Päivi Räsänen käräjillä. Nyt nähdään suunta mihin Suomi on menossa.
Saako ihmisellä olla mielipiteitä ja sanoa ne ääneen vai ei?
En välitä mitä Päivi on sanonut, se ei ole se pointti. Asia on saako mielipiteensä sanoa ääneen.
Saako sanoa ettei halua Suomesta m u s limi maata. Saako sanoa että fe mi ni smi on pers hees tä.
Saako sanoa että a ja yliike on aikansa elänyt uhkailumisineen ja kiristämisineen.
Kommentit (801)
Minä taas luulen, arvelen, otaksun että alkuperäisessä raamatussa ei ole homoseksuaaleja tuomittu sanallakaan, vaan se kohta on lisätty raamattuun paljon sen alkuperäisten kirjoitusten jälkeen jonkun tai joidenkin tahojen omien intressien takia. Haluttu esim hallita ja alistaa tiettyä ihmisryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku homo loukkaantuu siitä, että sanotaan homouden olevan syntiä? Ehkä tietävät alitajuisesti, että homous ei ole ns. normi, vaikka sitä kuinka yritetään tuputtaa mediassa. Raamatun mielestä ylensyöntikin on synti. Loukkaantuvatko lihavat yhtä verisesti kuin homot? Ei. Pointti on se, että Raamattua ei tulla muuttamaan, vaikka kuinka joku loukkaantuu sen sanomasta. Jokaisella on oikeus uskoa mitä haluaa. Homot uskovat, että on hienoa ja normaalia olla homo, kristityt eivät. Kristityt eivät ole kivittämässä ketään sen vuoksi. Kunhan ilmaisevat mielipiteensä. Ja homoilla on oikeus olla hyväksymättä Raamatun sanomaa ihan kuin kristityillä on oikeus pitää homojen elämäntapaa synnillisenä.
Te ns. kristityt besserwisserit olette MINUN MIELESTÄNI niitä pahimpia syntisiä.
Mielestäni teidät pitäisi kaikki kivittää kuoliaaksi.
Ja minullahan on oikeus mielipiteeseeni, eikös niin?
Kyllä. Tämä sama mielipide on islamin uskoisilla, joten oikeus mielipiteeseen uskonnonvapauden nimissä näyttää olevan sallittua.
Tämä on loputon suo, jos ihmisten arvoista ruvetaan nostamaan syytteitä tällä tasolla. Monien uskontojen mukaan eri "maalliset asiat" voivat olla syntiä. Taas eri tavalla ideologisesti ajattelevilla on näkemyksiä, jotka syrjivät esim naisia. Kummallista, että yhden ihmisen tekemiset ruoditaan syyttäjän toimesta oikeudessa hyvin tarkkaan. Näin voisi toimia loppujen lopuksi melkein kenen vaan kohdalla. Mikä tahansa "arvo" voi olla vastakkain toisen arvon kanssa ja siten syrjiä. Siis koskee meitä kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
No olis kyllä outoa, jos uskonnon perusteella saa sanoa homoja vaikka miksi ja halventaa heitä, mutta jos on esim. ateisti ei saa samalla tavalla puhua niistä uskovaisista.
Kyllä tämä on mullistavaa Suomessa, että ajetaan alas uskovaisten erityisoikeudet. Meillä työpaikalla on nähtävillä ihan sama linjaa, että aina ei voida mennä kristinuskoisten mieluhalujen mukaan, vaikka ennen onkin niin tehty jatkuvasti.
Voi sentään, montakohan kertaa tässäkin kejussu on uskovaisia nimitetty vaikka miksi! Halloo
Vierailija kirjoitti:
"Raamatun mielestä ylensyöntikin on synti."
Tuota en tiennytkään.
Samoin kuin ahneus ja kateus ja viha, ja himo jne eli ei suositella:).
Kuitenkin siis jokainen on vapaa tekemään ja ajttelemaan ihan niinkuin hyvältä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku homo loukkaantuu siitä, että sanotaan homouden olevan syntiä? Ehkä tietävät alitajuisesti, että homous ei ole ns. normi, vaikka sitä kuinka yritetään tuputtaa mediassa. Raamatun mielestä ylensyöntikin on synti. Loukkaantuvatko lihavat yhtä verisesti kuin homot? Ei. Pointti on se, että Raamattua ei tulla muuttamaan, vaikka kuinka joku loukkaantuu sen sanomasta. Jokaisella on oikeus uskoa mitä haluaa. Homot uskovat, että on hienoa ja normaalia olla homo, kristityt eivät. Kristityt eivät ole kivittämässä ketään sen vuoksi. Kunhan ilmaisevat mielipiteensä. Ja homoilla on oikeus olla hyväksymättä Raamatun sanomaa ihan kuin kristityillä on oikeus pitää homojen elämäntapaa synnillisenä.
Eivätköhän ole vallan hyvin tietoisia, että se ei ole vieläkään normi. Sen takia meillä on pride, että se joskus olisi.
Ja vaikka asia ei olisi "normi", se ei tarkoita että siinä on yhtään mitään pahaa tai paheksuttavaa. - ohis
Ei Raamattu puhukaan paheksumisesta vaan synnistä. Ei se hyödytä mitään tai ketään jos kristityt paheksuvat jotakin. Kyse on Jumalan tahdosta. Kristityt vain julistavat Jumalan tahtoa. Valitettavasti Raamatun mukaan se menee niin, että jos ei kadu syntejään ja yritä kääntyä niistä pois, ei pääse Taivaaseen. En minä tai Päivä Räsänen siitä päätä, vaan niin sanotaan Raamatussa. Ja jos uskoo siihen, niin ei voi alkaa muuttelemaan Raamatun sanomaa. Kristittyjen tehtävä on yrittää saada ihmiset kääntymään pois synneistään, jotta ihmiset saavat pelastuksen.
Maailma menee Päivi Räsäsen edustaman suuntaan pois globalistien hulluudesta normaaliin biologiaan. On vain 2 biologista sukupuolta eivätkö ne muutu mitenkään.
Globalistien aate kultti on ihmisvihamielinen ja trans agenda on satanistinen. Monella teistä ei,ole oikeata tietoa maailmasta eikä asioiden todellisuudesta, menneestä,nykyisyydestä eikä tietoa tulevasta. Koulussa ja mediassa kuulemanne ja näkemänne saasta on vienyt monelta mielenterveyden ja se oirehtii kaikessa.
Ne onnettomat jotka leikkelevät kehoaan ym ovat sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää se teksti missä Räsänen sanoo homoista pahasti.
Olen hänen twiittejään lukenut ja tasan tarkkaan hän on asiassa pysynyt. Terävin kärki ja nuhde on kohdistettu kirkkoa kohti.Ei kyse ole vain twiiteistä. Oli kirjoittanut jonkinlaisen "ohjekirjasen" jota sitten julkaistiin jonkun uskonnollisen yhteisön nettisivuilla ja siinä sanoin homoseksuaalisuuden olevan mm. sairas seksuaalisuuden muoto tai jotain vastaavaa.
Hän on siinä julkaisussa ja useissa muissa yhteyksissä väittänyt homoseksuaalisuutta psykoseksuaalisen kehityksen häiriöksi ja saanut siitä myös Lääkäriliiton vakavan huomautuksen.
Ja mitä tulee Päivin uskonnollisuuteen, niin onhan hän aika pihalla jos tältä ikiomalta harhaiselta maallikkopohjalta hyökkää Evankelisluterilaista Kirkkoa vastaan.
Ihan tekisi mieli sanoa Päivi-uskovaisille että herätkää...
Entä transaktivistit allyineen, joiden mukaan homoseksuaalisuus on genitaalipreferenssi, josta voi eheytyä antamalla mahdollisuus vastakkaisen sukupuolen värkeille ja avartamalla mieltä heteroseksin suuntaan? Genitaalifetisistiksi ja vulvafanaatikoksi nimittely on homoseksuaalisuutta patologisoivaa. Osa heistä on terveydenhuoltoalalla.
Mielestäni on aika naurettavaa, että uskontoon perustuvia mielipiteitä puidaan oikeudessa. Silloinhan oikeuslaitoksen täytyy jo ottaa kantaa kysymykseen, mitä synti tarkoittaa. Miksi uskvoaiset eivät tappele näistä keskenään jossain kirkossa? Voisivathan homoseksuaalit mennä sinne kysymään oikeutta, jos tuntevat että väärin on heistä puhuttu. Oikeuslaitoksella olisi kai tärkeämpääkin tekemistä kuin puida tämmöistä uskomushommaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita koraanista poikkipuolinen lause romaaniin.Pelkää henkesi puolesta lopun ikäsi?
Oletko lukenut Salman Rushdien Saatanalliset säkeet? Minä olen. Se on hyvä mutta vaikeatajuinen. Ja se fatwa on ajat sitten peruttu.
Hommassa oli kyse pelkästään fundamentaaliuskovaisen diktaattorin Ajatollah Khomeinin politiikasta hänen pyrkiessään tekemään Iranista uskonnollinen totalitaria. Hän tarvitsi syntipukin kuten diktaattorit aina.
Ja sinä tykkäät kun Päivi yrittää Suomessa samaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olis kyllä outoa, jos uskonnon perusteella saa sanoa homoja vaikka miksi ja halventaa heitä, mutta jos on esim. ateisti ei saa samalla tavalla puhua niistä uskovaisista.
Kyllä tämä on mullistavaa Suomessa, että ajetaan alas uskovaisten erityisoikeudet. Meillä työpaikalla on nähtävillä ihan sama linjaa, että aina ei voida mennä kristinuskoisten mieluhalujen mukaan, vaikka ennen onkin niin tehty jatkuvasti.
Voi sentään, montakohan kertaa tässäkin kejussu on uskovaisia nimitetty vaikka miksi! Halloo
Ei sentään transfoobikoiksi, vulvafanaatikoiksi ja genitaalifetisisteiksi, kuten vihervasemmisto ja transaktivistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ns. kristityt besserwisserit olette MINUN MIELESTÄNI niitä pahimpia syntisiä.
Niin on. Paitsi lain mukaan et saa varmaankaan kirjoitella nettiin väkivaltafantasioita tiettyä ihmisryhmää kohtaan. T. Kristitty
Vierailija kirjoitti:
Minä taas luulen, arvelen, otaksun että alkuperäisessä raamatussa ei ole homoseksuaaleja tuomittu sanallakaan, vaan se kohta on lisätty raamattuun paljon sen alkuperäisten kirjoitusten jälkeen jonkun tai joidenkin tahojen omien intressien takia. Haluttu esim hallita ja alistaa tiettyä ihmisryhmää.
Ja tästä syystä ei raamatun alkuperäistä, muokkaamatonta versiota, jota säilytetään vatikaanin valtavissa arkistoissa, haluta tuoda julkisuuteen, koska se olisi niin valtava mullistus ihmiskunnalle ja tietäisi loppua Ihmisten hallinnalle ja alistamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on loputon suo, jos ihmisten arvoista ruvetaan nostamaan syytteitä tällä tasolla. Monien uskontojen mukaan eri "maalliset asiat" voivat olla syntiä. Taas eri tavalla ideologisesti ajattelevilla on näkemyksiä, jotka syrjivät esim naisia. Kummallista, että yhden ihmisen tekemiset ruoditaan syyttäjän toimesta oikeudessa hyvin tarkkaan. Näin voisi toimia loppujen lopuksi melkein kenen vaan kohdalla. Mikä tahansa "arvo" voi olla vastakkain toisen arvon kanssa ja siten syrjiä. Siis koskee meitä kaikkia.
Omituinen kommentti. Jos niitä kaikkia erilaisia "syntejä" alettaisiin julistamaan kovaan ääneen, kyllä niistäkin mekkala nousisi.
Päivi on taas kuin kerman latkinut kisaa. Näkee kuinka nauttii huomiosta yli kaiken. Vaikka kymmenen nuorta tekis itsarin hänen puheidensa takia, Päivi säteilee kuin hangon keksi kun häntä syytetään rikoksesta. Jeesus olisi hänestä ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen ajatus, että kaikki joka ei vastaa nykyihmisen käsityksiä, olisi jotenkin "jälkikäteen lisättyä". Ei se opus ole kirjoitettu nykyaikana. Se on kirjoitettu aikana, jolloin maailma oli hyvin toisenlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sulla on täysi oikeus mielipiteeseesi. Jos sinä haluat kivittää kaikki uskovat kuoliaaksi, saat tietenkin olla sitä mieltä, se mielipidehän ei ole väärä. Mutta jos teet sen, silloin se muuttuu rikokseksi. Minä en loukkaannu tuosta, korkeintaan voin ihmetellä mutta ei tuolla mielipiteellä loukata ketään. Tai mä en ainakaan loukkaannu.
T.Uskova
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha eroakirkosta ennuste noussut 70:stä yli sataan :D
Päiviin me luotamme! Kiitos Päivi!!!
Minäkin kävin ajankulukseni eroamassa. En halua olla missään tekemisissä Räsäsen tai miehensä edustamien järjestöjen kanssa.
Ihan ok, mutta Päivi ei edusta Evankelisluterilaista Kirkkoa. Hän edustaa viidesläisyys-nimistä lahkokuntaa. Minä erosin puljusta jo 20 vuotta sitten koska koin sen turhaksi. Olen hiukkasen lukenut Raamattua minäkin, eikä siellä mainittu, että taivaaseen pääsisi jäsenkortilla. Enkä toisaalta edes usko taivaaseen. Koko ajatus iankaikkisuudesta saa pään särkemään pahasti.
En voi käsittää miten Räsäselle toisten ihmisten seksuaalisuus on noin iso juttu.
"Raamatun mielestä ylensyöntikin on synti."
Tuota en tiennytkään.