Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ole pieraissut kolmen vuoden aikana kertaakaan!

Vierailija
09.06.2015 |

Eli, ollaan seurusteltu 3 vuotta ja olen kuullut mieheni pieraisseen vain muutaman kerran kun hän on nukkunut. Noh, mä en oo edes uskaltanut käydä pskalla sillon kun hän on kotona ja hereillä...

Kertokaas milloin te pääsitte "pieruvaiheeseen"?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteltu 6 kk, mies on päässyt jo, mä ajattelin kohta päästä myös siihen vaiheeseen

Vierailija
2/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän piereskellyt, jopa sinun kuultesi nukkuessaan. Jos nyt välttämättä haluat siirtyä pieruvaiheeseen, ilmoita pieraistuasi että hän aloitti, olet kuullut hänen piereskelevän unissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekojen viikkojen aikana. Todettiin vaan että ei varmaan kannata ujostella ja vapautunutta on meidän elämä.

Vierailija
4/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kun se sit lopulta pamauttaa kaiken kerralla!

Vierailija
5/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin odotin 3 vuotta milloin pieruvaiheeseen päästään. Sitten selvisi ettei mies piere ikinä koskaan kenenkään kuullen koska on epäkohteliasta. Alkoi srn jälkeen näyttämään aina että sitä pierettää muttei kehtaa :D muutaman vahinkopaukun päästi esim kävelyllä ollessa, ja siihen oli todella vaikea suhtautua pieruhuumorin ystävänä :D

Vierailija
6/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kettu teijjän näitä alotuksia....siiis ei hemmetti! Onko se piereminen toisen kuullen niin kauheeta...ja vieraissa ei voi käyä paskalla vaikka kuin paskattas...ku ei vaan kehtaa... ja sitten onnii ummetusta ja peräpukamia nami nam! :D 

Vierailija
7/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan "vahinkopierun" jälkeen olo oli vapautunut :D

Vierailija
8/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole piereskellyt 25 vuoteen. Sillä ei ole ummetusta eikä peräpukamia, mutta se on sillai vanhanaikainen, että sen mielestä parhaita kavereita ja perhettä pitää kunnioittaa ja yrittää olla niille oikein kiva. Siksi se ei piere mun seurassa, kun sen mielestä se voisi olla mulle kurjaa eikä se halua, että joudun haistelemaan pahoja hajuja. Ei se piereskele töissäkään. Lapsillekin se on opettanut, että pierun paikka on vessassa.

Vierailija
9/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kertaakaan pieraissut tarkoituksella ja todella pitkään ollaan oltu jo yhdessä. Ei silti kumpikaan kummemmin nolostu jos vahingossa pääsee. 

Vierailija
10/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteiseloa takana 3v 7kk emmekä mekään piereskele toistemme kuullen. Emme kuitenkaan nolostele toistemme seurassa juuri mitään, mutta onneksi mies jakaa kanssani saman ajatuksen siitä, että paskanhajun levittäminen toisen ollessa läsnä on kuvottavaa.

Vierailija
11/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä luulet, että pahin on kun se pieree nukkuessaan, ehei. Teidätkö sen pahan maun suussasi aamuisin? se tulee siitä, että pieree öisin sun suuhun, kun SÄ nukut. Tämä fetissi tunnetaan nimellä flatulovultus vulgaris ja miehesi kärsii siitä.

Vierailija
12/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes halua siirtyä pieruvaiheeseen, vaikka toisaalta se tekisi nukkuessa piereskelystä ja muusta vahinkopiereskelystä vähemmän noloa ja häiritsevää.

Vierailija
13/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:22"]

Mieti kun se sit lopulta pamauttaa kaiken kerralla!

[/quote]

Lähtee kuin mannertenvälinen ohjus, eikä hänestä kuulla sen koommin :D

Vierailija
14/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, paljastuitte! Aloittaja on Niiskuneiti ja miehensä Muumipeikko!

Vierailija
15/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valkosipulikermaperunoita

Vierailija
16/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah! :D me päästiin pieruvaiheeseen jossain muutamassa kuukaudessa. Nyt 3 vuotta takana ja pieretään kilpaa. Mä rutkuttelen kyllä ehkä enemmän ku mies :D

Vierailija
17/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kroonista paksusuolen tulehdusta sairastavana on uuden suhteen aloitus aina juuri tämän asian takia haastavampaa. Pierut kovaäänisiä ja Se haju mikä jää wc.hen.. Aina ei tiedä ehtiikö edes wc.hen,enkä tarkoita pelkkää pierua.. Pakko ollut aina heti suhteen alussa kertoa sairaudesta. Eipä ole kuitenkaan kukaan sen takia karkuun juossut..vielä.

Vierailija
18/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:06"]Hahhah! :D me päästiin pieruvaiheeseen jossain muutamassa kuukaudessa. Nyt 3 vuotta takana ja pieretään kilpaa. Mä rutkuttelen kyllä ehkä enemmän ku mies :D
[/quote]

Hyi olkoon! Outoa käytöstä tuollainen kilpaa piereskely. Itse en ole pieraissut elämäni aikana kertaakaan toisten kuullen, ja ikää on jo 67 v. Ei edes synnyttäessäni tullut yhtään tuhnua, vaikka lapsia olen synnyttänyt 5. Näin se on että pieru pidätys on taitolaji.

Vierailija
19/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaaliset kokeilut ovat usein tuollaisten agentti pierujen taustalla. Aktiivinen harrastaja lisäksi huuhtelee suolensa, jolloin myös aromit ovat hieman miedommat ja saattavat jäädä kokemattomalta paskanhaistelijalta huomaamatta.

Vierailija
20/46 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:45"]Homoseksuaaliset kokeilut ovat usein tuollaisten agentti pierujen taustalla. Aktiivinen harrastaja lisäksi huuhtelee suolensa, jolloin myös aromit ovat hieman miedommat ja saattavat jäädä kokemattomalta paskanhaistelijalta huomaamatta.
[/quote]

Kuulostaa että puhut omasta kokemuksistasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän