Naapurin nuoren naisen luona käy paljon miesvieraita
Jopa eri miehiä. Otanko asian puheeksi naapurin kanssa? Voiko tuosta tehdä valituksen? Talossamme asuu paljon lapsiperheitä.
Kommentit (82)
Yksityisasunnossa ei saa harhoittaa liiketoimuntaa. Hanki joku peitetoimintamies utelemaan hintaa naapuriltasi.
Miksi suhtaudutte minuun niin negatiivisesti? Haluan vain talomme ja naapurustomme parasta. Ja tärkeimpien, eli lapsien.
ap
Minä olen parikymppinen nainen ja noin 90 prosenttia kavereistani on miespuolisia. Ja kyllä, vieraillaan kavereiden kanssa toisillamme ja käytännössä täällä on aina joku kaveri kun olen itsekin kotona. Ja joskus jopa joku satunnainen deitti, kun näin sinkkuna olen ajatellut sen olevan ihan okei. Eipä ole kyllä ikinä tullut mieleenkään että ystäväpiirini voisi olla jotenkin haitallista naapurin lapsille...
Ap, missä nunnaluostarissa asut? Ovatko lapset orpoja?
Ne voi iha oikeesti olla vaan kavereita.
Kuvitelkaa sitten kun se päivä tulee teidän kohdallenne, ja lapsenne kysyy että "äiti, miksi naapurin luona käy niin paljon miehiä, ja usein vielä eri miehiä?" Niin. Ymmärrättekö? En halua, että niin käy.
ap
Mistä lapsi keksisi sellaista kysyä?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:00"]
Kuvitelkaa sitten kun se päivä tulee teidän kohdallenne, ja lapsenne kysyy että "äiti, miksi naapurin luona käy niin paljon miehiä, ja usein vielä eri miehiä?" Niin. Ymmärrättekö? En halua, että niin käy.
ap
Silloin sanotaan, että naapuri on tosi onnekas, kun sillä on niin paljon kavereita.
[/quote]
"Silloin sanotaan, että naapuri on tosi onnekas, kun sillä on niin paljon kavereita."
Niinpä.
Yksin ap:lla itsellään on tässä se ongelma ja yrittää vaan jalosti verhota "huolensa" lasten hyvinvoinnin turvaamisella. Jospa ap keskittyisi omiin asioihinsa ja olisi puuttumatta naapurin olemiseen, kun ei siitä mitään todellisuudessa tiedä eikä siitä ole muille oikeasti haittaa.
Vaikka tuskin tällainen uppoaa tuollaiseen tyyppiin, joka kuvittelee "ajattelevansa vain kaikkien parasta". Tympeä juttu.
Mä olen urheiluhieroja sivuduunina ja mulla on asiakkaana eräs urheiluseura ja sen 8 miespuolista urheilijaa. Välillä otetaan vähän napakammin ja saattaa kuulua karjuntaa ja ähinää. Ja ovesta poistuu raukean ja tokkuraisen oloisia karjuja huudelleen et ens viikolla samaan aikaan taas!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:43"]
Mä olen urheiluhieroja sivuduunina ja mulla on asiakkaana eräs urheiluseura ja sen 8 miespuolista urheilijaa. Välillä otetaan vähän napakammin ja saattaa kuulua karjuntaa ja ähinää. Ja ovesta poistuu raukean ja tokkuraisen oloisia karjuja huudelleen et ens viikolla samaan aikaan taas!
[/quote]
Kyllä teijät hierojat tiedetään. Jyystätte ukkomiehiä
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:14"]
No tota mitäh? Saa kai ihmisellä vieraita käydä? onko naapurilla lapsia?
[/quote]
Hänellä käy paljon miespuolisia vieraita. Ei ole lapsia hänellä, mutta talossamme asuu muuten paljon lapsia.
ap
[/quote]
Se naapurin nainen voisi aivan hyvin olla minä
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:00"]
ap
[/quote]
voi kuule kulta, sä joudut niille lapsosillesi vielä selittämään paljon vaikeampiakin asioita. ota tämä harjoituksen kannalta. siis jos ne lapset edes koskaan vaivautuvat kiinnittämään huomiota jonkun random aikuisen sosiaaliseen elämään...
Minun naapuriko se siellä kirjottelee.... Mietitäänpä viime viikkoa: Kylässä kävi ainakin veli, poikaystävä, serkku(mies), asunnon entinen vuokralainen(mies), tuleva alivuokralainen (mies), hyvä ystävä(mies). Paitsi et kyllä voi olla mun naapuri, koska hän tervehti iloisesti, kun ainakin veljen ja serkun kanssa myös poistuin asunnosta niin että hän tuli vastaan. Lapset mukana.
Relaa nyt vähän.
On se hirveää,ihan miehiä käy ja varmaan ihan haureutta tapahtuu. Sallikaa mun nauraa. Mullakin käy miehiä ja minä käyn miehissä. Heh. Siinäpä puheenaihetta naapureillekin.
Mt ongelmiin saa apua kun soittaa lähimpään terveyskeskukseen.
" Ja rappukäytävän täyttää hirvittävä sukupuolinussimisen ääni!"