Hei 155cm naiset!
Voisitko seurustella itesi pituisen miehen kanssa? Jos et, niin miksi mies ei saisi olla lyhyt? Et sinunkaan kehosi ole välttämättä täydellinen!
Kommentit (23)
No ei sen pidemmän miehenkään kroppa ole välttämättä täydellinen.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:40"]No ei sen pidemmän miehenkään kroppa ole välttämättä täydellinen.
[/quote]
Harvanpa kroppa on. Lyhyt mies ei vaan kuulu miesihanteisiini
-2
Olen naimisissa 155cm pituisen miehen kanssa :D itse olen 156cm
Olen 157cm ja mieheni 190cm. Olisin tyytyväinen hyvin myös siinä 170cm hujakoilla olevaan mutta alle 160cm ei ihan natsaisi. Ystävä piirissäni on vähän minua pitempi mies ja todella mukava eli luonne on kyllä pituutta tärkeämpi
Olen 162 ja mieheni 207 :) ollaan saman pituisia.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:46"]Naiset ovat julmia.
[/quote]
Ja miehetkö eivät katso ulkonäköä?
Yli 20 cm pituusero näyttää typerältä.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 16:48"]Yli 20 cm pituusero näyttää typerältä.
[/quote]
Itse näytät typerältä:)
Tottakai voisin, mutta jostakin syystä lyhyet miehet eivät ole ikinä kiinnostuneet minusta.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:39"]No olen 152cm, mutta vastaan silti. Ei, en todellakaan voisi seurustella. Kaipaan mieheltä miehisyyttä. Onneksi mieheni onkin 45cm minua pidempi
[/quote]
Ja lyhytkö mies ei voi olla miehekäs? Tuo saa itsesi kuulostamaan pikkutytöltä.
Jostain syystä lyhyet miehet eivät ole kiinnostuneita minusta, mutta pitkät ovat.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 16:48"]Yli 20 cm pituusero näyttää typerältä.
[/quote]
Itse näytät typerältä:)
[/quote]
En näytä. Jos pariskunnalla on yli 20cm eroa, niin se ei todellakaan näytä hyvältä vaan naurettavalta.
Oon 157cm ja mies 171cm. Minulle mies on juuri sopivan pituinen, voin käyttää korkkareitakin ja olla sielti miestä lyhyempi. Aluksi kun seurustelumme alkoi, mua vähän "häiritsi" se, että mies saattoi olla lyhyempi kuin osa kavereistani. Etenkin jos kavereilla oli korkkarit. Nyt kuuden vuoden jälkeen ei häiritse enää yhtään sekään. Hän on juuri sopivan pituinen minulle (: ♡
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:39"]No olen 152cm, mutta vastaan silti. Ei, en todellakaan voisi seurustella. Kaipaan mieheltä miehisyyttä. Onneksi mieheni onkin 45cm minua pidempi
[/quote]
[/quote]
155cm mies miehekäs? :----D
Tiedän monta lyhyttä miestä joka on miehekäs ja isointa kullia olen saanut lyhyeltä mieheltä ja se oli valtava! Ehdottomasti voisin, jos ilisin sinkku.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:15"]Tiedän monta lyhyttä miestä joka on miehekäs ja isointa kullia olen saanut lyhyeltä mieheltä ja se oli valtava! Ehdottomasti voisin, jos ilisin sinkku.
[/quote]
Niin paitsi että olen itse 167 pitkä, joten en siis kuulu tähän ketjuun.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:39"]No olen 152cm, mutta vastaan silti. Ei, en todellakaan voisi seurustella. Kaipaan mieheltä miehisyyttä. Onneksi mieheni onkin 45cm minua pidempi
[/quote]
[/quote]
Saakai jokaisella olla omat ihanteet?
No olen 152cm, mutta vastaan silti. Ei, en todellakaan voisi seurustella. Kaipaan mieheltä miehisyyttä. Onneksi mieheni onkin 45cm minua pidempi