Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin nuoren naisen luona käy paljon miesvieraita

Vierailija
24.05.2015 |

Jopa eri miehiä. Otanko asian puheeksi naapurin kanssa? Voiko tuosta tehdä valituksen? Talossamme asuu paljon lapsiperheitä.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun mullakin kävis!

Vierailija
42/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen tässä kuitenkin ihan kaikkien parasta.

ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan ap, että miksi se sua haittaa? Miten se nyt lapsii vaikuttaa, jos jollain käy vieraita? Sulla on vissiin liikaa aikaa, ku pitää muiden elämään puuttua.

Vierailija
44/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla mun naapuri. Harrastan aika paljon yhdenillanjuttuja. Muuttakaa pois tai kestäkää!

Vierailija
45/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat miesvieraat pedoja vai?

Vierailija
46/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olis mun naapuri, kutsuisin kaikki miehet joita osoitekirjasta löytyy käväisemään luonani sellaisia vartin visiittejä. Siinähän halkeaisi.

Vierailija
47/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:26"]

Ajattelen tässä kuitenkin ihan kaikkien parasta.

ap 

[/quote]

Väärin. Sulla ei ole omaa elämää ja olet ottanut liikaa vaikutteita Salkkareista. Et ole ihan normaali. Ps. Sun lapset eivät ihmettele ellet sä itse sitä niille opeta. Niin ne asenteet siirtyvät seuraavalle sukupolvelle.

Vierailija
48/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut, ap? Saatan olla naapurisi. Kyllä ne panoja on, en osaa pelata shakkia eikä mulla ole veljiä.

Vierailija
49/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä näitä on oikeasti olemassa. Minulla kävi paljon nuorempana mies vieraita. Ihan siis veljiä ja kavereita ja yksi poikaystävä. Siihen tartuttiin ja sain kuulla ilkeitä kommentteja että minulla on miehiä sängyn alus täynnä yms... Muutin pois kun en jaksanut tuollaista kyttäämistä!

Vierailija
50/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin naapureitasi, kun saaneet tuollaisen kyylän tutkimaan asioita jotka eivät sinulle kuulu.

Vierailija
51/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele vähän ja tutustu naapuriin. Mistä moinen touhu? Liekö maksullinen vai muuten vaan uusmoderni 'kunnioitettava' vapaa nainen, joka uhmaa 'vanhoja' perinteitä ..

Vierailija
52/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:30"]Missä päin asut, ap?
[/quote]

Porvoossa, hyvämaineisella alueella.

Vierailija
53/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossamme on paljon esim kouluikäisiä lapsia, jotka osaavat jo kyseenalaistaa asioita. Siksi naapurin käytöksellä on väliä.

ap

Vierailija
54/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäisen lapsen on hyvä myös kyseenalaistaa toisten aikuisten tarve kytätä toisten elämää. Mistä sä tiedät sen nuoren naisen elämästä oikeesti mitään? Kavereita tai panoja, ei se teidän muiden asianne ole, jos eivät ole häiriöksi.

Vierailija
55/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, se onkin mun ex naapuri päässyt piinaamaan toista raukkaa!!! :DD 

Vierailija
56/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:42"]Aika jännää ,että on noin paljon noita naapurin naisen  miesvieraista kiinnostuneita, mutta nykyään on aika vähän niitä jotka huomaavat naapurin postilaatikosta ulos tunkevat kärpäset ja asuntoonsa jo aikaa sitten kuolleen ja jo  muumioituneen yksinäisen naapurivainaan...
[/quote]

Niinpä :( Toisena esimerkkinä: Minua pahoinpideltiin muutama vuosi säännöllisen epäsäännöllisesti, ja sitä ei voinut olla kuulematta. Kukaan naapuri ei puuttunut asiaan. Kun vihdoin pääsin eroon ko. "miehestä", meni jonkun aikaa, ja kutsuin ystäviäni yhden baari-illan jälkeen jatkoille. Puhuimme ehkä kovaäänisesti, mutta emme tapelleet, huutaneet, paiskoneet tavaraoita tai soittaneet musiikkia. Seuraavana aamuna seinänaapuri sanoi, et oli meinannut soittaa poliisit! Kertaakaan ei häiriintynyt, kun mua ja tavaroita paiskottiin pitkin seiniä; mussutti kai silloin poppareita ja nautti tilanteesta :(

Vierailija
57/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos aapee kyselly näiltä lapsilta haittaako niitä? Olisit varmaan kuullut jo, jos jotakuta haittaisi. Häpeä nyt ittees!! 

Vierailija
58/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutaman päivän poissa palstalta, ja nyt sunnuntain ratoksi päätin piipahtaa uusia juoruja lueskelemassa. Ja ei tämä paikka petä koskaan, aina löytyy ainakin se yksi perusmäntti suoltamassa vastenmielistä paskaa. Menepä nyt vihjailemaan naapurille suoraan, ennen kuin täällä hänen asioitaan spekuloit, niin pääsee asianomainen vetäsemään kunnianloukkausyytteen. Et varmaan uskalla?

Vierailija
59/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt ap roskikseen. 

Vierailija
60/82 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli uusi suhde eron jälkeen. Ex olis ois jo muuttanut pois yhteisestä kodista ja uusi (yksi ja sama) mies ollut kuvioissa kuukausia, niin kyylänaapuri otti asiakseen kommentoida ohikulkiessamme, että taas on Sannalla uusi mies. Tai jotain vastaavaa. Kumman paljon kiinnostaa naapureita muiden miesasiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän