Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MOT tutkinut olemattomia työpaikkailmoituksia

Vierailija
15.12.2025 |

Erikoista, että MOT ottaa asian esille vasta vuonna 2025. Tämä sumutusilmiö on ollut jo silloin kun itse olin työttömänä noin 10 vuotta sitten. Hain tiettyjä työpaikkoja, niin paikat olivat joko jo täytetty ennen hakuajan päättymistä, tai talon sisältä oli löydetty sopiva henkilö, mutta paikka yhä avoinna, eli haamupaikka. Ei tämä mikään uusi ilmiö ole, täten saadaan työttömät vain näyttämään huonommilta mitä oikeasti ovat ja tämän varjolla pystytään puljaamaan työttömyyskorvauksia ja muita tukia, koska työpaikkojen määräksi ilmoitetaan paljon suurempi osuus kuin niitä oikeasti avoinna on, eli työttömät ovat hallituksen ja yleisen mielipiteen mukaan huonoja ja laiskoja kun eivät löydä itselleen työtä. Jännää, eiks vaan ?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOT tänään !

Vierailija
2/3 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee täysin moneen virastoon ja moneen työpaikkaan. Kuinka paljon tehdäänkään Suomessa turhaa työtä ja osaksi tarkoitus saada näyttämään itsensä ja puljunsa tärkeämmältä mitä on, saada lisää resurssseja ja ehkä joissain tapauksissa käyttää valta-asemaa väärin, jotta pääsee häiritsemään itse asiakkaita? K

Kuvitelkaa jos vaikka  joku viranomainen haluaa häiritä jotain asiakasta? Kaikkea voidaan yrittää ja keksiä. Toivottavasti ei sentään rikoksia voida tehtailla vapaasti esim. julkisissalaitoksidsa veronmaksajien rahoilla harrastetaan asiakkaan häirintää  ja jopa tehdään rikoksia  asiakkaalle. Ei kai verorahoja ole siihen tarkoitettu. Onneksi lainsäädäntö koskee myös viranomaisia ja julkisia palveluita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella puolella työt on pakko pistää hakuun vaikka tekijä olisi jo valmiina. Huomiota voisi kiinnittää myös niihin rekryfirmoihin mitkä kopioivat yritysten itsensä laittamia ilmoituksia, ilmoittavat paikkoja mitä ei oikeasti ole olemassa ja pitävät samoja ilmoituksia näkyvillä mutta eivät ikinä vastaa hakijoille yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän