Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä säilytät käytössä olevaa voiveistä?

Vierailija
23.01.2022 |

Tämä ei liity asiaan, mutta itse käytän vain puisia voiveitsiä, rasva pysyy paljon paremmin veitsessä ja on parempi levittää. Ihmettelen tavallisen veitsen käyttäjiä.

Itse kysymykseen nyt vastaan itsekin, että säilytän voiveistä rasvapaketin päällä jääkaapissa. Mihin se paremmin sopisi, siitä sen löytää.
Olen huomannut ettei moni toimi näin, siksi ajattelin kysyä, mihin te sen veitsen laitatte?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laitan aina paketista suoraan lasiseen voirasiaan.

Voiveitsen säilytän jääkaapissa tuon rasian päällä. Siellä siinä mahdollisesti olevat voijäämät eivät härskiinny - kuten ei se voikaan siinä rasiassa. Ja ainakaan kissat eivät käy nuolemassa sitä.

Vierailija
62/71 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasian kansi on kauppalikainen

Miksihän me olla kuoltu jo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän me olla kuoltu jo?

*ei*

Vierailija
64/71 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, yllättävää, miten moni säilyttää likaista veistä jääkaapissa.

Meillä levitettä otetaan aina puhtaalla veitsellä, joka käytön jälkeen menee pesukoneeseen. Olen pitänyt tätä aivan itsestäänselvyytenä ja osana normaalia hygieniaa.

Vierailija
65/71 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskipöydällä.

Vierailija
66/71 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se voiveitsi on ihan pesemättömänä käytön jälkeen, toki enimmät pyyhitty pois, siinä pöydällä missä on puukko ja juustohöyläkin. Ehkä kerta viikkoon tulee se pestyä, tai edes sitä juustohöylääkään, vaikka siihenkin on kuivunut juustoa. Tiedätkö mitä, me ollaan todella terveitä, harvoin sairastetaan, ja muutoin meillä on kyllä ihan siistiä. Että ei mitään sottapyttyjä olla.

Aivan hysteeristä touhua tuo että siihen suunnilleen muka kuolee kun sen veitsen säilyttää pöydällä..

No, jotkuthan pesee kädetkin sen jälkeen kun ovat rapsuttaneet koiraa.. 😂

Vierailija
67/71 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on myös muutkin kauppatavarat jotka olet ostanut.

Niin on ja siksi niiden päällä ei säilytetä aterimia.

Mutta kosket niihin päivittäin paljain käsin. Avaat jääkaapin, pesetkö heti sillä sekunnilla kädet? Otat jääkaapista juotavaa, siihen on koskettu jo kaupassa ja säilytät sitä siellä. Koskettuasi purkkiin/pulloon, pesetkö heti sen jälkeen kädet?

68/71 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyyyi, yök, tavallisella veitsellä otetaan, ja se menee joka käytön jälkeen pesuun. Inhottaisi laittaa läkaikkien kädessä ollutta veistä jääkaappiin ja käyttää aina uudestaan. Älä ihmettele, jos teillä maha- ja flunssataudit pyörii…

Älä nyt liiottele. 

Vierailija
69/71 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolestani en voi vastata, kun en käytä mitään rasvoja leivän päällä, mutta mies jättää aina omansa tiskipöydälle, mistä minä sen sitten aina laitan tiskikoneeseen kun en tykkää likaisista astioista tiskipöydällä. 

Jaa, etkö koskaan tee kenellekään perheessä voileipiä?

Et edes ulkoiluretkelle, tai vaikkapa pitkälle automatkalle, jossa välissä voi pysähtyä ja syödä eväät ja hörppäistä kahvit termoskannusta.

Ainakin meidän perheessä käydään talvisin pitkillä hiihtoretkillä ja syksyin marjamatkoilla oudommissakin metsissä.

Välissä noilla retkillä on mukava istahtaa ja syödä repussa olevat voileivät ja juoda kahvit ja mehut.

Jos itse et käyta rasvaa mitään rasvoja leivissä, ei se tarkoita sitä, etteivät muutkaan perheessä jotain rasvaa leipien välissä.

Iteselläni kolestroli ongelma ja verenpainetta vaikka olenkin normaali painoinen.

Käytän siksi leivän päällä Pro Activ levitettä, salaattia ja Polar 5 % juustoa.

Muu perhe syö normaalisti.

En ole se jolle vastasit mutta kyllä käydään ulkona ja retkillä. Ja teen eväitä koko perheelle. Mutta meillä kukaan ei laita leivän väliin tai päälle rasvaa, eikä edes osaa vaatia sitä. Ei sen puuttumista edes huomaa jos välissä on muuta.

Vierailija
70/71 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän puista. Pidän rasian päällä ja pesuun, kun vaihdan rasiaa.

Minulla on suht tyhjä jääkaappi aina

Vierailija
71/71 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki veitset olisivat pian tiskissä, jos voi levitettäisiin joka kerta eri veitsellä.

Minulla on voiveitsi jääkaapissa rasian päällä.

Etsin kirpparilta nimenomaan sellaisen veitsen,

Jossa kädensija ei ole metallia, koska metallinen on jääkaapista otettuna ikävän kylmä käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä