Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö mielellänne häissä?

Vierailija
23.01.2022 |

Nyt saa sanoa suoraan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan.

Aivan pakolliset eli omien sisarten häät lusin läpi oksennus kurkussa.

Kaikkiin muihin hääkutsuihin olen jo vuosikymmenet ystävällisesti vastannut, että en valitettavasti pääse osallistumaan mutta sydämelliset onnittelut.

Vaikutat vastenmieliseltä ihmiseltä.

Vierailija
22/34 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita on rennot, pienen piirin vapaamuotoiset häät. Ihan parhaat missä olen ollut, oli maistraattivihkiminen. Vihkitilaisuus, ravintolaillallinen ja kotiin, max 4h keikka.

Kamalimpia ovat isot häät jossain juupajoen perähikiällä, jonne matkustat viisi tuntia aamuyöllä seistäksesi tuntikaupalla puku päällä ulkona helteessä kun avioparia pitää odottaa milloin mistäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo ja tavallaan en. Häät on iloisia juhlia joissa on yleensä paljon hyvää ruokaa, juomaa ja musiikkia. Mutta oman onnettoman rakkauselämän joutuu tavallaan kohtaamaan ja tiedostamaan siinä kun katsoo toisten rakkautta. Aina itkettää häissä, ei liikutuksesta vaan siksi että haluaisin itse kokea jonkun kanssa saman ja sitä vaan miettii tuleeko mun vuoro koskaan. Sitten jos on isot häät eikä tunne hääparia niin kovin hyvin ja suurinta osaa vieraista ollenkaan, häät voi olla vähän kiusalliset. Aina ne isot juhlat pitää vielä järjestää jossain pöpelikössä niin että on pakko mennä autolla kun kirkosta juhlapaikalle on matkaa eikä voi nauttia virvokkeita jos meinaa ajaa yöksi lähimpään hotelliin sen 30 km.

Vierailija
24/34 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään! Ihmettelen että kuka ei tykkää? Hyvää ruokaa ja juomaa, ihmiset iloisia, musiikkia, neurua ja tanssia koko ilta.

Miksi aina pitää miettiä vain rahaa? Maksan mielelläni häälahjat, majoitukset ym ihan jo hauskan illan vuoksi.

Sama täällä. Niin paljon mahtuu vuoteen sitä tasaista "harmaatakin" arkea, että on oikein mukava päästä juhlimaan joskus kunnolla. Ja mikä sen kauniimpaa, kuin juhlia rakkautta. Vihaa mahtuu maailmaan liikaa.

Vierailija
25/34 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Aivan joutavaa pelleilyä. Kohta erotaan kuitenkin. Voisko järjestää erojuhlat sitten?

Vierailija
26/34 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään! Ihmettelen että kuka ei tykkää? Hyvää ruokaa ja juomaa, ihmiset iloisia, musiikkia, neurua ja tanssia koko ilta.

Miksi aina pitää miettiä vain rahaa? Maksan mielelläni häälahjat, majoitukset ym ihan jo hauskan illan vuoksi.

Sama täällä. Niin paljon mahtuu vuoteen sitä tasaista "harmaatakin" arkea, että on oikein mukava päästä juhlimaan joskus kunnolla. Ja mikä sen kauniimpaa, kuin juhlia rakkautta. Vihaa mahtuu maailmaan liikaa.

Yllättävän monissa häissä ruoka, juoma ja ohjelma ei ole hyvää. Enemminkin tuskallista ja kiusallista.

Vierailija
27/34 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Olen aina ollut sellainen, että lähinnä vain ahdistun juhlista. Kaikki se juhlavaatteiden etsiminen ym. Ja häät kestääkin vielä koko päivän, pakko olla sosiaalinen koko päivä.

Olen toki kiitollinen kaikista niistä kutsuista, joita olen elämäni varrella saanut. Kaikkiin olen osallistunut tietenkin.

Vierailija
28/34 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ollenkaan.

Vierailija
29/34 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään! Ja mielelläni panostan itsekin toisten häihin!

Vierailija
30/34 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, suoraan sanottuna ei hirmuisesti nappaa. Olen muutamissa ollut, omani mukaanlukien, ja ihan asiallisesti siellä käyttäytynyt. Jotenkin vain siellä on enemmän ja vähemmän vaivaantunut olo sen kaiken höösäyksen ja pönötyksen keskellä.

Häät ovat naisten juhla 90 prosenttisesti. Sulhanenkin on paikalla lähinnä siksi että semmoinen nyt vain on yleensä ollut tapana olla häissä mukana.

Olen yhä enemmän alkanut ymmärtää kulttuureja joissa naiset järjestävät omat hääjuhlansa, ja miehet vastaavasti omansa. Sitten vain todetaan näitten juhlien jälkeen että nuo ovat nyt sitten naimisissa, ja thats it.

Yleensä ottaen tyhjänpäiväistä rahan tuhlausta. Nuorellaparilla on satavarmasti tuhat ja yksi tärkeämpää rahanreikää tulevaisuudessa, kuin syöttää ja juottaa sukulaisia. Pöljimmät ottavat velkaa nämä "ikimuistoiset" juhlat järjestääkseen.

Vierailija
31/34 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään juhlia muiden häissä ja toivon, että jonain päivänä itse olen myös se joka kustantaa juhlat, joissa vieraat todella viihtyvät. Ei siis mitään prinsessahöpöhöpö häitä.

Vierailija
32/34 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, inhoan useampia perhejuhlia. Häiden erityisiä inhotuksenaiheita ovat kirkon puuduttavan tylsä seremonia ja meluisat urut ja vastaanotolla pöydissä pönöttäminen ja kiusalliset hääleikit. Jos voi vetää kunnon kännit, niin loppuillasta voi olla ihan hauskaakin.

Vierailija
33/34 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin paljon mielummin kuin hautajaisissa. Minusta on kiva, kun on juhlia ja varsinkin tuollaisia hyvän mielen juhlia.

Vierailija
34/34 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana en tykännyt, kaikki häät tuntuivat olevan toistensa kopioita. Mutta viime vuosina kun on juhlinut oman ikäluokkani (30v) häitä, on ollut niin persoonallisia ja hääparin itsensä näköisiä juhlia että olen nauttinut täysin rinnoin. Ihanaa, kun oma sukupolvi uskaltaa jo skipata kirkot ja valkoiset mekot ja sen sijaan on ollut todella tunnelmallisia siviilivihkimisiä ja ikimuistoisia juhlia jotka kaikki ovat olleet niin erilaisia kokemuksia. Juhliin on panostettu kunnolla eikä todellakaan mietitty se edellä mitä häissä "kuuluisi" olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi