Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asianajaja Heikki Lampelaa epäillään Hannan pahoinpitelystä, ruorijuoppoudesta..

Vierailija
26.05.2015 |

Kommentit (199)

Vierailija
121/199 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki täällä terve , mä vaan halusin että tää ketju nousee taas ylös

Vierailija
122/199 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:03"]

Heikki täällä terve , mä vaan halusin että tää ketju nousee taas ylös

[/quote]

Terve. Miten on päivä mennyt? Oletko palannut yhteen Kärpäsen kanssa vai ehkä jo uudessa parisuhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/199 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo mä voi hoitaa teidät kaikki!

Vierailija
124/199 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tapauksesta on ihan mahdotonta sanoa mitään lehtijuttujen perusteella, että kumpi on oikeassa. Kun kertomukset ovat niin ristiriidassa, kun jompi kumpi varmaan valehtelee, mutta emme voi tietää, että kumpi. Ehkä löytyy kiistattomia todisteita johonkins uuntaan, ehkä ei. Joka tapauksessa Heikin kannattaa seuraavaksi katsella jotain vähemmän julkisuushakuisia, korkeastikoulutetuja ja fiksuja naisia, voisi meno rauhoittua hänellä itselläänkin. Selvästi hänen vaimonsa oli aikoinaan hänelle todella hyväksi, kun silloin julkikuva oli hyvä ja vakavastiotettava. Tämä uusi julkisuus alkoi vasta erosta, ja silloin tuli vastaan ilmeisesti vääränlaisia seurustelukumppaneita. Näköjään vanha totuus pitää paikkansa, että menestyvien miesten takana on nainen. Toivotaan molemmille seesteisempää ja onnellisempaa tulevaisuutta erillään.

Vierailija
125/199 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:50"]

Lampelalle kyllä tulee pillua ovista ja ikkunoista!

[/quote]

Niimpä, ja minkä ihmeen takia?! Ei varmasti mene kauaa kun on uusi naikkonen kainalossa... Kyllä pitäisi naisten jo näiden kohujen perusteella pysyä kaukana Heikistä!

Minusta tuo Heikki on aina, ennen näitä kohujakin, vaikuttanut narskulta. Minulle on kehittynyt aika hyvä narskututka, koska olen joutunut narsistien uhriksi.

Vierailija
126/199 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:42"]

En pysty mitenkään ymmärtämään, miksi HL seurustelee/seurusteli tuollaisen kärpäsen kanssa. Eikö hän ole asiakaskunnassaan jo nähnyt millaisia ihmisiä he ovat. Kärpänen on ymmärtääkseni juuri samaa tasoa kun HL:n asiakkaat? On aivan varmaa, että tuollainen wt-nainen aiheuttaa harmia ennemmin tai myöhemmin. Paras tapa suojata itseään, on olla tutustumatta moisiin.

[/quote]

Jos vetää työssä ja vapaa-ajalla puoleensa wt-porukkaa, niin onhan miehessä itsessäänkin jotain, miksi sosiaalinen elämä on tuollaista. Joku muu tuntisi olonsa varsin epämukavaksi noissa piireissä ja varjelisi itseään viimeiseen asti huonolta julkisuudelta.

Kaikkiaan tapaus osoittaa, että hyvät tulot eivät tee ihmisestä fiksua ja sivistynyttä. Sosiaaliseen nousuun tarvitaan paljon muutakin kuin rahaa ja/ulkonäköä. Mutta sinänsä on tietysi hienoa, että Suomessa on ainakin toistaiseksi kuka tahansa opiskella esimerkiksi juristiksi, vaikkei se takaakaan parempiin piireihin pääsyä. Joillakin on suvussa juristeja, ekonomeja ja lääkäreitä ja verkostot ovat muodostuneet jo lapsesta lähtien, jotkut joutuvat aloittamaan nollilta. Silloin tuntuu varmaan turvallisemmalta, jos edes puoliso/seurustelukumppani on vähän alapuolella ja osoittaa ihailua, kun kumppani on peräti juristi.

Vierailija
127/199 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:50"]

Lampelalle kyllä tulee pillua ovista ja ikkunoista!

[/quote]

Niimpä, ja minkä ihmeen takia?! Ei varmasti mene kauaa kun on uusi naikkonen kainalossa... Kyllä pitäisi naisten jo näiden kohujen perusteella pysyä kaukana Heikistä!

Minusta tuo Heikki on aina, ennen näitä kohujakin, vaikuttanut narskulta. Minulle on kehittynyt aika hyvä narskututka, koska olen joutunut narsistien uhriksi.

[/quote]

Alempien sosiaaliluokkien naisille on tärkeämpää, miltä mies näyttää ulospäin. Tietysti epätasapainoinenkin maisteritason mies on kiinnostavampi kuin tasapainoinen raksamies. Joku juristinainen ei näe Lampelassa yhtään mitään eikä missään tapauksessa halua jonnekin Seiskan juorupalstalle ruodittavaksi.

Arvostakaa itseänne, naiset!

Vierailija
128/199 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos (siis JOS) kyse on kaksisuuntaisesta, niin voihan siihen olla lääkitys. Mutta lääkitys ei toimi, jos käyttää alkoholia.

Vierailija
129/199 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki Lampela on tyypillinen juristi, juoksee rahan ja seksin perässä. Sitten kun pikkuisen menovettä on otettu, niin rock`n´roll! Eikös tuo Lampela ole manne? tai ainakin on sukujuuriltaan mustalainen.

Vierailija
130/199 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli juoppo paska, joka hakkas juovuspäissään mua. "Pelkäsin että kuolen" on ihan ku mun suusta silloin menneisyydessä. Uskon siksi Hannaan. Toinen yrittää sovittelua, mitä usein väkivaltaan syyllistyneet ehdottaa aina ensimmäiseksi, ja yrittää selvästikin pistää väkivaltaansa juopumuksen piikkiin. Lapsiin vetoaminen on alhaista. Itkuinen katuminen myöskin hyvin tuttua. En tunne tapausta, mutta kyllä mulla kaikki hälytyskellot soittaa tollasista.

Hanna, älä suostu sovitteluun. Se on vapaaehtoista!

Vierailija
131/199 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma nuo asiat jotka miestä harmittavat, lastensa kannalta tilanne on ikävä koska "maksan pääasiallisesti heidän elatuksensa (väite ei pidä paikkaansa) ja harrastuksensa (eikä myöskään pidä paikkaansa)". Siis piti taas nostaa esiin vain se monelle lehdelle mainostamansa asia, että keskituloisella ex-vaimollaan on häneen verrattuna pienemmät tulot. Tuon miehen jutut on vuosikymmenestä toiseen raha raha raha, minä minä minä... 

Vierailija
132/199 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:30"]

Heikki Lampela on tyypillinen juristi, juoksee rahan ja seksin perässä. Sitten kun pikkuisen menovettä on otettu, niin rock`n´roll! Eikös tuo Lampela ole manne? tai ainakin on sukujuuriltaan mustalainen.

[/quote]

Taitaa olla puolikas, vaikka itse väittää että on varttimanne. Heikin isä kuoli nuorena ja hänen kasvatti-isä oli legendaarinen tangolaulaja ja Pettäjäntiellä suursuosioon 70-luvun alussa noussut Taisto Ahlgren. Hänen velipuolensa on entinen Eija Kantolan mies Markus Lampela, levyttänyt laulaja hänkin. Lampela nimi tulee äidin puolelta joka on valkolainen.

Vierailija
133/199 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:51"]

[/quote]

Taitaa olla puolikas, vaikka itse väittää että on varttimanne. Heikin isä kuoli nuorena ja hänen kasvatti-isä oli legendaarinen tangolaulaja ja Pettäjäntiellä suursuosioon 70-luvun alussa noussut Taisto Ahlgren. Hänen velipuolensa on entinen Eija Kantolan mies Markus Lampela, levyttänyt laulaja hänkin. Lampela nimi tulee äidin puolelta joka on valkolainen.

[/quote]

Joopa joo, kaikkeahan sitä voi höpöttää. Kenties lähteitä asialle?

Vierailija
134/199 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:44"]

Mun exä oli juoppo paska, joka hakkas juovuspäissään mua. "Pelkäsin että kuolen" on ihan ku mun suusta silloin menneisyydessä. Uskon siksi Hannaan. Toinen yrittää sovittelua, mitä usein väkivaltaan syyllistyneet ehdottaa aina ensimmäiseksi, ja yrittää selvästikin pistää väkivaltaansa juopumuksen piikkiin. Lapsiin vetoaminen on alhaista. Itkuinen katuminen myöskin hyvin tuttua. En tunne tapausta, mutta kyllä mulla kaikki hälytyskellot soittaa tollasista.

Hanna, älä suostu sovitteluun. Se on vapaaehtoista!

[/quote]

Niin, onhan tuo vähän erikoinen toive. Sovitteluun mennään, jos syyttäjä katsoo sen sopivan asian käsittelyyn. Mutta silloin epäillyn on otettava vastuu tekemisistään. Miksi syytön henkilö haluaisi sovitteluun? Sovittelemaan jotain, mitä ei tapahtunut?

Vierailija
135/199 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:22"]Heikki on charmantti. Jättäisi nyt nuo tytönhupakot, niistä on vain harmia.
[/quote]

Tytönhupakot?? Mun silmissä on sitten aika pahasti vikaa mutta kun näin tuon Kärpäsen kuvan niin minusta hän näytti yhtä vanhalta kuin Lampela itse. Anteeksi nyt vain. Ei millään voi olla mikään kaksikymppinen tytönhupakko. En googlettanut ikää mutta siis kuvia katsoin.

Vierailija
136/199 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tango- ja iskelmälaulaja Taisto Ahlgren kuoli 7. kesäkuuta 2008. Hän oli 65-vuotias, syntynyt Iitissä 1943.

Ahlgren oli viime lauantaina kävelemässä Helsingin Kalliossa, kun hän yhtäkkiä kaatui. Hän kuoli myöhemmin päävammaan.

Taisto Ahlgren tuli suomalaisille tunnetuksi laulusta Pettäjän tie, joka ilmestyi 1973 samannimisellä albumilla. Kappale pysyi monta vuotta Radion toivotut levyt -listan kärjessä.

"En ole vieläkään oikein osannut iskostaa itselleni, kuinka kova hitti se oli", Ahlgren sanoi Helsingin Sanomissa 1999.

Juuri Pettäjän tien tulkinnasta Ahlgren muistetaan nykyäänkin, vaikka 1977 hovioikeus päätti laulun olevan jäljitelmä Eino Grönin esittämästä kappaleesta Kohtalon kukka.

Ennen esikoisalbumiaan Taisto Ahlgren oli jo keikkaillut ahkerasti vuosia, ja voittanut muun muassa iskelmälaulun Suomen mestaruuden kahdesti. Päivätyökseen hän maalasi autoja.

Taisto Ahlgren oli omalta osaltaan rikkomassa 1960-luvulla suomalaisen yhteiskunnan tabuja. Hän avioitui romaniväestön ulkopuolelle.

Asiasta uutisoitaessa Ahlgren sanoi, ettei halua "että ainoastaan menestynyttä mustalaista kohdellaan ihmisenä. Ihminen on arvo sinänsä."

Vuonna 1993 Ahlgren toivoi haastattelussa romaninuorten panostavan koulutukseen. "Minusta ei ole oikein se, että mustalaisia yritetään viedä pelkästään musiikin ja tanssin pariin. Meillä on paljon älykkäitä mustalaisnuoria, jotka pystyvät muuhunkin." Parhaimpina esimerkkeinä tästä Ahlgren piti viittä lastaan, joukossa tunnettu asianajaja Heikki Lampela.

Ahlgrenin musiikkiura loppui yllättäen 1985 sydäninfarktiin ja ohitusleikkaukseen. Sen jälkeen hän siirtyi sairauseläkkeelle.

Hän ehti levyttää viisi levyä, muun muassa Surun kahleet ja Mustalaiseks olen syntynyt, josta Ahlgren itse piti eniten.

Tuomas Peltomäki

http://www.hs.fi/muistot/a1364357314219

Vierailija
137/199 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kaikissa haastatteluissahan tuo kertoo itse sukujuuristaan. Googlaa Heikki Lampela romani, niin voit lukea suoria lainauksia.

Vierailija
138/199 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tango- ja iskelmälaulaja Taisto Ahlgren kuoli 7. kesäkuuta 2008. Hän oli 65-vuotias, syntynyt Iitissä 1943.

Ahlgren oli viime lauantaina kävelemässä Helsingin Kalliossa, kun hän yhtäkkiä kaatui. Hän kuoli myöhemmin päävammaan.

Taisto Ahlgren tuli suomalaisille tunnetuksi laulusta Pettäjän tie, joka ilmestyi 1973 samannimisellä albumilla. Kappale pysyi monta vuotta Radion toivotut levyt -listan kärjessä.

"En ole vieläkään oikein osannut iskostaa itselleni, kuinka kova hitti se oli", Ahlgren sanoi Helsingin Sanomissa 1999.

Juuri Pettäjän tien tulkinnasta Ahlgren muistetaan nykyäänkin, vaikka 1977 hovioikeus päätti laulun olevan jäljitelmä Eino Grönin esittämästä kappaleesta Kohtalon kukka.

Ennen esikoisalbumiaan Taisto Ahlgren oli jo keikkaillut ahkerasti vuosia, ja voittanut muun muassa iskelmälaulun Suomen mestaruuden kahdesti. Päivätyökseen hän maalasi autoja.

Taisto Ahlgren oli omalta osaltaan rikkomassa 1960-luvulla suomalaisen yhteiskunnan tabuja. Hän avioitui romaniväestön ulkopuolelle.

Asiasta uutisoitaessa Ahlgren sanoi, ettei halua "että ainoastaan menestynyttä mustalaista kohdellaan ihmisenä. Ihminen on arvo sinänsä."

Vuonna 1993 Ahlgren toivoi haastattelussa romaninuorten panostavan koulutukseen. "Minusta ei ole oikein se, että mustalaisia yritetään viedä pelkästään musiikin ja tanssin pariin. Meillä on paljon älykkäitä mustalaisnuoria, jotka pystyvät muuhunkin." Parhaimpina esimerkkeinä tästä Ahlgren piti viittä lastaan, joukossa tunnettu asianajaja Heikki Lampela.

Ahlgrenin musiikkiura loppui yllättäen 1985 sydäninfarktiin ja ohitusleikkaukseen. Sen jälkeen hän siirtyi sairauseläkkeelle.

Hän ehti levyttää viisi levyä, muun muassa Surun kahleet ja Mustalaiseks olen syntynyt, josta Ahlgren itse piti eniten.

Tuomas Peltomäki

http://www.hs.fi/muistot/a1364357314219

[/quote]

ihanaa beibi ihanaa

Vierailija
139/199 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistähän tuo mannejen patologinen valehtelutaipumus juontaa...erikoista et se on heidän keskuudessaan niin yleinen.

Vierailija
140/199 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:18"]

Lampela, Nykänen ja Keskinen samoissa pippalot olis ja seiskalla juttua puoleks vuodeks!

[/quote]

Lisätään vielä Tauski ja Tuksu sekä tarpeeksi juomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan