Toinen umpikännissä ja toinen selvänä = hyväksikäyttöä?
Tapasin vuosi sitten miehen, joka tuli treffeille selvinpäin. Itselläni oli tuolloin pahaa ahdistusta ja olin muutenkin ihan sekaisin, ja olin juonut ahdistukseen suuria määriä. No, tulin tapaamaan häntä vahvassa humalassa.
Mentiin hänen luokseen ja hän antoi minulle LISÄÄ ALKOHOLIA. Olin niin huonossa kunnossa, että oksensin keskelle huonetta ja kaatuilin.
Ja tämä järkyttävä ilta päättyi siihen, että harrastettiin seksiä. Huom: mies oli selvänä.
Oon jäänyt miettimään, että onko tuollainen jopa laitonta? Ei siis raiskaus, mutta hyväksikäyttö ainakin?
Kommentit (221)
Kyllähän tuo on hyväksikäyttöä. Saattaa hyvinkin olla laitonta, vaikka seksi olisikin ollut suostumuksellista.
Ainakin ihan selvä seksuaalinen hyväksikäyttö. Varsinkin jos on vielä lisää juottanut alkoholia.
Laitonta tuossa oli se että menit sotkemaan toisen kodin. Siivositko edes?
Siis olitko sammuneena ja mies otti sut?
Eipä taida tuolla kuvauksella rikosta syntyä, tai siis tuomiota tulla.
Vuosi mennyt jo. Ei ole mitään todisteita tai edes selkeää muistikuvaa...
Vierailija kirjoitti:
"Ja tämä järkyttävä ilta päättyi siihen, että harrastettiin seksiä. Huom: mies oli selvänä.
Oon jäänyt miettimään, että onko tuollainen jopa laitonta? Ei siis raiskaus, mutta hyväksikäyttö ainakin?"
Nähtävästi ihan yhdessä, ei sammuneena.
Jos mies umpikännissä ja nainen selvinpäin, sitten ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja tämä järkyttävä ilta päättyi siihen, että harrastettiin seksiä. Huom: mies oli selvänä.
Oon jäänyt miettimään, että onko tuollainen jopa laitonta? Ei siis raiskaus, mutta hyväksikäyttö ainakin?"
Nähtävästi ihan yhdessä, ei sammuneena.
Lain mukaan seksi voi olla rangaistavaa hyväksikäyttöä, vaikkei humalainen henkilö olisikaan sammunut ja vaikka seksi olisikin ollut suostumuksellista.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida tuolla kuvauksella rikosta syntyä, tai siis tuomiota tulla.
Vuosi mennyt jo. Ei ole mitään todisteita tai edes selkeää muistikuvaa...
MIEHET.........
Mitä mieltä ovat oikeasti nämä miehet,jotka painaneet alapeukkua? Oletteko oikeasti sitä mieltä, ett mies ihan ok toiminut? Onko kellään teistä munaa vastata?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä ovat oikeasti nämä miehet,jotka painaneet alapeukkua? Oletteko oikeasti sitä mieltä, ett mies ihan ok toiminut? Onko kellään teistä munaa vastata?
En painanut alapeukkua, mutta olen mies, joten vastaan kuitenkin.
Minun vastaus on se että tuo kuvaus ei ole tarpeeksi yksityiskohtainen, jotta voisin muodostaa mielipidettä asiaan. Toisekseen tämä on Vauva-palsta, ei mikään lakineuvontapalsta. En ole perehtynyt tuohon lakipykälien kannalta.
Oleellista olisi varmaankin tietää että houkutteliko mies jotenkin, tyrkytti alkoholia vai joiko nainen vain itse tarjolla olleita juomia.... Oliko mitään ylipuhumista ja ohjaamista mieheltä vai oliko nainen oma-aloitteinen.
Lopuksi: Jos asia on oikea ja tärkeä, niin tämä on täysin väärä paikka pyytää lakineuvoja asiaan.
Olen monesti selvin päin pannut kännissä ollutta naista. Olen sanonut illan alussa että ei maistu alkoholi. Joillekin on se alkoholi tärkein asia. Ja sitten kännissä pitää saada seksi. Voin kyllä ottaa paukun tai toisen. Mutta parhaiten nautin seksistä kun olen selvä. Olen kyllä aina katsonut että nainen on tietoinen mitä on tekemässä. Välillä olen lähtenyt kotiin kun nainen on ottanut liikaa.
Tarvitseeko mies lakikirjan, jotta tietää mikä on oikein ja mikä väärin? minä ainakin uskon itse tietäväni asiat jotka voivat olla arveluttavia.
melko tekopyhää vastata ettei tiedä.
Ja mitäväliä kuka juomat tarjonnut, jos ihminenon lähes tiedoton ja alentunut arvostelukyky, on se jo melkosta naida sellaista.
Entäs jos joku vaikkaonpyörtynyt, saako silloinkin panna?
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävältä äijältä kuulostaa
Ja se naisen oksentelu miehen kämppään oli varmaankin aivan hyväksyttävää? En siis tarkoita että sen takia mies olisi saanut tehdä mitä haluaa.
Ja en hyväksy minkäänlaista vähättelyä ja syyllistämistä. Kyllä, olin pahassa humalassa MUTTA tämä mies hyväksikäytti todella heikkoa ja ahdistunutta tilaani. Kuinka yleistä tällainen on ja voisiko tuosta tehdä jopa rikosilmoituksen?
Ap