Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Citymarketissa nähtyä!

Vierailija
26.05.2015 |

Lihatiskillä nainen palveli jotain ukkoa, näytti sille isoa lihamötikkää (raakaa), ja asetteli sen takaisin sitten sinne laariin. Seuraava asiakas halusi täytetyn patongin, jonka myyjä sitten kaivoi sieltä vitriinistä samoilla hanskoilla, millä muutama sekunti sitten käsitteli raakaa lihaa. Ja tämä patonki oli siis sellainen missä oli kaukaa katsottuna ainakin salaattia sisällä, eli sitä ei kuumenneta. Vähän jäin monttu auki katsomaan tilannetta. itse siis myös elintarvike alalla töissä. En kyllä enää kyseisen kaupan palvelutiskeiltä mitään uskalla ostaa, jos hygienia ja tieto tuota luokkaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:22"]

Olisin erään kerran halunnut Subista ostaa puolikkaan patongin en nyt muista millä täytteellä, mutta anyway jäi tilaaminen kun näin miten tämä runsasrintainen vanhempi naistyöntekijä liikkui siellä tiskin takana astioitten äärellä, tai siis päällä. Naisen rinnat kävi jokaikisessä astiassa. Paita oli sitten myös sen näköinen. Näky on syöpynyt silmiini ikiajoiksi. Joka kerta kun näen Subin mainoiksen tulee mieleen tuo nainen.

[/quote]

Yäkkk

Vierailija
2/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin erään kerran halunnut Subista ostaa puolikkaan patongin en nyt muista millä täytteellä, mutta anyway jäi tilaaminen kun näin miten tämä runsasrintainen vanhempi naistyöntekijä liikkui siellä tiskin takana astioitten äärellä, tai siis päällä. Naisen rinnat kävi jokaikisessä astiassa. Paita oli sitten myös sen näköinen. Näky on syöpynyt silmiini ikiajoiksi. Joka kerta kun näen Subin mainoiksen tulee mieleen tuo nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:58"]

Voi v.... Mitä nillitystä voi hyvää päivää! Entäs kun samalla leikkuulaudalla leikkaa sitten possua ja nautaa yms.... Kyllä on maailmasta tehty vaikea! Entäs samalla parilla paisteaan sitten liha kala kana kasvis .... Kuolema tulee enään en syö mitään ikinä edes kraanavettä en juo koska joku lehmä on käynnyt uimassa!

[/quote]

Jos ihan oikeasti olet noin tietämätön elintarvikehygieniasta, niin en sinuna huutelis mitään.

Vierailija
4/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam raakaa lihaa!!

Vierailija
5/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihamötikkä oli nautaa, niin no problemos.

Vierailija
6/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 01:24"]Jos lihamötikkä oli nautaa, niin no problemos.
[/quote]
Miksiköhän näin päättelet?

Vierailija
7/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 01:41"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 01:24"]Jos lihamötikkä oli nautaa, niin no problemos. [/quote] Miksiköhän näin päättelet?

[/quote]

Nautaa voi syödä raakana.

Vierailija
8/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä sitten sanonut mitään?

Edes sille patonkiasiakkaalle?

sinähän se tässä olet ihan yhtä nolo kuin työntekijäkin.

Vierailija
9/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 01:24"]

Jos lihamötikkä oli nautaa, niin no problemos.

[/quote]

Kunhan syö sen leivän heti. Ehkä kuitenkin jäisi minullakin noin ajattelemattomalta ostamatta mitään. Mistä sitä tietää, vaikka tartar pihvejä on käsitelty samoilla hanskoilla kuin raakaa broileria. Voihan kaikki leivät olla jopa tehty samat käsineet kädessä, joilla on muita lihoja kosketeltu. Ja leikkeleet saa oikein hyvin leikattua sillä veitsellä, jolla leikataan sopiva pala possun ulkofileetä.

Vierailija
10/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.
Ja sitten jotkut kiukuttelee kun ei ole kunnon lihatiskiä siellä ja siellä kaupassa.
Näin siellä sit jotkut työntekijät toimii.
Eiku vaan valmiiks pakattua ostamaan.
Kaikessa on vaaransa.

Vierailija
11/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran mummotunnelin lihatiskiltä pilaantunutta lihaa. Sain siitä jonkun taudin.

Vierailija
12/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään käytti hanskoja.

Olis voinut ihan paljainkin käsin tehdä tän kaiken.

Vierailija
13/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, vähän sama ku Subwayssa kerran se tiskin takan ollut tytöntallukka pykäsi ensin edelliselle asiakkaalle jotain murha-patonkia lihoineen, ja sitten kun minä tilasin vegepihvillä omaani, niin pokkana kysyy, että voiko hän tehdä samoilla hanskoilla?! No arvaa muutaman kerran! ET VOI!!!

Vierailija
14/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 03:00"]

Joo-o, vähän sama ku Subwayssa kerran se tiskin takan ollut tytöntallukka pykäsi ensin edelliselle asiakkaalle jotain murha-patonkia lihoineen, ja sitten kun minä tilasin vegepihvillä omaani, niin pokkana kysyy, että voiko hän tehdä samoilla hanskoilla?! No arvaa muutaman kerran! ET VOI!!!

[/quote]

Tän takia en ostakaan Subista mitään.

Vierailija
15/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No nyyh. Mun subissa on 0,0000001 grammaa lihaa.

Vierailija
16/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 03:05"]

[/quote]

[/quote]

Idiootti.

Vierailija
17/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräs kesä grillillä töissä, vegaanit halusi ranskiksia ja hyvin heille upposi vaikka näkivät et on vaan yks rasvakeitin jossa tiristeltiin myös makkaraperunoita, tosin lenkkimakkaroissa taitaa olla suurin osa jotain jauhoa?

Vierailija
18/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 03:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 03:05"]

[/quote]

[/quote]

Ime lelliäs, kusipää!!!

[/quote]

Hah hah. Luuletko, ettei siihen sun kusiseen vegepihviin ole jo aiemmin koskettu "murha-hanskoilla"?

Vierailija
19/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuollaiselta myyjältä uskaltaisin hyvinkin ostaa melkein mitä vaan. Tuo kysymyshän osoittaa, että myyjä ymmärtää asian ja jopa kunnioittaa ruokavaliota ja kysyy!

Suurin osa seinän takana toimivista kokeista ei varmasti välitä, jos samaan aikaan tekee liha- ja kasvisannosta muusta kuin hygieniasta ja makuun vaikuttavista. Kun tarjoilija kantaa annoksen pöytään, se kasvisannos on hieno kasvisannos, jonka kokki ei edes kysynyt lihan kanssa käsittelystä.

Vierailija
20/34 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla subissa kerran se täyttäjä otti 3 tilausta samaan aikaan. ( ruuhkaa oli hirveästi)
Eka tilaus oli kana teryaki, toka oli meatballs, ja mun oli kananrinta. Lattoi sitten kahden ekan asiakkaan lihat siihen, ja sit mulle kerkes iskeä lihapullat siihen patongille. Sanoin vaan, että anteeksi, tilasin kyllä kananrinnan.
.
Mitä teki tää työntekijä? Kaataa meatballssit takasin sinne laariin ja laittaa kanan siihen patongin päälle. Katoin kyllä niin tyrmistyneenä, et olisimpa halunnut nähdä ilmeeni:D Itse en syö punaista lihaa, niin oksetti ajatus, että siellä olisi ollut jotain jämiä siitä lihasta.
.
Lähdin vaan kävelemään sieltä.
.
Mut järkytyin kyllä, et miten kukaan voi tolleen vaan kaataa ne lihapullat takasin laariin, ja laittaa samalle patongille sen kanan. Siis ja vielä asiakaspalvelutyössä. Ja meinata tarjota sitä asiakkaalle. Tai entä jos olisin ollut allerginen jollekkin kyseisten lihapullien sisältämälle ainesosaselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä