Naapurin nuoren naisen luona käy paljon miesvieraita
Jopa eri miehiä. Otanko asian puheeksi naapurin kanssa? Voiko tuosta tehdä valituksen? Talossamme asuu paljon lapsiperheitä.
Kommentit (82)
Mun luona saattaa käydä viikossa jopa 15 eri miestä. oma mies mukaan lukien. Meillä on yhteisiä lapsia miehen kanssa.
Moni mues käy myös sillon kun mieheni ei ole kotona.
Seksiä minulla on vain mieheni kanssa
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:36"]
Voitko ap hieman valaista, minkälaisen uhkan nämä miesvieraat muodostavat taloyhtiön lapsille?
[/quote]
Lapset ihmettelevät varmasti, miksi naapurin luona ramppaa niin paljon miehiä.
ap
Aika jännää ,että on noin paljon noita naapurin naisen miesvieraista kiinnostuneita, mutta nykyään on aika vähän niitä jotka huomaavat naapurin postilaatikosta ulos tunkevat kärpäset ja asuntoonsa jo aikaa sitten kuolleen ja jo muumioituneen yksinäisen naapurivainaan...
Mitähän minun naapurit ajattelevat, kun miehen veljet ja oma veli ramppaa täällä :O Ja jäävät yleensä jopa yöksi!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:14"]
No tota mitäh? Saa kai ihmisellä vieraita käydä? onko naapurilla lapsia?
[/quote]
Hänellä käy paljon miespuolisia vieraita. Ei ole lapsia hänellä, mutta talossamme asuu muuten paljon lapsia.
ap
[/quote]
So???
Aika jännää myös se että monet puolustelevat noita miesvieraita sillä ettei siellä välttämättä harrasteta seksiä. Mitä sitten vaikka harrastettaisiinkin?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:36"]
Voitko ap hieman valaista, minkälaisen uhkan nämä miesvieraat muodostavat taloyhtiön lapsille?
[/quote]
Lapset ihmettelevät varmasti, miksi naapurin luona ramppaa niin paljon miehiä.
ap
[/quote]
Ei niitä kiinnosta eikä niillä ei ole aikaa kytätä. Hankkisit säkin elämän, lapsillasi jo on.
Hah, ajattelikohan naapurit mustakin jotain epämääräistä, kun 20-vuotiaana asuin kämppiksenä miespuolisen ystävän kanssa. Meillä kävi päivittäin kyläilemässä (oman poikaystäväni lisäksi) liuta muita miehiä. Asuttiin vielä talossa, jossa oli paljon lapsiperheitä.
Mitä ne naapurin mies vieraat sinua haittaa? Taidat olla aika puutteessa. Ei lapset osaa ajatella mitä naapuri miesten kanssa puuhastelee, etkä muuten tiedä varmuudella sinäkään. Eikö sulla ap käy vieraita?
Ei lapsilla varmasti ole tarvetta seurailla kuka naapurin tädin luokse on menossa. Tuskin kiinnittävät mitään huomiota. Keskittyisitkö vaikka omaan elämääsi?
Tämä aloitus on niin perseestä!
Nuorena sinkkuna asuin eräässä talonyhtiössä jossa asui paljon lapsiperheitä, ja joku oli oikeasti tehnyt minusta valituksen, koska luonani käy niin paljon mies vieraita!
Minulla on 5 veljeä jotka kävivät paljon luonani, ja koska olen poikien kanssa kasvanut niin minulla on aika paljon mies puoleisia ystäviäkin...
Muistan kun isännöitsijä tuli käymään ja kiusallisesti esitti käynnin syyn...
Ensin asia nauratti ja sen jälkeen vitutti. En ymmärrä miksi ihmiset eivät saa rauhassa elää ja olla, jos eivät muille tee pahaa?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:45"]
Aika jännää myös se että monet puolustelevat noita miesvieraita sillä ettei siellä välttämättä harrasteta seksiä. Mitä sitten vaikka harrastettaisiinkin?
[/quote]
Naapurisihan voi olla vaikka miten haka shakinpeluussa ja tiedäthän ,että taito vaatii jatkuvaa harjoitusta tasokkaiden pelaajien kanssa ,eikä pelin huipulla ole montaakaan naista.
Pelierät ja ottelut saattavat kestää pitkäänkin, joten tämän voit kertoa uteliaille lapsukaisillesikin.
Kukaties he siitä innostuvat hyvän harrastuksen pariin ja saat vielä joskus lukea heidän nimensä korkealle rankattuina shakkipalstoilla sanomalehdistä...
Näin saat haitan käännettyä kätevästi hyödyksi pienellä valkoisella valheella (vai mustilla nappuloillako ajattelit ottelua jatkaa?)
Kun juttu sitten joskus aikanaan paljastuu, nauratte sille yhdessä maailmanmestarilastesi kanssa varmasti jo makeasti ja hekin kertovat sitä pelitovereitaan hauskuuttaakseen ilolla!
Muuten samaa mieltä kuin moni muu täällä, että entäs sitten, mutta siitä en ole samaa mieltä, etteivätkö lapset huomaisi. Muistan itse, kuinka me lapset tiedettiin kaikki talossa: kenen rouva on viinaan menevä, keillä on rahaa, missä perheessä on riitoja jne. Ei saa aliarvioida lapsia.
Keskity omaan elämääsi. Lapset eivät näe ihmeellisenä vierailua toisen luona. Joillakin on luontevampaa ystävystyä miesten kanssa, joillekin naisten.
Keskity sinä omaan elämääsi. Anna naapurin olla kun ei ole häiriöksi tms.
Kuinka monta tuntia päivässä kyyläät hänen oveaan? Hanki vaikka televisio ja ala katselemaan leffoja/sarjoja.
Ajattele iloista puolta! Ehkä teillä on kohta lisää lapsia talossa. :)