Arvioi painoni (kuva)
Kommentit (120)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:06"]Oho! Pituus jäi, elikkä olen 174cm
[/quote]
Ok, eli tuossa tapauksessa veikkaukseni on 67 kg
Näytän itse melko samalta ja olen 177cm ja 72 kg
Pituus 165cm? Paino 60kg? Kauniit pohkeet. Miinusta pitkästä selästä, rehevistä reisistä ja pyöreästä mahasta.
Mies29
Kuvasta jo näkee että lihava ilman että heittää mitään numeroita. Miksi et laihduta?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:00"]
75-78kg?
[/quote]
Oikeesti??? Ooksä joku anorektikko ite???
Sanoisin n. 70 kiloa. Kaunis vartalo!!
Miten joidenkin mielestä ap on muka läski?? En ymmärrä. Mielestäni hänellä on kaunis naisellinen vartalo.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:12"]
Taas huomaa, kuinka median naisihanteen tuputtamiset on aivopessy teidänkin palstalaisten mielen! Jopa teidän naisten, luulin että vain meihin miespuolisiin!
Joku sanoi, että AP:llä on ihanan naisellisen leveä lantio. Mikä vitun lantio? Eihän AP:llä oo lantiota juuri nimeksikään! Eikä tissejä ollenkaan.
Ei edes vyötäröä kunnolla. Ja ihan varmasti myös jonkin verran alipainoinen. Mua ei sytytä tuollanen kroppa ollenkaan, enkä ymmärrä, miksi tuollasta ihannoidaan. 5-7kg lisää painoa niin näyttäis vähän ihmiseltä jo.
Muotoja, muotoja! Mä rakastan kun nainen on muodokas eikä mikään luikku. Tissiä enemmän, leveämpi lantio, erottuva vyötärö, persettäki pitää olla.
Ja ennemmin hieman pyöreä kuin laihemman puoleinen.
Tämä mun mielipide.
[/quote]
Taas joku katkera läski avautumassa. Voi eikä! Nää on aina yhtä hauskoja. :Dd
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:56"]Kuvasta jo näkee että lihava ilman että heittää mitään numeroita. Miksi et laihduta?
[/quote]
Sorry. Vahingossa laitoin yläpeukun tyhmälle kommentillesi...
Ei paina kauheen paljoo koska kyseessä ns laiha läski eli rasvaprossa suuri ja lihasta vähän. Lisäksi pienet rinnat ja siro luusto. Mutta naisena sanon silti että hyvännäköinen on, kyllä mulle kelpais jos olisin mies.
Ap on 174cm pitkä ja painaa 66kg, tiedot löytyy sivulta 2. Että lukekaa ketju älkääkä arvailko kun vastaus on jo kerrottu.
100kg