Lämpeäiskö nainen, jos kutsuisin hänet ekoille treffeille kotiini katsomaan elokuvaa?
Valitsisin jonkun klassikon, kuten tanssii susien kanssa, tai intohimon tuulet.
Tarkoituksena tietenkin muhinoida leffan aikana.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Rento voi. Ahdistuja ei kestä elokuvaa ekoilla.
Ei sitä elokuvaa ole oikeasti tarkoitus katsoa.
-AP
Näytä Patricia Rhombergin parhaimmat elokuvat. Ja siitä sitten eteenpäin. Onnea!
Jotta tuntemattoman kotiin kukaan menee ensitreffeille niin täytyy kyllä olla aika kova luotto... ja muista ettei treffikumppani todennäköisesti jaa tarkoitustasi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Eli käyt heti naisen kimppuun,kun tulee luoksesi, ja tarkoitus ei ole edes tutustua naiseen,vaan saada pillua.
Vierailija kirjoitti:
Näytä Patricia Rhombergin parhaimmat elokuvat. Ja siitä sitten eteenpäin. Onnea!
en hakua mitään paskaleffoja vaan aitoa kamaa
-AP
Itse en tulisi yhdenkään ukon kotiin ensitreffeille, mutta ehkä joku idiootti siihen suostuu. Sille varmaan käy leffa kuin leffa, joten ihan sama minkä laitat.
Mistä olet löytänyt niin hullun naisen joka suostuu tulemaan kotiisi ensitreffeille???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Eli käyt heti naisen kimppuun,kun tulee luoksesi, ja tarkoitus ei ole edes tutustua naiseen,vaan saada pillua.
Blitzkrieg on hyvä taktiikka naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tulisi yhdenkään ukon kotiin ensitreffeille, mutta ehkä joku idiootti siihen suostuu. Sille varmaan käy leffa kuin leffa, joten ihan sama minkä laitat.
Ei oo ihan sama. Jos ehdotat jotain Forrest Gumpia, niin ei varmasti tuu. Itse olet ìdiootti
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
No siinähän sitä parhaiten tutustuu :)
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet löytänyt niin hullun naisen joka suostuu tulemaan kotiisi ensitreffeille???
Kerran löysin yhden, joka tuli toisesta maasta. Kävin hakeen lentokentältä. Tuntuu hyvältä olla jännämies, koska saa naiset tekemään sellaista, mitä ne ei normaalisti tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Et sä kelpaiskaan. Olen erittäin valikoiva.
-AP
Ex-tyttiksen kanssa ei taidettu koskaan päästä yhtään elokuvaa 5 vuoden aikana loppuun asti.
Kyllähän siinä sormet eksyy tussulle hyvin helposti jo leffan alkumetreilä.
Vierailija kirjoitti:
Pretty woman pyörimään.
🤣🥶🥴😳
Nuorena menin usein tuntemattoman miehen kotiin "katsomaan leffaa". Ei pelottanut. Läksin 1500 markkaa työnnettynä rintaliiveihin.