Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muka syö voileipäkakkuja?

Vierailija
24.05.2015 |

Oksettaa se majoneesin ja muiden töhnien määrä! Koko yhdistelmä ei vain toimi. Juhlien kauhistus on se jos tarjolla ei ole oikeastaan muuta kuin voileipäkakkuja. 

Kuka täällä oikeasti syö niitä? Harmitti kun sukulainen oli ostanut kalliin voileipäkakun juhliin ja oikeastaan kukaan ei syönyt sitä joten roskiin vaan.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin parit lohivoileipäkakut ja saa luvan kelvata. Itse oon syönyt hyviä voileipäkakkuja jotka on konditoria tehnyt. Ei pidä itse alkaa tekemään jos ei oo taitoa. 

Vierailija
22/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehdyt voileipäkakut on ihania, nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypäs googlata.

Vierailija
24/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:42"]

Vaikka rakastan voileipäkakkuja, niin välillä ne saa oksennusrefleksin: italiansalaatti välissä, keltasipulipaloja välissä ja joskus myös ollut kermavaahdolla kuorrutettu voileipäkakku

[/quote]

Onpa ollut surkea kokki. 

Vierailija
25/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas oksennellaan ruoan takia. Näin vain meillä täällä lintukodossa:(.

Vierailija
26/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:42"]

Vaikka rakastan voileipäkakkuja, niin välillä ne saa oksennusrefleksin: italiansalaatti välissä, keltasipulipaloja välissä ja joskus myös ollut kermavaahdolla kuorrutettu voileipäkakku

[/quote]

Onpa ollut surkea kokki. 
[/quote]

Nuihin olen siis törmännyt useammassa kakussa, en pelkästään yhdessä kakussa, valitettavasti. Nykyisin sörkin hiukan epäluuloisesti kakkua ennenkuin uskallan ottaa palaa. Raaka keltasipuli ei vain sovi voileipäkakkuun, siitä italiansalaatista puhumattakaan

Vierailija
27/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa valmistujaisissani tarjottiin voileipäkakkua ja hyvin teki kauppansa! Ei ole niin makeaa kuin kermakakku ja meillä ei ainakaan majoneesia siihen laitettu :)

Vierailija
28/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suvussa useampi taituri jotka tekee tosi hyviä. En itsekään välittänyt lapsena mutta nykyään ihan suurta herkkua. Parasta synttäripöydässä, nam! :)

Vierailija
29/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks ap tää "mangojuustokakkuvouhottaja"?

Vierailija
30/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin ja söisin kyllä, mut juhlissa joissa oon ollut niin usein tarjolla on ollut vain se lihaversio. Ja minä kun ruokavammailen ja en punaista lihaa syö... kala- tai kasvisversio maistuis kyllä oikein hyvin :)

Vierailija
31/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:37"]

Minäkin rakastan voileipäkakkuja!

[/quote]

Samat sanat, vain kovin harvoin sitä on tarjolla :)

Vierailija
32/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakku on ihan parasta! En ole juhlissa huomannut että se ei jollekin kelpaisi, hyvin tuntuu maistuvan.

Vierailija
33/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah voileipäkakut on ihan parhaita!

Vierailija
34/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän voileipäkakussa on kana-kasvis-möhnä ja päällä tuorejuusto-sulatejuustolevite. Ihan törkeen hyvää!

Vierailija
35/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:08"]Mä tykkäisin ja söisin kyllä, mut juhlissa joissa oon ollut niin usein tarjolla on ollut vain se lihaversio. Ja minä kun ruokavammailen ja en punaista lihaa syö... kala- tai kasvisversio maistuis kyllä oikein hyvin :)
[/quote]
Mä taas törmään usein kalaversioon ja oon allerginen kalalle. Vähän harmittaa. :( omiin valmistujaisiin teen lohivoileipäkakun ja kinkkuvoileipäkakun.

Vierailija
36/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä, mutta melkein kaikki muut niistä näyttävät pitävän. Ei niihin juuri kukaan kyllä majoneesia laita. Tuorejuusto taitaa olla yleisin. Pojan ylppäreihin tein ekan kerran ihan itse ja hyvin onnistui. Meillä oli kala- ja lihaversio. Ajattelin tehdä kasvisversion, mutta ei ollut niin paljon porukkaa, joten kasvisyöjät saivat tyytyä salaattiin ja voileipiin, joita tein vegaanisena varta vasten. 

Vierailija
37/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 lisää, voileipiin ilman voita. 

Vierailija
38/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut ihmistä joka niitä ei söisi! Meillä yleensä on aina joko voileipäkakkua (kala ja liha), ikinä niihin ei mitään kuvottavaa italiansalaatteja tai muuta kökköä ole laitettu.. Tai sitten tarjotaan suolaistapiirakkaa useaa lajia, esim tonnikala-koskenlaskija, kinkku-paprika, poro-kantarelli, kana-aurajuusto, jauheliha-tomaatti jne. Aina on tullut kehuja ja kaikki on mennyt viimeistä murua myöten. Lisänä on ollut pasteijoita, karjalanpiirakoita ja munavoita, tms suolaista herkkua. Makeista ei kukaan juurikaan välitä.

Vierailija
39/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:04"]

Onks ap tää "mangojuustokakkuvouhottaja"?

[/quote]

En sentään :D

-ap

Vierailija
40/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmmm... parhautta.