Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muka syö voileipäkakkuja?

Vierailija
24.05.2015 |

Oksettaa se majoneesin ja muiden töhnien määrä! Koko yhdistelmä ei vain toimi. Juhlien kauhistus on se jos tarjolla ei ole oikeastaan muuta kuin voileipäkakkuja. 

Kuka täällä oikeasti syö niitä? Harmitti kun sukulainen oli ostanut kalliin voileipäkakun juhliin ja oikeastaan kukaan ei syönyt sitä joten roskiin vaan.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina inhonnut voileipäkakkuja. Luulin olevani ainoa! 

Vierailija
42/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää voileipäkakkuja. Lapsuuden traumat ehkä, nykyään voipi olla parempia. En vaan pysty edes maistamaan, kun aikaisemmilla yrityksillä se majoneesiyliannostus on saanut aikaa oksennusrefleksin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en syö, hyi olkoon! Myös kaikki suolaiset piirakat ovat kamalia, rasvainen taikina ja rasvainen juustotäyte höystettynä epämääräisillä sattumilla lihaa tms. En vain ymmärrä. Pasteijat ja karjalanpiirakat ovat ok suolaisista tarjottavista.

Voileipäkakuissa se epämääräinen sötkötys täytteenä inhottaa. Tavalliset voileivätkin syön mieluiten vain yhdellä päällisellä, korkeintaan voi olla jotain kasvista yhdistettynä kinkkuun tai juustoon. Raikkaat, yksinkertaiset maut ovat minun mieleeni.

Vierailija
44/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, miltä voileipäkakku maistuu. Olen syönyt sellaista viimeksi joskus lapsena mummon 80-vuotispäivillä. Nyt googlasin niitä, ja täytyy sanoa, että todella ällöttävältä näyttävät. Kylmää kinkkua, tomaattia, paahtoleipää ja järjettömmät määrät tuorejuustoa, hrr...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi