Ihanaa! Riikka purrasta julkaistu kirja Suomen rautarouva
Kommentit (28)
Rauta-Riikka ei anna tuumaakaan periksi wokelle ja sosialismille 💪🏻💪🏻
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vertaus sikäli, että Tatcherin jälkeen Britannia oli katuojassa. Vähän kuin Suomi nyt Purran ohjaksissa.
Mutta sehän oli lakkoilevien vasemmistolaisten vika. Vähän niin kuin nyt.
Roskakirja. Purra jo on ilmoittanut ettei hänellä ole mitään tekemistä kirjan kanssa. Se on tehty täysin ilman Purra haastatteluja tai hänen antamia tietojaan.
Päässynnä rautarouva hieman ruostumaan kun sössii ihan mahdottomasti
🤬🦍💨👴🏻🔫💪
Huutonaurua Riikkulin lapselliselle yritykselle profiloitua Thatcherinä.
Eikö Riikalle sopisi paremmin Orbanin viitta. Ovathan molemmat ansioituneet lähinnä mädättämällä maitaan ja hajoittamalla Venäjän vastaista rintamaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vertaus sikäli, että Tatcherin jälkeen Britannia oli katuojassa. Vähän kuin Suomi nyt Purran ohjaksissa.
5/5
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse hän julistautui Thatcherin ihailijaksi persujen ensimmäisessä puoluekokouksessa heti vaalien jälkeen, jossa keräsi ääniä sillä että "vähävaraisilta suomalaisilta ei leikata vaikka kokoomus haluaisi, koska se ei meille käy!"
Miten nuorena ympäristöherätyksen saanut Riikka Purra on noussut valtakunnan politiikan kärkipaikalle valtiovarainministeriksi? Mikä on ajanut Purran ajatusmaailman konservatiiviseksi ja maahanmuuttovastaiseksi?
Lauri Nurmen perusteellinen ja journalistisesti tinkimätön muotokuva yhdestä tämän hetken vaikutusvaltaisimmista ja kiistellyimmistä poliitikoista vastaa näihin ja moniin muihin kysymyksiin:
https://intokustannus.fi/kirja/riikka-purra-suomen-rautarouva/
Onko miehensä taas ryhtynyt kirjailijaksi?
Se Temu-Thatcher nyt ei ole rautarouva kuin ehkä omasta mielestään. Ja tietenkin kirjoittajansa, fanipoika Lauri Nurmen mielestä.
Ei semmoinen ainakaan minua mairittelisi, jos minua nimitettäisiin jotain historian henkilöä muistuttavaksi. Alkuperäinen on aina alkuperäinen ja parempi ja se toinen vain varjo siitä. Minulle tulisi semmoinen olo, etten ole mitään uutta ja ihmeellistä tehnyt, jos kerran jo löytyy vastaava tapaus historiasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehensä taas ryhtynyt kirjailijaksi?
Ei, vaan latvalaho-Late eli Lauri Nurmi, eikä Riikalla itsellään ole osaa eikä arpaa tuon kyseisen kirjan teossa eikä julkaisussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei semmoinen ainakaan minua mairittelisi, jos minua nimitettäisiin jotain historian henkilöä muistuttavaksi. Alkuperäinen on aina alkuperäinen ja parempi ja se toinen vain varjo siitä. Minulle tulisi semmoinen olo, etten ole mitään uutta ja ihmeellistä tehnyt, jos kerran jo löytyy vastaava tapaus historiasta.
Ei Thatcher Suomen hyvinvointivaltiota romuttanut ja tehnyt asunnottomuudesta ja köyhyydestä valtavirtaa Suomessa vaan Englannissa. Riikka tekee saman perässä ja suunta on kyllä harvinaisen selvä, mutta katuu sitä ettei leikannut enempää alusta asti.
Aika kaukana rautarouvasta. Aivan onnettomat tuhnuleikkaukset, joilla ei saatu edes taloutta kasvuun. Bensan hintakin nousi eurolla, vaaliluopausten ollessa päinvastaisia. Enemmän olisi pitänyt leikata, että olisi alkanut tapahtumaan oikeita asioita. Tämä juustohöylääminen ei vaikuta. On todettu jo monena vaalikautena sama.
Hyvin myi Sannankin kirja🤣miten kävi koronaviisikon kirjalle🤔
Vierailija kirjoitti:
Roskakirja. Purra jo on ilmoittanut ettei hänellä ole mitään tekemistä kirjan kanssa. Se on tehty täysin ilman Purra haastatteluja tai hänen antamia tietojaan.
Sinä itse olet roskaläjä. Ei minua kiinnosta tasan paskaakaan lukea sen virnuilevän Suomea tuhoavan saksilehmän omia kehujaan hänen haastatteluissa ja antamissaan tiedoissa vaan nimen omaan sen kirjan pitää olla jonkun ulkopuolisen tekemä. Eihän sillä muuten tuosta pershuorien saksilehmästä totuutta kerrottaisi, jos hänet itse päästetään ääneen. Tehköön saastainen paskaläjä oman kirjansa, nimeksi käy vaikkapa Kuinka tuhosin Suomen.