Puhuttiin miesporukalla saunassa siitä millainen nainen meille kelpaa
Heitin siinä huumorimielessä, mutta kuitenkin 100 % vakavissaan, että ottaisin ennemmin sellaisen tyhmän ja avuttoman, mutta naisellisen "barbien" naiseksi, kuin maskuliinisen "vahvan" naisen. Muut siinä nauroivat siinä, että no jos ei muita vaihtoehtoja ole, niin kyllä sen barbien mieluummin ottaisi.
Monilla naisilla ehkä väärä käsitys siitä, että tutkinnot, status tai korkea palkka tekisivät heistä jotenkin itsestäänselvästi haluttuja miesten silmissä?
Kommentit (199)
Mua ei sinänsä kiinnosta muiden kun oman miehen mielipide asiasta, mutta kysynpä silti, entä jos on ruma ja äärettömän tyhmä, mutta kiltti, hyväsydäminen ja aina valmis seksiin kuten minä. Mieheni ei ole valittanut paitsi siitä tyhmyydestä, hän väittää, että olen hänen mielestä hyvän näköinen, mutta peilistä mua katsoo vitun ruma ihminen. Niin mitä mieltä miehet tästä?
Tositilanteessa teille kelpaa kuka vaan kunhan on pillu...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:04"]
Tositilanteessa teille kelpaa kuka vaan kunhan on pillu...
[/quote]
Eikä sillä pillullakaan niin väliä, kunhan näyttää barbilta.
Onneksi tunnen monia komeita ja älykkäitä miehiä, jotka eivät kestäisi sellaisten ap:n kuvailemien tyhmien ja avuttomien, mutta naisellisten "barbien" seuraa kahta minuuttia pitempään ilman fyysistä pahoinvointia. Eikä tällaisten todellisten alfaurosten onneksi tarvitse mihinkään oksettavan muovisiin ja pakkeloituihin tyhjäpäihin tyytyäkään.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:03"]Mitä Latelaan kuuluu?
[/quote]
Just kuin Latelan poijat, perjantain junttidisco
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:35"]
Maskuliinisuus ja vahvuus eivät millään tavalla liity korkeakoulutukseen ja tulotasoon. Haloo?? Ap:n kaltaisille järjenjättiläisille ne siwan kassalla työskentelevät blondibimbot kuuluukin jäädä. Saat vertaistasi seuraa ;)
[/quote]
Kylmät ja kovat naiset usein myös pyrkivät korkealle. Pehmeämmällä luonteella varustetut hakeutuvat enemmän sairaanhoitajiksi, lastentarhanopettajiksi jne.
AP
[/quote]
Niinhän sitä luulisi, mutta kun tarpeeksi kauan katselee sairaanhoitajia ja lastenhoitajia sitä huomaa, että ihmisiä nekin on, eikä kaikilla ole sitä pehmeyttä muualla kuin vartalossa.
Toisaalta taas kun ajattelee, mitä vaaditaan juristeilta, tuomareilta, valtion korkeammilta virkamiehiltä, kirjurgeilta, tutkijoilta, tietynlainen kovuus on melkeimpä oltava - sitä alaa varten. Se ei tarkoita, etteikö juristi olisi "pehmeä" puolisona.
Naurattaa ap sinun juttusi.
[/quote]
Mä taas luulen että tutkimuksetkin tukee mun näkemyksiä. Niiden mukaan narsistit, psykopaatit ym. pääsee pitkälle työelämässäkin, usein sinne johtaviin asemiin. Nämä piirteet voi miehessä olla tietyllä tapaa hyvinkin viehättäviä, kunnes se todellinen luonne paljastuu. Ns. liian itsevarma nainen taas tuntuu miehille olevan jo ensikättelyssä luotaantyöntävä. Miehet kun kuitenkin ihastuvat naisessa enemmän niihin äidillisiin piirteisiin kuin itsevarmuuteen ja supliikkiin. Naiset joilla on kova pyrky korkealle, ovat kuitenkin keskimäärin näitä vähemmän naisellisia tapauksia. Heidän voi olla vain vaikea tajuta, että se heidän kunnianhimonsa, itsevarmuutensa ja menestyksensä ei olekaan heille samanlainen hunajapurkki kuin mitä se voi miehelle olla.
AP
[/quote]
Lakanoissa se kyllä voi olla, jos mies kaipaa vähän kiihkeämpää menoa. Näillä naisilla on korkeammat testosteronitasot, jotka tekevät naisista halukkaampia ja aktiivisempia. Tietty vellihousumies tarvii sen lahnan sänkyyn, jottei oma miehisyys murene ja on joku, jota syyttää.
Maskuliinisuus ja vahvuus eivät millään tavalla liity korkeakoulutukseen ja tulotasoon. Haloo??
Ap:n kaltaisille järjenjättiläisille ne siwan kassalla työskentelevät blondibimbot kuuluukin jäädä. Saat vertaistasi seuraa ;)
En usko että tämä edes on kenenkään miehen kirjoittama :D. Joku av-mamma siellä haluaa saada kanssamammojen tunteet kuumenemaan. Totuus on että lähes jokainen mies haluaa naisen joka miellyttää omaa silmää, se on sitten eri asia onko se juuri se barbi vai jotain ihan muuta.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:14"]
Kuulostaa siltä että yrititte vaan todistella toisillenne että ette ole ainakaan homoja.
[/quote]
Viimeks kuullu yläasteella tällasen jutun.
AP
Miksi palstalla puolustetaan modernia uranaista? Todella useinhan he ovat varsin kaukana perinteisestä tai historiallisesta naisesta.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:19"]
Nojaa, meitä on joka junaan. Minun mieheni on sanonut, että on ihanaa kun on vaimo jolle voi hankalan työpäivän jälkeen avautua työasioista niin että toinen ymmärtää. Mutta mieheni onkin älykäs, ja arvostaa kumppanissaan samoja ominaisuuksia kuin itsessään. Olemme ystäviä ja rakastavaisia, taseveraisia kumppaneita.
[/quote]
Kannattaa lukea aloitus uudestaan ja kytkeä looginen ajattelu päälle. Sanotaanko siinä että nuo mainitsemasi asiat eivät olisi toivottavia naisessa?
AP
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:09"]Miksi kukaan kouluttautuisi siksi, että olisi haluttava jonkun silmissä?? Valoja päälle nyt.
[/quote]
Tai varsinkaan jättäisi kouluttautumatta.
Mä ainakin opiskelin ihan itseni takia, en yhdenkään miehen. Ja hommasin vaativan työn ihan itseäni ajatellen, en edelleenkään miestä. Ja vaativasta työstä tupataan maksaa kovaa palkkaa, ja senkin käytän ihan itseeni ja perheeseeni (johon toki kuuluu yksi mieskin). Jos tämä ei miehille keplaa, se on voi voi, ei juurikaan mun suunnitelmia muuta.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:08"]
Puhuttiin miesporukalla seksistisiä juttuja = av-mamman tylsän päivän provovirittely.
[/quote]Hetkinen. Mitä seksismiä on siinä, jos haluaa mielummin klassisen kaavan mukaisen naisen kuin vahvan ja modernin uranaisen?
[/quote]
Klassisen kaavan mukaisen Barbie-naisen??? :-D
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:08"]
Puhuttiin miesporukalla seksistisiä juttuja = av-mamman tylsän päivän provovirittely.
[/quote]Hetkinen. Mitä seksismiä on siinä, jos haluaa mielummin klassisen kaavan mukaisen naisen kuin vahvan ja modernin uranaisen?
[/quote]
Olen kyllä kuullut, että seksuaalinen halua ei ole mikään tasa-arvoasia, mutta sen ei kai katsottu tarkoittavan miesten mielipitetiä.
AP
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:33"]
Jotenkin tuntuu, mahtaako aloittajan porukan "miehistä" yksikään kelvata kenellekään naiselle...
[/quote]
Totta kai he ovat! Ap on myös paitsi seksikäs karju, myös korkeastikoulutettu moniosaaja. Hän nyt vain päätti tehdä tällaisen vain vähän avaavan aloituksen palstalle, ja sitten hän nasevasti vastailee että ei mene noin, eikä mene noinkaan, oletteko tyhmiä - olette!
Jos totta puhutaan, niin minusta ihmisillä saa omat omat mieltymyksensä vastakkaisesta (tai samasta) sukupuolesta. Jokaisella meillä on kriteerit kumppanille, joko tiedostetut tai tiedostamattomat. Eilen joku mies valitti täällä siitä, että joillekin naisille ei kelpaa lyhyet miehet. Se on ihan tavallista, että ei kelpaa. Aivan kuten on tavallista että jotkut miehet tykkäävät panna Barbie-nukkeja :) Kenenkään ei ole pakko suostua toisen vaatimuksiin.
Silti yllättävän moni tavallinen ihminen, jolla on "vikoja" sekä luonteessa että ulkonäössä, pariutuu ja perustaa perheen ja on onnellinen. Se onkin se pääasia minusta.
Fakta on että harvalla miehellä on mahdollisuus valita sen suuremmin sitä naista :D. Sitten jotkut tollot miettivät millaisen naisen "ottaisivat".
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:03"]
Mitä Latelaan kuuluu?
[/quote]
*reps*
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:33"]
Jotenkin tuntuu, mahtaako aloittajan porukan "miehistä" yksikään kelvata kenellekään naiselle...
[/quote]
Saisko ihan erittelyn jokaisen sanan kohdalle, että mitä ne kertovat luonteenpiirteistämme?
AP
Menehän poika helsinkiin siellä näet erittäin korkeastikoulutettuja mallin näköisiä uraohjuksia joille kaltaisesi ääliöt kantavat baarissa drinkkejä kuola valuen.