirveitä pirttihiru, pummi lehmiä. Mua naurattaa tää keskustelu ja se miten jotkut on niin aggressiivisia. En missään vaiheessa ole myöskään sanonut että valtion pitäisi maksaa siteet ym. naisille. Vastasin koska jotkut vertasivat siteiden pakollisuutta huumeisiin, tai että on sama asia kun joutuu maksamaan vuokraa ja veroja. Toin vain esille että vuokra ja verot on pakollisia miehille ja naisille, siteet ainoastaan naisille. Voitko väittää että olen tässä väärässä? Pitääkö sinun miehenä ostaa joka kuukausi kuukautistarvikkeita? Koska mun pitää maksaa vuokra ja verot, sekä ne siteet.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:54"] [quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:58"] Näin on. [/quote] Vitun kommari. Varmaan ruoka ja lääkkeet ja asunto ja vaatteet ja matkat ja puhelin ja....... Ja verotkin valtion maksettavaksi, ihqua!!!!!!!!!!!! [/quote] Oot yhtä tyhmä kuin moni muu vastaaja täällä. Yrittäkää nyt idiootit ymmärtää että pointti on se, että AINOASTAAN naiset joutuvat niitä siteitä ostamaan! Nuo mitä sinäkin luettelit on KAIKKIEN ongelma, miesten JA naisten! Ymmärsitkö nyt?? [/quote] Suksi jorpakkoon lehmä. Miksi ei sinulle aikaisemmin ole tullut muuten asia mieleen, vaan idea piti lainata toiselta puolelta maapalloa. Kerronko? Koska suomalainen nainen on saamaton, ajattelematon , laiska paska joka odottaa käsi ojossa muiden maksavan, ajattelevan, luovan yrityksiä ja antavan naisille etuuksia, oikeuksia ilman vastuita ja naiskiintiöitä. Et kykene itsenäiseen ajatteluun etkä elämään. Vaadit jalkaa polkien itsellesi oikeuksia, mitään et ole niiden eteen valmis tekemään. [/quote] Oisko lääkkeiden aika? :D Mä en tätä ketjua aloittanut, vastasin vain koska täällä monella tuntuu olevan aivot jäässä. Minä en ole mitään vaatimassa. Tukia en saa, enkä ole hakenut koska käyn töissä. Pitäiskö sun käydä vähän juttelemassa jossain tosta sun naisvihasta? Et kuulosta ihan terveeltä.
[/quote]
Kirjoitapa jatkossa selkeämmin. Sinun mielestäsi on vääryys että vain naiset ostavat OMAT HYGIENIATUOTTEENSA? Kuka sitten? Vanhemmat, joulupukki , yksisarvinen vai jeesus?
Kyllä miehetkin joutuvat OMAT HYGIENIATUOTTEENSA ihan itse ostamaan ja maksamaan.
On yhteiskunnan vika että vuodat alapäästäsi? Vai peräti paha patriarkaatti on kaiken takana?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:06"]Vuodessa menee noin 70e suojiin. Sen rahan voisi käyttää paljon paremminkin, mutta ei viitsi verellä sotkea paikkoja.
[/quote]
On tavaroita, joita naiset joutuvat ostamaan ja on tavaroita, joita miehet joutuvat ostamaan. Pitäskö miesten sitten saada partakoneet tai partavaahdot ja höylät ilmaseksi? Ei naiset näitä ostele. Sitä paitsi, siteitä ei ole pakko käyttää, käytä sitten kuukuppia jos menee vararikkoon muutamasta eurosta kuussa. (Inhoan kuukuppeja, mutta näköjään sopiva vaihtoehto teille marisijoille.) Ilmaset siteet on kyllä naurettavin idea mitä oon vähään aikaan kuullu. :D
N21
[/quote]
Mä ostan miesten höyliä. Ovat parempia ja halvempia kuin naisten. Ja kuukuppi ei kaikille sovi
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:54"] [quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:58"] Näin on. [/quote] Vitun kommari. Varmaan ruoka ja lääkkeet ja asunto ja vaatteet ja matkat ja puhelin ja....... Ja verotkin valtion maksettavaksi, ihqua!!!!!!!!!!!! [/quote] Oot yhtä tyhmä kuin moni muu vastaaja täällä. Yrittäkää nyt idiootit ymmärtää että pointti on se, että AINOASTAAN naiset joutuvat niitä siteitä ostamaan! Nuo mitä sinäkin luettelit on KAIKKIEN ongelma, miesten JA naisten! Ymmärsitkö nyt?? [/quote] AINOASTAAN miehille on pakollinen asepalvelus joten ei naisena ole ihan hirveästi varaa ulista niin pitkään kun se ei naisillekin pakollinen ole. [/quote] Niinpä. Mä en vaan tajua näitä sekopäitä. Se, että naiset _ainoastaan_ joutuvat tekemään tai ostamaan jotain ole millään tasolla hyvä logiikka verovähennyksiin. Se on erittäin erittäin EPÄTASA-ARVOISTA, että vain naisille suunnattu tuote saisi verohelpotuksia. Miksi ihmeessä? Askartelkaa pumpulista ja teipistä omat siteet jos vituttaa ostaa siteitä.
