Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka muka syö voileipäkakkuja?

Vierailija
24.05.2015 |

Oksettaa se majoneesin ja muiden töhnien määrä! Koko yhdistelmä ei vain toimi. Juhlien kauhistus on se jos tarjolla ei ole oikeastaan muuta kuin voileipäkakkuja. 

Kuka täällä oikeasti syö niitä? Harmitti kun sukulainen oli ostanut kalliin voileipäkakun juhliin ja oikeastaan kukaan ei syönyt sitä joten roskiin vaan.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk yäk yäk en minä ainakaan. Onneksi niitä juhlissa harvoin näkee, ovat olleet muodissa viimeksi noin 20 vuotta sitten...

Vierailija
2/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam nam, voileipäkakut on vaan niin hyviä! Mun mielestä hyvin tehty voileipäkakku kuuluu ehdottomasti juhlien kahvipöytään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älkää käyttäkö italiansalaattia... Hyh.

Vierailija
4/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pidän, mutta en ole koskaan tehnyt itse. Kesällä olisi juhlat tulossa, ajattelin sitten tehdä tällä ohjeella:  http://www.pullahiiri.com/2013/01/kinkkuvoileipakakku.html

Lisäksi tarjolla suolaisista ainakin kalapiirakkaa. Muuta pitää vielä miettiä.

Vierailija
5/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ SYÖN. Kypsy siihen, todella, syön ja nautin ja PALJON... Kermakakku, mansikkakakku, jos on hyvää menettelee, mut ei koskaan taivaallista kuten hyvä voileipäkakku voi olla.

Vierailija
6/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan voileipäkakkuja!

Vierailija
7/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan voileipäkakkuja :)

Vierailija
8/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä käyttänyt majoneesia. Aina ovat kakut tehneet kauppansa

Vierailija
9/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meille kyllä maistuu. Yleensä karjalanpiirakoita tarjolla myös.

Vierailija
10/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun itsetekemä voileipäkakku menee aina viimeistä murua myöten vaikka syöjiä ei olisi montakaan. Ehkä teen vaan niin paljon parempaa kuin nuo valmiit?

Vierailija
11/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakut on neron keksintöjä. Siinä on välipala ja jälkiruoka yhdistettynä!

Vierailija
12/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön! Juhlien parasta tarjottavaa, en oikeastaan kaipaa muuta kuin hyvin tehtyjä voileipäkakkuja ja jotain pientä makeaa :D

Meillä niissä kyllä harvemmin on majoneesia, tuorejuustoa ja sulatejuustoa ja kermaviiliä sitäkin useammin.

Vierailija
13/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rakastan voileipäkakkuja!

Vierailija
14/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n tiedoksi ja harmiksi:  voileipäkakut ovat kokeneet uuden tulemisen, eli ne ovat nyt paitsi ihania, myös trendikkäitä tarjottavia.

Vierailija
15/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön voileipäkakkuja, en vaan kehtaa juhlissa ottaa niin paljon kuin haluaisin!

Vain yhden voileipäkakun olen voileipäkakku-urallani kohdannut, jota en voinut arvostaa. Tekijä oli lyönyt siihen ihan kaikkea, mitä maailmassa on. Siis kaikkea sikin sokin. Se ei toiminut. Mutta kalakakku erikseen, lihakakku erikseen ja kasviskakku erikseen - ihania!

Vierailija
16/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä valmiita kukaan varmaan syökään kuivia mauttomia ja liian suolaisia. Itse tehty on ihanaa :P

Vierailija
17/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani ainoa joka vihaa niitä! Kakut kakkuina ja voileivät voileipinä kiitos.

Vierailija
18/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:39"]

Luulin olevani ainoa joka vihaa niitä! Kakut kakkuina ja voileivät voileipinä kiitos.

[/quote]

Älä huoli täällä on ainakin toinen! :)

Mutta juustokakut ovat suurinta herkkua minulle

-ap

Vierailija
19/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rakastan voileipäkakkuja, niin välillä ne saa oksennusrefleksin: italiansalaatti välissä, keltasipulipaloja välissä ja joskus myös ollut kermavaahdolla kuorrutettu voileipäkakku

Vierailija
20/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan voilepäkakkuja! Paitsi sellaisia, joihin laitettu maksamakkaraa tai italiansalaattia. Ne ei käy