Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde: kuumaa ja kylmää. Onko joku saanut tällaisen pompottelun loppumaan? Miten?

Vierailija
24.01.2022 |

Mies antaa välillä kuumaa ja välillä kylmää. Olen yrittänyt puhua asiasta ja siitä mitä tarvitsen, se onkin vähän auttanut.
Mutta silti tuntuuu ettei suhde etene.

Onko joku onnistunut rikkomaan tämän kierteen. Ilmeisesti yleensä ohjeistetaan vain päättämään vastaava suhde..

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa niin kauan kuin se kestää

Niinhän se yleensä on uusissa suhteissa, tai voi olla. Ei auta muu kuin katsoa.

Muista kiilottaa marttyyrikruunu tulevaa avioliittoa varten. Miestä ei kiinnosta ja saat olla yksin yhteisten lasten kanssa.

Mieshän pääsee helpolla huomatessaan ettet vaadi vaan ainoastaan annat.

Mistä sinä tuon keksit? Vastaavaa logiikkaa käytetään myös seksissä aivan naurettavalla tavalla, aivan kuin mies olisi aina se joka ottaa, vaikka tietysti nainenkin on!

Sanoit äsken ettet halua pelkkää panosuhdetta.

Eikä tämä sellainen olekaan.

Tässä on tullut esille asioita joista en uskonut hänen välittävän, tai muistavan, tai kiinnittäneen huuomiota.

Kukaan miehistä jotka ovat olleet vain seksin perässä ei ole millään tavalla ollut kykeneväinen lähellekään vastaavaan. Ja nyt on kyse teoista.

Eli kiellät totuuden? Haet vaan hyväksyntää, jotta voit jatkaa suhdetta.

Jatka. Miksi jauhat vielä tätä?

Kuvittelet että sinun totuus on se ainoa totuus :D

Et edes tunne minua.

Vierailija
122/135 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia aiemmat suhteesi ovat olleet? Yleensä noihin kuumaa kylmää -suhteisiin ajautuu samat ihmiset kerta toisensa jälkeen. Taustalla on mm. terveen itsensä rakastamisen puutetta.

Moni suhteeni on ollut samanlainen, eli syyllinen olen minä, tai myös minä.

Tai sitten olen päätynyt suhteeseen järkisyystä, jolloin kuuma kylmä heilahtelua ei ole, koska sellaisia tunteita ei ylipäätään ole ollenkaan. Saan olla niiltä rauhassa, mutta saan olla myös rakkaudelta rauhassa.

:( 

ap

Senpä takia parisuhde terapeutti olisi oikea osoite. Vastasiko mies mitään?

Lähdemme nyt avaamaan tätä kerros kerrokselta, niin kauan kun siihen on halua, on myös toivoa.

Yleensä vastaavat miehet eivät ole olleet halukkaita puhumaan yhtään mitään. Myös minun on vaikea puhua.

Sä et vaan näe metsää puilta. Puhe on halpaa ja kerta saa pesää, miksei "puhuisi"?

Puhumisen jälkeen ottaa paremman naisen. Oot ihan pihalla miesten tavasta toimia. Helppoja naisia käytetään kiitoratoina. Tällä hetkellä vaikutat tällaiselta naiselta.

Anteeksi vaan, mutta ei hän saa parempaa naista ;)

Aika itsekeskeistä kuvitella tietävänsä paremmin kun asianosaiset itse.

Maailma on täynnä toinen toistaan kuumempia naisia. Se on vain yksi klikkaus ja oot pihalla. Itse vaikutat omahyväiseltä hölmöltä. Jatka toki.

Ainakin varoitimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista kiilottaa marttyyrikruunu tulevaa avioliittoa varten. Miestä ei kiinnosta ja saat olla yksin yhteisten lasten kanssa.

Mistä sinä tuon keksit? Vastaavaa logiikkaa käytetään myös seksissä aivan naurettavalla tavalla, aivan kuin mies olisi aina se joka ottaa, vaikka tietysti nainenkin on!

Tässä on tullut esille asioita joista en uskonut hänen välittävän, tai muistavan, tai kiinnittäneen huuomiota.

Kukaan miehistä jotka ovat olleet vain seksin perässä ei ole millään tavalla ollut kykeneväinen lähellekään vastaavaan. Ja nyt on kyse teoista.

Et edes tunne minua.

Mies nauraa matkalla toisen naisen luo 😂

Vierailija
124/135 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edes tunne minua.

Ehkä minäkin teen niin matkalla toisen miehne luo? Et tiedä elämästäni yhtään mitään ja mitä henkilökohtaisia faktoja jätin aloituksesta pois.

Vierailija
125/135 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia aiemmat suhteesi ovat olleet? Yleensä noihin kuumaa kylmää -suhteisiin ajautuu samat ihmiset kerta toisensa jälkeen. Taustalla on mm. terveen itsensä rakastamisen puutetta.