[/quote]
Maksaa ne aineksetkin, tai kangas jos sellaista pitäisi siteenä käyttää.
[/quote]
No voi voi. Jos sun talous kaatuu euron teippiin ja pumpuliin niin mene töihin tai älä käytä siteitä. Miehet kuule maksaa nenäliinoista, saippuasta, vessapaperista, partateristä. Ei naiset ansaitse mitään etuoikeutta pillurättien suhteenī
[/quote]
Et taida olla sidettä nähnytkään? Ei oikein pumpuli ja teippi auta, ja tiedoksi että kyllä mä maksan myös nenäliinoista, saippuasta, vessapaperista ja sheivareista. :)
Mitä varten pitää maksaa veroja näistäkin? Ainakin ne saisivat lähteä veks. Joku roti.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:06"]Vuodessa menee noin 70e suojiin. Sen rahan voisi käyttää paljon paremminkin, mutta ei viitsi verellä sotkea paikkoja.
[/quote]
N21
[/quote]
Miksi te vertaatte noita partateriä tähän, kyllä naisetkin ajelee karvojaan(susta en tosin tiedä). Eikä tässä ole kukaan mistään vararikosta puhunut. Mä otin tän aloituksen ihan huumorilla mutta voi helvetti kun ihmiset on ihan raivona. :D
OLEN SAMAA MIELTÄ EHDOTTOMASTAI! KYSEESSÄ ON SAIRAUDEN/TAI TERVEYDEN PAKOLLISTA HOITOA. KELAN PITÄISI ANTAA TUKEA SITEISIIN/TAMPONEIHIN AVAN KUTEN PAKOLLISIIN LÄÄKKEISIINKIN!miksi ette ole vaatineet yhteiskunnalta Kelan tukea terveyssiteisiin? Ja samoin isorintaiste nnaisten tukevat rintaliivit/ tai urheiluliivit! Olen ihmetellyt miksi ei Kela tue esim. F-kupin urheiluliivien ostoa, koska ilman niitä rinnat rupsahtaa ja urheilu on TÄYSIN mahdotonta ,koska ljuostessa rnnat pomppii sinne tänne ja alkaa KOSKEA! Kerran vuodessa D_H kupin urheiluliiveihin kelan täysi korvaus! On väärin että MIESTEN ja naisten lisääntymisen KULUT KAATUU 100% TOSIEN SUKUPUOLEN YLLE AINOASTAAN!
Mutta terveyssiteet ehdottomasti ilmaisiksi, niinhän on äitiyspakkauskin!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:25"]OLEN SAMAA MIELTÄ EHDOTTOMASTAI! KYSEESSÄ ON SAIRAUDEN/TAI TERVEYDEN PAKOLLISTA HOITOA. KELAN PITÄISI ANTAA TUKEA SITEISIIN/TAMPONEIHIN AVAN KUTEN PAKOLLISIIN LÄÄKKEISIINKIN!miksi ette ole vaatineet yhteiskunnalta Kelan tukea terveyssiteisiin? Ja samoin isorintaiste nnaisten tukevat rintaliivit/ tai urheiluliivit! Olen ihmetellyt miksi ei Kela tue esim. F-kupin urheiluliivien ostoa, koska ilman niitä rinnat rupsahtaa ja urheilu on TÄYSIN mahdotonta ,koska ljuostessa rnnat pomppii sinne tänne ja alkaa KOSKEA! Kerran vuodessa D_H kupin urheiluliiveihin kelan täysi korvaus! On väärin että MIESTEN ja naisten lisääntymisen KULUT KAATUU 100% TOSIEN SUKUPUOLEN YLLE AINOASTAAN!
Mutta terveyssiteet ehdottomasti ilmaisiksi, niinhän on äitiyspakkauskin!
[/quote]
Hengitä välillä..
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:03"]Jos miehillä olis menkat, niin varmasti olis ilmasia. [/quote] Ja saisivat myös päivärahaa kivuista ja säryistä ja vitutuksesta.
[/quote]
Kerro mitä etuuksia miehet saavat ilmaiseksi? Tai päivärahaa? Asevelvollinen juu, mutta suostuisitko itse samaan ?
Sehän on tosiasia että terveydenhuolto tulee maksaan kansalaisille. Kellä on varaa, pysyy hengissä.
Mitä merkkiä?