Montako kertaa olet käyny koronatestissä tässä parin vuoden aikana?
Kommentit (47)
Mun yksi tuttu kertoi just, että on käynyt jo seitsemän kertaa kokeessa. Kamalaa, mulle jo se ensimmäinen, ja toistaiseksi ainoa, kerta oli inhottava kokemus 😰
5 virallista testiä, 1 kotitesti. Olen sote alalla.
En kertaakaan. Meidän nelihenkisestä perheestä yksi on kerran käynyt testissä koko koronan aikana.
2 ja toisella kertaa positiivinen tulos.
En kertaakaan. Rokotettu kolme kertaa.
En kertaakaan, ei minulla ole ollut edes normiflunssaa vuosiin. Joskus herään ja kurkku on vähän karhea, siinä minun "flunssa".
En kertaakaan. Yksi ulkomaanmatka takana, mihin riitti todistus. Mitään oireita, eikä altistumisia festareista (ne mitkä toteutuneet), junamatkoista ja muusta normaalista elämisestä huolimatta ei ole ollut.
Tikkua ei ole pyöritelty nenänielussa kertaakaan.
Kolme kertaa on kyllä rokotettu ja FFP2-maski on aina naamalla, kun tuolla kuljen busseissa, kaupoissa ja työpaikan yleisissä tiloissa maskittomien tai pelkkiä kirurginlappuja naamallaan pitävien keskuudessa.
Tautia ei ole tullut minkään variantin muodossa, ainakaan oireellisena.
Kerran oli Koronavilkun ilmoittama altistus, mutta ei oireita, joten todennäköisesti ei tartuntaakaan. Tein jonkin aikaa varmuuden vuoksi etätöitä omaehtoisessa karanteenissa, koska työn luonne sen sallii. Oireettoman eristäytyneen testaus on vähän turhaa.
En kertaakaan. En ole ollut kipeänä eikä ole ollut syytä epäillä tartuntaa.
0 kertaa, en ole muutenkaan ollut kipeä viimeiseen 3 vuoteen
Vain yhden kerran, ja tulos oli positiivinen. Olin edellisenä iltana tehnyt kotitestin, jonka tulos oli myös positiivinen. Oli lievä tauti.
En muista, 5-6x, kotitestejä 2kpl.
T. Varhaiskasvatuksesta
En kertaakaan, eikä tulisi mieleenkään mennä täysin toimimattomaan PCR-pilipalitestiin.
En yhtään kertaa. En ole minäkään ollut kipeänä tänä aikana. Yleensä olen ollut noin kerran vuodessa normaaliflunsassa.
Mutta nyt en siis sitäkään. Normaalisti liikun ja hoidan asoitani. En käytä maskia kuin kirjastossa, ettei vaan suljeta sen vuoksi.
Käsiä pesen, kuten olen pessyt tätä ennenkin.
En kertaakaan enkä aio mennäkään