Tai sitten olen päätynyt suhteeseen järkisyystä, jolloin kuuma kylmä heilahtelua ei ole, koska sellaisia tunteita ei ylipäätään ole ollenkaan. Saan olla niiltä rauhassa, mutta saan olla myös rakkaudelta rauhassa.

ap

Lähdemme nyt avaamaan tätä kerros kerrokselta, niin kauan kun siihen on halua, on myös toivoa.

Yleensä vastaavat miehet eivät ole olleet halukkaita puhumaan yhtään mitään. Myös minun on vaikea puhua.

Sä et vaan näe metsää puilta. Puhe on halpaa ja kerta saa pesää, miksei "puhuisi"?

Puhumisen jälkeen ottaa paremman naisen. Oot ihan pihalla miesten tavasta toimia. Helppoja naisia käytetään kiitoratoina. Tällä hetkellä vaikutat tällaiselta naiselta.

Anteeksi vaan, mutta ei hän saa parempaa naista ;)

Aika itsekeskeistä kuvitella tietävänsä paremmin kun asianosaiset itse.

Maailma on täynnä toinen toistaan kuumempia naisia. Se on vain yksi klikkaus ja oot pihalla. Itse vaikutat omahyväiseltä hölmöltä. Jatka toki.

Ainakin varoitimme.

Niin jatkankin, kunnes en enää saa suhteesta mitään, kunnes se ei enää etene. Jos niin käy.

Nyt tilanne ei ole sellainen.

Vierailija
126/135 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat! Ymmärsinkö oikein? Mies ei ole narsistinen psykopaatti sittenkään, vaan kyseessä olikin kommunikaatio ongelma? Miten voi olla mahdollista?

Vierailija
127/135 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edes tunne minua.

Ehkä minäkin teen niin matkalla toisen miehne luo? Et tiedä elämästäni yhtään mitään ja mitä henkilökohtaisia faktoja jätin aloituksesta pois.

Sopikaa ihmeessä avoimesta suhteesta.

Vierailija
128/135 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat! Ymmärsinkö oikein? Mies ei ole narsistinen psykopaatti sittenkään, vaan kyseessä olikin kommunikaatio ongelma? Miten voi olla mahdollista?

Mies on opiskellut pelimiehen aakkosia. Propsit tälle 👍

Tietää mistä naruista vedetään.

Vierailija
129/135 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä akat on hölmöjä kun juoksee noiden kusipäiden perässä, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
130/135 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä akat on hölmöjä kun juoksee noiden kusipäiden perässä, ei voi muuta sanoa.

Yhtä hölmöjä mitä tuontivaimojen tilaajatkin.

Vierailija
131/135 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, eroa ja eroa. Mies oli tuollainen ja ei muulla kuin jättämisellä loppunut!

Vierailija
132/135 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen pompottelusuhde, jonka sain jollain ihme konstilla muka-normaaliksi.

Samanlainen pompottelu tietysti jatkui lievempänä koko suhteen ajan.

Ongelma on se, että pompottelija on opetettu siihen että toimintansa on ok. Ainoa mikä tehoaa, on ultimatum: ehto sille, että suhde ei jatku jos pompottelu ei lopu. Ja sitten jos se ei lopu, niin lähtö.

Pompottelija on 15 vuoden jälkeen pompotellut jälkeeni monia muitakin naisia, ja nyt rupeaa kuulemma käytös olemaan normaalia, vissiin vanhennuttuaan jotenkin väsynyt itsekin omaan paskaan toimintamalliinsa.

Mutta jos olet jo hänen vaikutusvaltansa alla, pois et pääse ellet laita seinää vasten.

Vierailija
133/135 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei se aina noin mene. Juurihan tuossa muutama viesti sitten eräs mies kertoi, että traumojen vuoksi on vaikea sitoutua ja tarvitseee omaa aikaa asioiden miettimiseen tms.

Olen itsekin tämänkaltainen mies, takana erittäin tuskallinen avioero enkä kovin helposti ole sitoutumassa uudelleen. Olen myös introvertti ja tarvitsen omaa aikaa mietiskelyyn, omiin projekteihin, harrastuksiin jne. En pysty naihin seurustelukumppanin luona ja se näkyy juuri tällaisena tempoiluna, koska nainen suuttuu jos sanon rehellisesti miten asiat ovat vaikka vakuuttelee ymmärtävänsä.

Mutta sitten on tosiaan tuollaiset naisia tahallaan hyväksi käyttävät miehet, niitä kannattaa erityisesti varoa.

Vierailija
134/135 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ootte mieltä: Eikö ole muuta keinoa päästä pomputtelijasta eroon kuin olemalla täysin erossa miehestä? Loppuelämä vai esim vuosi-pari?

Vierailija
135/135 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää miten tässä kävi.