Naisten rinnat on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Kommentit (10)
Kyllä ne siitä valahtaa napaan asti.
Milläs korkeudella ne pitäisi olla, polvissako?
Vierailija kirjoitti:
Milläs korkeudella ne pitäisi olla, polvissako?
Lantion kohdalla
En minä voi ruumiinmuodolle mitään, rinnat on sillä korkeudella millä ovat, liiveillä niitä voi vähän kohottaa, mutta ei laskea.
Lasten takia ne tissit on ei miesten takia.
Lasten takia ne tissit on ei miesten takia.
Kannattaa lukea tietokirjallisuutta. Suosittelen tähän: Desmond Morris - Alaston apina.
Olisko miehet liian naavatappeja pituudeltaan täällä Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Lasten takia ne tissit on ei miesten takia.
Kannattaa lukea tietokirjallisuutta. Suosittelen tähän: Desmond Morris - Alaston apina.
70 luvulla väännetty miesten hypoteesi söhellys ei paljoa kerro.
Vierailija kirjoitti:
Olisko miehet liian naavatappeja pituudeltaan täällä Suomessa?
Helpompi lykätä tissien väliin kun ne ovat alempana
en mitään