Arvioi painoni (kuva)
Kommentit (120)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:54"]
Mun mielestä tähän ketjuun kirjoittavat ovat sairaita kutsuessaan aloittajaa läskiksi. Ihan normaalipainoinen ja normaalin näköinen nainen kuvassa, ei todellakaan lihava. Ei ihmekään kun naisilla on hirveitä ulkonäköpaineita ja moni sairastuu syömishäiriöön, kun kanssaihmisten mielikuvat normaaleista vartaloista ovat niin vääristyneet. Surullista. AP, älä välitä noista kommenteista, tiedät varmasti hyvin itsekin ettei vartalossasi ole mitään vikaa.
[/quote]
ERITTÄIN HYVÄNNÄKÖINEN KROPPA - ja saa kyllä ihmetellä, millaisia haukkujat ovat ihmisinä? Luonnehäiriötä tai ainakin aggressiivisuutta ja pahansuopuutta pukkaa siihen malliin...
Osa toki provojakin...
Mun mielestä tähän ketjuun kirjoittavat ovat sairaita kutsuessaan aloittajaa läskiksi. Ihan normaalipainoinen ja normaalin näköinen nainen kuvassa, ei todellakaan lihava. Ei ihmekään kun naisilla on hirveitä ulkonäköpaineita ja moni sairastuu syömishäiriöön, kun kanssaihmisten mielikuvat normaaleista vartaloista ovat niin vääristyneet. Surullista.
AP, älä välitä noista kommenteista, tiedät varmasti hyvin itsekin ettei vartalossasi ole mitään vikaa.
Ihmeellisiä vastauksia, 80kg?! Ei sitten millään. Nainen kuvassa on hoikahko, hieman pyöreyttä mutta se on vain seksikästä. Pituudesta riippuen joku 60-65kg.
Pelkkä suora, laiha luikku ap:n kroppa. On kauniimpiakin nähty. Mut yleisellä tasollahan toi on ns. hyvä vartalo.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:42"]
Oho en ole ennen nähnyt kuvaa toisen vartalosta joka muistuttaa niin paljon omaani:O minulla vain pituus on 154 ja paino 49-50, mutta silti jotenkin todella samannäköinen ainakin tuohon kuvaan vaikka pituus onkin eri :)
[/quote]
Samat sanat, mutta olen 160/60. Niin samannäköisiä niin erilaisilla mittasuhteilla, jännää.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:47"]
Näytät pitkäraajaiselle joten olet varmasti yli 170cm, ehkä reilustikin joten veikkaan 89-94kg. Yläkroppa on siro, mutta alaosa on liian leveä ja löysä.
[/quote]
Lol, se on vartalonmalli eikä se siitä muutu vaikka kuinka laihduttaisi :) Reidethän ap:lla on tosi hoikat mutta malliltaan ap on päärynä ja hänellä on tuollaiset "ratsastushousut", niitä ei saa juuri millään pois, vaikka olisi miten alipainoinen.
Joku veikkaa 94kg :D. Buahahaha :D. Kateellinen much?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:01"]
Oon kyllä kuullut jenkkakahvoista mutta sulla näyttäs olevan perskahvat.
[/quote]
Ne on ratsastushousut, joista et ole kuullut etkä ilmeisesti nähnytkään.
[/quote]
Hä, mitkä on ratsastushousut?
Harmi tosiaan kun tissit ei ole isommat. Muuten olisi oikein hyvä. Mutta niinhän se usein naisilla menee, että jos on alavartalossa muotoa, ei sitä ole riittänyt ylävartaloon. Näillä mennään.
Taas huomaa, kuinka median naisihanteen tuputtamiset on aivopessy teidänkin palstalaisten mielen! Jopa teidän naisten, luulin että vain meihin miespuolisiin!
Joku sanoi, että AP:llä on ihanan naisellisen leveä lantio. Mikä vitun lantio? Eihän AP:llä oo lantiota juuri nimeksikään! Eikä tissejä ollenkaan.
Ei edes vyötäröä kunnolla. Ja ihan varmasti myös jonkin verran alipainoinen. Mua ei sytytä tuollanen kroppa ollenkaan, enkä ymmärrä, miksi tuollasta ihannoidaan. 5-7kg lisää painoa niin näyttäis vähän ihmiseltä jo.
Muotoja, muotoja! Mä rakastan kun nainen on muodokas eikä mikään luikku. Tissiä enemmän, leveämpi lantio, erottuva vyötärö, persettäki pitää olla.
Ja ennemmin hieman pyöreä kuin laihemman puoleinen.
Tämä mun mielipide.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:00"]Kaunis vartalo!
[/quote]
Ei ole. Aika pulska tyttö.
[/quote] huonoitsetuntoinen taas huutelemassa..
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:12"]Taas huomaa, kuinka median naisihanteen tuputtamiset on aivopessy teidänkin palstalaisten mielen! Jopa teidän naisten, luulin että vain meihin miespuolisiin!
Joku sanoi, että AP:llä on ihanan naisellisen leveä lantio. Mikä vitun lantio? Eihän AP:llä oo lantiota juuri nimeksikään! Eikä tissejä ollenkaan.
Ei edes vyötäröä kunnolla. Ja ihan varmasti myös jonkin verran alipainoinen. Mua ei sytytä tuollanen kroppa ollenkaan, enkä ymmärrä, miksi tuollasta ihannoidaan. 5-7kg lisää painoa niin näyttäis vähän ihmiseltä jo.
Muotoja, muotoja! Mä rakastan kun nainen on muodokas eikä mikään luikku. Tissiä enemmän, leveämpi lantio, erottuva vyötärö, persettäki pitää olla.
Ja ennemmin hieman pyöreä kuin laihemman puoleinen.
Tämä mun mielipide.
[/quote]
Makunsa kullakin! Mut ap:llä on kaunis vartalo josta moni mies varmasti tykkää! ;) Jotkut tykkää hoikemmista ja jotkut meistä isommista :)
Ne jotka veikkaavat aivan naurettavan korkeita painoja - taitavat itse olla jotain sadan kilon keijukaisia, jotka näkevät itsensä vääristyneen hoikkana???
Suurin osa suomalaisista aikuisista naisista kyllä on ylipainoisia, mutta kuvan nainen ei sitä selvästikään ole!
Erittäin hyvännöinen ihokin - terve ja normaali olemus ;)